Ailem beni kendilerinden soğutuyor gitmeye itiuolar napmam lazım?

Kürt bir aileyiz ama kuzenlerim anne tarafından da baba tarafından da bu kadar baskılanmıyolar çıkıp arkadaşlarıyla kafeye gidebiliyolar ben üniversiteye geçtim hala çıkmama izin yok siteye inmeme zar zor izin veriyolar onda da camdan bakıp duruyolar okula ailem bırakıp alıyor kardeşim okulun içine gelmiş beni kontrol etmeye ben hep anneme derim neden böyle yapıyosunuz bırakın artık beni konumumu açarım görüntülü arayın beni diye hep söylenirdim annem sus artık git odana anlatma bana diyip duruyordu 1 hafta önce yine aynı konu ve ben muhatap olmak istemediğime karar verdim annemle oturur konuşurdum normalde ama artık yemekte ne var çamaşırlarım nerede falan diyorum ve bu durum belli ki onun sinirini bozdu bugün çağırdı beni yanına dışarda o arkadaşların gibi sürtmediğin için mi böyle yapıyosun dedi benim sinir bozukluğum var normalde ama ilk defa bir şey demedim bağırmaya başladı ben de bağırdım artık ve odama geçtim kız kardeşim geldi ve annemin ağladığını çok üzüldüğünü söyledi ben de ne yapmamı istiyorsun dedim git eskisi gibi ol dedi eskiden ben konuşurken git odana diyordu şimdi konuşup yorum yapmamamdan dolayı ağladığını düşünmüyorum o zaman hep o ağlatırdı şimdi o ağlasın dedim benim ergen olduğumu onun annem olduğunu söyledi ben dışarı çıkmak için artık yalvarmıyorum da bir şey de yapmıyorum sadece cidden konuşmak istemiyorum hiçbiriyle sorun bende mi
Ailem beni kendilerinden soğutuyor gitmeye itiuolar napmam lazım?
Cevapla