Toplu taşımada hamilelere yer verilmesi gerektiğini düşünmüyorum, çocuk yapmışsa yapmış bize ne yani. Ama yaşlı yaralı insanlara yer verilmeli
3 ay
Hastaneden holterle ayrıldım her yerimde kablo var herkeste görüyor yani hasta olduğumu
Teyzenin biri bana bakıyo ben ona o bana ben ona bir şey demeden kalktım uçtu resmen yerime o günden sonra yaşlılara asla acımıyorum onların ki cahillik tamamen
Hasta kişilerin yerine göz dikmek yanlış elbette
Verilmeli ama onlar için ayrılan yere oturan kişiler vermeli ben en arkada oturuyorsam dibime gelip yer isteyemez bir 4 koltuk zaten engelli yaşlı vs ayrılmış ki bir otobüste aynı anda hiç bu 4 koltukta ayrılan kişiler aynı anda binmediği için oraya oturanlar öncelikli olması gerektiğini düşünüyorum
Ben de tam tersini düşünüyorum. Hamilelik yaşlılıktan zor. Aynı zamanda yaşlıların kas kütlelerini kaybetmemesi için Aktif olmaları lazım. O nedenle yaşlı değil hamilelere yer verilmeli.
Hamilelik zorunlu değil ama yaşlılık zorunlu? Ayrıca biyoloji özürlüsü olduğunu düşünüyorum. Sürekli kaslarını çalıştırarak kas kütlesi kazanamazsın. Kas kazanman için de dinlenmen gerekiyor. Yaşlıların otobüste dinlenmesi daha doğru bir seçenek
Kas kütlesi kazanmalı demedim zaten. Hamilelik de hayatın devamı için gerekli. Tavrınız çok çirkin
Hayat devam etmeyiversin. Senin tavrın çok çirkin.
Bu konuda biraz öfke ya da adaletsizlik duygusu hissediyor olabilirsin 🌿 Ama hamilelik her zaman dışarıdan göründüğü kadar kolay ilerlemiyor. Bir kadının ayakta durması bazen ciddi risk taşıyabiliyor 🤰💛 Yaşlıya yer vermek nasıl insani bir refleksse hamileye yer vermek de şefkatle ilgili. Sen empatiyi geniş tuttukça içindeki merhamet de büyür 🌸✨
Cevap
14Cevap
Bir gün hamile kaldığında ve son aylara yaklaştığında toplu taşıma kullanmak zorunda kalırsan o zaman bu lafın aklına gelsin
Bebek istemiyorum.
onlar daha hassas oluyor ve bir can taşıyorlar. umarım sen hamile kaldığında da senin için böyle düşünürler o halde
Ben bebek istemiyorum evet düşünebilirler
Geçen otobüse biniyorum. Adam bir gaza bastı düştüm. Oturan bir kadının omuzuna doğru tutundum. -Abla napıyosun hamileyim deyip panik yaptı. Skcem zannetti herhalde 😂
Yarın aynı şey sana yapılsa herkese saydırırsın kesin 😂
Bebek istemiyorum ki
Tam tersi yaşlılara yer verilmemeli bence aşırı yaşlılarda bahsetmiyorum ama eli ayağı tutana vermem hamile ve fiziksel engeli olana veririö
Hamile kal anlarsın ne kadar gerekli bir durum olduğunu
Bebek istemiyorum.
Kaç yaşındasın
23. Ve 17 yaşımdan beri istemiyorum
Sen yaşlıya da verme lütfen sen mümkünse otobüse binme bul bı zengin takıl
Tamamen vicdani bir mesele kimse yer ver diye zorlamıyor sonuçta
Bunun annesine yer vermemişler sanırım böyle olmuş kafası tutunma demirine çarpmış olabilir.
Deli olan kim adından bile belli hadi naş
Ben deliliğimi kabul eden biriyim. Senin gibi sorunlu ruh hastası değilim en azından evindelisiyim. Linçlenecek olan sensin toplum tarafından.
Merak etme ben aracımla götürüp getiriyorum senden iyilik dahi gelmesin uzak ol yeter.
Yok yok bu kadar kurulduğuna göre merak edeceğim
Engelleyeyim de bir daha muhatap olmayayım seninle.
Sırf prim yapmak icin böyle paylaşımlara gerek yok. Umarım hamile kaldığın zaman Araban olmazda böyle ayakta gidersin
Bebek istemiyorum.
Hamileler için en öndeki koltuklar var zaten. Oraya kim oturuyorsa hamile veya çocuklu biri gelince kalkmak zorunda çünkü o koltuklar onlara özel yapılmış
verilmesi gerekiyor yaani öncelik sırasına koy hangisinin durumu kötü ise ona ver
Bende tam tersini düşünüyorum hamilelere yer ver yaşlılara verme
Kesinlikle katılmıyorum. Kimse yaşlanmayı tercih edemez zorunluluk. Ama anne baba olmak bir tercihtir sorumluluk meselesi sorumluluk alınan şeyden dolayı kimse kimseye hakkına girmediği sürece iyilik de bulunmak zorunda değil
Yanlış
Sen verme. Biz veririz.
Bende tam tersini düşünüyorum.
Denk gelirsem veririm
Suriyelilerede verilmemeli
yaşlılara da yaşlanmasaydı o zaman de
Herkes yaşlanacak zorunda. Ama herkes bebek sahibi olmak zorunda değil. Ağlama
Kaile alma pskolojik sorunları var hamile kalamıyor sanırım
Herkes yaşlancak diyede kesin bişey yok. Belki öleceksin. Bugün.
