Toplu taşımalarda hamilelere yer verilmesi gerektiğini düşünmüyorum?

Toplu taşımada hamilelere yer verilmesi gerektiğini düşünmüyorum, çocuk yapmışsa yapmış bize ne yani. Ama yaşlı yaralı insanlara yer verilmeli
Toplu taşımalarda hamilelere yer verilmesi gerektiğini düşünmüyorum?
Cevapla