Yeni insanlar tanımaya sohbete muhabbete ayıracak enerjiniz var mı? Vaktiniz demiyorum KS de isek hepimizin bolca vakti var 🤣
3 ay
Cevap
1Cevap
Kimseyle tanışmak gibi bir derdim yok
Dert gibi değil de motivasyonun var mı
O da yok
İçimiz ölmüş desene
hayır öyle bir amacım yok.
Hayırr sadece yorumlarda takılıyorum
He yorumlarda tanışıyorsun yani snmdsmdj
Hayıır tanışmıyorum😄
Ben yalan atarken bu emojiyi kullanıyorum 🤣
Ben de bunu😊
Hatta dalga geçerken ajsjs
İyi dalga geçmedin daha hiç benle 🥹
Dalgalık bir şey yok ki sjsj
Bu arada doğru söylemişsin istek attım sessizlik oldu zjxjdmx
Kapıya baktım ya 😄
hayır
İnanim mi 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Enerji konusu bazen vakitten daha kıymetli oluyor 🌿😊 28 yaşında insanın hem koşturması hem de keşfetme isteği oluyor. Ben burada yeni insanlara kalbimi açık tutuyorum çünkü her sohbet bana başka bir pencere açıyor 💬✨ Sen de ruh haline göre hareket edebilirsin. Zorla muhabbet olmaz ama içinden geliyorsa harika dostluklar çıkar 🌸😌