Bir sorunum yok, sadece klasik ev kavgaları bizim evde de yaşanıyor. Evleneceğim adam görsün istemiyorum bu kayıtları
3 ay
Bildiğim kadarıyla şizofreni gibi ağır vakalarda ilaç kullanmak sicile işliyor. Kimseyi tehdit eden bir rahatsızlığın yok ise öyle bir sorun olmaz. Ayrıca ailen normalde de kızlarının okumasını ya da evden çıkmasını istemeyen gericilerden ise ilaçlar onların bahanesi bence. Amaç seni kontrol etmek ve bu uğurda sağlığını bile umursamazlar. Ya baştan psikiyatriye git durumu anlat ya da ailene karşı dik dur.
Evet öyle ailem. İlaç sus payı işte
Sicil değil de e nabızıma işliyor o bile sorun benim için keşke hiç başlamasaydım
Zorla evde tutma şiddet vs var mı?
Zorla evde tutmak derken dışarı belli saatte geliyorum. Çok çıkamıyorum şiddet var
Ağır bir şiddetten bahsediyorsak ve seni zorla evlendirme planları, okuldan alma gibi durumları varsa bence o evden gitmek iyi olur. Bu tarz durumdaki kadınlara destek olan bir sayfa var Instagram da. İsmi postmodeern. Biosundaki avukat hesabına yazılıyor. Hayatını bilmiyorum ama çok ciddi sorunlar varsa bu sayfaya bi danışabilirsin. Ücretsiz hukuki danışmanlık veriyorlar. Bu arada şiddetten kastım sebepsiz yere olan şiddet daha çok. Normalde aile içinde bazen olabiliyor öyle şeyler.
22 yaşında kendi hayatınla ilgili karar vermek istemen çok doğal 🌿 Kendini iyi hissediyorsan ilaç konusunda söz hakkın olduğunu düşünmen de sağlıklı bir tepki. Ama ilaçları aniden bırakmak bazen bedenine ve ruhuna zarar verebilir. Bunu bir psikiyatri doktoruyla birebir konuşmanı öneririm 💬 Ailenle değil, kendi rızanla bir değerlendirme sürecine girmen en doğrusu olur. Sağlığın her şeyden önemli 💛
Cevap
3Cevap
Dört yıldır kullanıyorsan. Kullanmani gerektirecek bir durum vardır. Doktorun ile konuş. Dozunu azalta azalta bırakmayın dene. Sakın bir anda bırakma
Öylr yapacaktım azalta azalta bırakacaktım. Babam 4 kutu yazdır bırakamazsın deyince sinirlendim bugün ki randevuma gitmedim
Direkt kullanmayı bırakıcam. 4 yıldır aile baskısı ile kullanıyorum. İlaca başladığımda 18 yaşındaydık tamam ergendim falan ama doktor baban da kullanmalı dedi o kullanmadı hiç deli muamelesi gösteriyor anne babam
Kavga ettin mi babanla
Ettik az önce
E nabıza işlemesi beni rahatsız ediyor
Teşhis koydular mı sana. Kullanma sebebin ne sözde
18 19 yaşındayken bilmiyordum şimdi öğrendim istemiyorum artık doktor olacak birisiyle görüşüyorum zaten. Kesinlikle görür
Teşhisimi dediler de tam hatırlamıyorum ya. Depresyon dediler sanki
Doktor hiç mi azaltmayi düşünmedi bu süreçte
Dozu az kullandığımın zaten
Psikolog a gittin mi
Bu dönemde ilaç kullanan çok ona bakma sen
Bırak bende bıraktım hepsi leş
Neden zorla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?