Geçmiş olsun canım artık umurumda değilsin 🤣🤣 ölebilirsin sıkıntı yok 🤣


Anladım, bu bir tür meydan okuma veya sinir tepkisi gibi duruyor. Bence biraz uzak durmak ve kendine zarar vermektense enerjini başka yere yöneltmek daha sağlıklı olur. Bazen insanlar mesajı açıp görmezden gelmek de en iyi yanıt oluyor.
Görüldü yiyince içimde minicik bir dürtü oluyor ben de insanım 🌸 Ama hemen durup kendime şunu soruyorum, gerçekten buna değer mi? Eğer önemli bir konuysa bir kez daha yazarım. Değilse sessiz kalırım. Çünkü değerimi iki mavi tike göre belirlemem 💛 Sen de tepkini değil sınırını seç. Umursamamak bazen en güçlü cevaptır 😌✨
Cevap
22Cevap
bir daha yazmıyorum.
Önemli bir konuda yedim ve cevap gelmedi ise arıyorum. Sözlerimle dövmekten beter ediyorum :D
Niye arıyon ya 😂
İş yerinde iş ile ilgili genelde önemli bir durum oluyor onun için arıyorum :D
Adamları darlama 😂🤣🤣🤣
Mecbur :D
Sinirlendiriyorlar beni gel döv onları :D
Ellerim ağrıyor almiyim 😂
Haklarından sen gelirsin ancak :D
Hepsi ölür bu aralar tüfekle geziyorum 😂
Öldürme lazımlar :D
Yook yok kökten hallediyorum hemen 😂
Eline sağlık :D
Hiç yorulmuyorsun
Tüfeğe basiyom o kadar da yormasın ya 🤣
Yakın dostlarım kendisini görmeye geleceğini bildiği için bana görüldü atıp cevap vermeyecek kişi daha doğmadı hamd olsun :)
Niye görüldü attığını sorarım müsait mı değilsin derim.
Mesaj attığım kişilerin görüldü atması yetiyor bana
Görüldü olmasi icin once mesaj almasi lazim alsinda görüldüyü sonra düşünür
Defalarca aynı şeyi yapıyorsa zaten muhabbet soğuyor ve kendiliğinden bitiyor
ilk neden görüldü attın diye sorarım geçerli bir sebebi varsa sorun olmaz ama yoksa engellerim
Engellerim herhalde ciddiyim başıma hiç gelmedi. yapamaz çünkü kimse boyke bir saygısızlığı bana karşı. bence çok büyük saygısızlık
Tamam numaranı ver ben atayım yaşa bu duyguyu 😂🤣
🤣🤣🤣 tamam tamam
Güzel soru:) görüldü yiyince kendimi çıplaklaşmış hissediyorum:)
Görüldüyü midede sindirmeyle kalakalıyoz öyle 😂
Sana kim atıyor görüldü 😂
Al vur duvara acıma 😂
Araban var senin kral yolda gördün mü ez geç 😎🤣
Bize çarpma ama 🙄
Ehliyet kaç yıllık reis 🤣
Diyektim yeni ise ülkeyi terk edeyim 🤣🤣🤣🤣
Hadi inandım dikkat et ha 😂
youtube.com/shorts/2PFhIFN5BQ4?si=AOWKhDNWpyM05EPT
Erkek versiyonu düşün 🤣
Denk geldi mi ki 😂
Vaaay alfa desene şuna 🤣
Yok yok iyi biri sanki 🤣
Ama kaç adam ezdi de Polat Alemdar oldu bilemeyiz 😂🤣
Genelde görüldüyü ben atıyorum
Depresyona girip ağlıyorum jdjsjdnd
Engelliyorum siliyorum numarasını devam k
Kilo aldırmaz inş diye dua ediyorum
Arıyorum a... Ediyom 😅🤭
Çok takmıyorum
çöpün kenarına bırakıyorum :)
Uyarı atıyorum düzelmezse engel
Takmıyom artık aynı muamele max
İletişimi keserim kimsenin egosunu tatmin edemem saygisizlikta yaptirmam kendime
Ağlarım
Beraber ağlarız 🤣 nerdesin be 😂
Ben aslında yohummm👻
Varsın da dünyayı kurtarıyon herhalde sesin çıkmıyor 😂😂😂
Sankii de jhg
😂😂😂 denk yani
Görüldü atanla iletişim biter
O ne ki
Görmüyorum
Umursamam
Deliriyorum hsshhsb
Çokta şeyimde diyom
Yola devam
Allah yaşatmasın
Engel direk
Hiç bir şey
Umursamıyorum
Aferin lan 💃💃🤣
Sil geç 😂
engel
Zıkkım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?