Sicilime işlemesine rağmen ailem zorla 4 yıldır psikiyatri ilaçları kullandırıyor.22 yaşındayım inat edip bırakmalı mıyım?

Bir sorunum yok, sadece klasik ev kavgaları bizim evde de yaşanıyor. Evleneceğim adam görsün istemiyorum bu kayıtları
Sicilime işlemesine rağmen ailem zorla 4 yıldır psikiyatri ilaçları kullandırıyor.22 yaşındayım inat edip bırakmalı mıyım?
Cevapla