Evlilikte aile baskısı, eşin ailesine öncelik vermesi ve değersizlik hissiyle nasıl başa çıkılır?

Eşimle sorunlarımız nişanlıyken başladı daha doğrusu ailemle eşim arasında sürekli köprü durumundaydım eşimle olan her sıkıntımızı anneme anlattım annem ablam eşime karşı kızgın eşim de aile içimize karıştığını söylüyor ablamı istemiyor onları savunduğum için kızıyor bana eşime göre aklıma göre hareket ediyorum onu adam hesabına koymuyorum temizlik yapmıyorum yapamıyorum aslında bir yaşında oğlum var durmuyor hareketli o uyuduğunda da dinleniyorum ya da uyuyorum eşimin her şeye laf söylemesinden altta kalmaktan yoruldum oğluma dolap alalım dedim borcunu söyledi tuttu kardeşi isteyince ona gardırop aldı ben de haklı olarak niye ikinci plandayız biz dedim kardeşlerin isteyince alıyorsun da niye biz isteyince almıyorsun dedim zoruma gitti iyi o zaman evi sat kardeşinin arabasını değiştir dedim o da ona sen karışamazsın dedi ben o zaman dış kapının dış mandalı mıyım dedim evet dedi senin söz hakkın yok dedi sonra beni beceriksizliğimden vurdu ama ben oğlumdan dolayı yapamıyorum örümceğine koy diyor çocuk durmuyor yere eğiliyor düşecek bir yere kafasını vuracak diye korkuyorum annem geldiğinde bakıyor ben yapıyorum temizliğimi eşim de vardiyalı çalışıyor her eve geldiğinde uyuyor söylediğimde ben çalışıyorum diyor bir yanım haklı üstüne çok mu gidiyorum diyor hak veriyor diğer yanım da önceliği olmadığımız için üzülüyorum ailecek her hafta sonu köye gidiyoruz arada çekirdek aile bir şeyler yapıyoruz eşimden ailecek bir şeyler yapsak dedim bir hafta sonuda oda dediki para harcarız ne gerek var dedi son tartışmada kendimi sığıntı gibi hissettim siz olsanız ne yapardınız ruh halim iyi değil

Evlilikte aile baskısı, eşin ailesine öncelik vermesi ve değersizlik hissiyle nasıl başa çıkılır?
Cevapla