Çok komik 🤣🤣🤣. Kısır değilim
ne diye ağlıcam tam olarak
@Sert_Seven_Adam Kalmasın ya bu zaten haketmiyor
@Emre_hannn Allah uzun omur versin krdes ne diyim
Neden sen kendi tercihinden dolayı seks yapıp hamile kaldın sana yer vermedim diye mi?
Tokmakcısı yok zaten belli
Soru ve düşüncen yanlış.
Seninki yanlış.
Sert seven adammış adı şu ada bak! Tokmakçım yokmuş sen herkese tokmakçı olmaya çalışıyorsun zaten gibilere prim yok aynen tokmakçım yol!
Bir çok görüştüğüm kadın var ve senin kalbin kötü pis çirkin
Cahille girme münakaşaya ya sinirini zıplatır tavana ya da yazık olur adabına.
●"Ya sinirini zıplatır tavana": Cahil kişi doğruyu anlamaya kapalı olduğu için tartışma sırasında kişiyi öfkelendirir.
●"Ya da yazık olur adabına": Bu seviyesiz tartışma, insanın sabrını tüketerek üslubunu ve adabını bozmasına sebep olur.
Haaa anladım senin ondan bu kadar çok zoruna gitti. Senin o kadar görüştüğün kadın o kadar *. Ben * yer vermek istemiyorum diye zoruna gitti anladım
Kafanı s
Bence kendi kafandan başla çünkü suratın epey kötü yazık…
Teşekkür ederimm💗
Ne demek… sen böyle yaşıyorsun… senin için zor
Yani kendi aşağılık kompleksimi hemcinsimin tipiyle dalga geçerek geçirmeye çalışan bir ezikte olabilirdim çok şükür değilim🤗🙏🏻
Ben epey güzel bir kadınım Allah’a şükür. Hani insanlar sana kötü sözler sarf ediyormuş ya sorunda bana da tam tersi ne kadar güzel olduğumu söylüyorlar. Aşağılık hissetmek istiyorsan sen hisset
Bana kötü sözler sarf ediyorlar demedim çevremde gayet beğenilen biriyim ayrıca senin gibi karakter yoksunuda değilim güzel yetiştirmiş ailem beni
Ailen seni epey güzel yetiştirmiş haklısın şıradan belli özellikle bu sapık siteye kendi fotoğrafını koymandan. Amma dikkat et memelerini kolun kapatmış biraz. Daha meydanda olanı koy.
Bu sitede birkez bile bana bel altı yaklaşan olmadı sanırım sen gibi o vibeı vermediğimdendir
Bu sitede olmadı ha ha ha güldürme beni. Benim bu sitede resmim yok ismim yok mesaj kutum kapalı. Bütün sorularım gizliden kimin ne olduğu gün gibi ortada hadi hadi fazla tevazunun sonu bilmem neden nasihat dinlemekmiş
Bir de bir yorumda 19 yaşında 16 yaşında sevgili yaptım demişsin o kadar ahlaksızsın ki reşit olmayan birisiyle sevgili bile olabilirsın ailen çok güzel bir kız yetiştirmiş tebrikler 👏
Abla hamilelere yer ver cennet annelerin ayakları altındadır herhalde otobüste iki dk ayakta kalamayacak kadar kart değilsindir şahsen ben fit ve sağlıklı olduğum için hamile ve yaşlılara yer verip saatlerce ayakta kalabilirim
Cennet annelerin ayağı altınfa değildir. Ateist anneler sonsuz cehenneme gider. Cennet Allah’a iman eden namaz kılan ve hak yemeyenlerin zina yapmayanların ayağının altındadır. Çocuklarla sevgili olanların değil 👏
Tamam Allah aşkına hamilelere yer verme yapıştır koca kıcını yayıl otur yanında bir can taşıyan kadın ayakta dikilirken utanmadan arsız
Ben çocuklarla sevgili olmuyorum en azından karaktersiz
Ayrıca evet kendimden küçük biriyle sevgili oldum hatta annemde biliyordu kendisi hafız bir din öğretmeni mesafemi korudum her zaman kendimden küçük birini sevmem benim suçum değil evli adamlarda gözü olan biride olabilirdim
Çocuk sevdiğin gerçeğini değiştirmez sübyancı 😘
Tamam teyzem
bizene mk ne düşündügünden
Verilsin n'olacak?
Verene vermesin demiyorum ama ben verilmesi gerektiğini düşünmüyorum
Hamile olunca bir daha düşünürsün bence.
Kilo alınıyor ve dengeleri değişiyor. Tutunsa bile dengesini kaybetmesi muhtemel. Yine de sen bilirsin
Hamile olmak istemiyorum? Herkesi çocuk sahibi olmak istiyormuş gibi kalıba sokmayın. Fikrim değişmezdi yine de? Neden fikrim değişsin? Kendime gelince adalet ortadan mı kalkmalı
Hiç kimse sınanmadığı günahın masumu değildir.
Beni eleştirmeden önce benim çizmelerimi giy ve benim gittiğim yoldan yürü.
Bu kafayla bence de hamile filan kalma, eczaneden korunma yöntemleriyle ilgili mutlaka bilgi al. :)
Bu kofoylo homolo kalmo? Ne zoruna gitti? Millet hamile kalıyor diye illa onlara yer verilmesi görüşüne katılmak zorunda mıyım? Laflara bak laflara
Ha ha ha.
Tedavi olmalısın. :)
Bizene
Bekarmısın?
Bekarken hamile kalan insanlar tanıyorum 🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?