- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
3 ayöncelikle bu kişiler kızlarının mutlu bir yuva kurmasını degil ticari bir rant olarak kullanmayı istemişler buna karşı çıkmıyorsa evlenecegin kişi ondanda hayır gelmez benimde maddı durumum iyidir ama bana şart koşulursa bunu yap şunu yap yemin ediyorum gökten inmmiş olsa o an o iş bitmiştir benim için
14 Yorumla
Soran3 ayAynen öyle dostum. 1 senedir ben göremedim gerçeği. Ayda 1 hafta kalıp Almanyaya dönüyordum göremiyorsun gerçek yüzlerini. Dediğin gibi kızını para geliri olarak gördü. Ama kızda annesini destekledi. Ben o an bırakınca şaşırdılar. Kabul edeceğimdem çok emindiler belli
- 3 ay
En iyisi olmuş gerçek yüzleri iş ciddiyete binmeden dökülmüş ortaya Rabbim daha iyi insanlarla karşılaştırsın insAllah
Soran3 ayÇok teşekkür ederim 🙏 cümlemizin karşısına hayırlısı çıksın inşallah.
- 3 ay
@Eskilerdenbirbağyan "o erkek olan sana olur diyorum" çünkü bu ülkede tam da öyle oluyor. Kıtır kıtır kadın kesiyorlar boşanmaya yanaşmayan nafaka vermek istemeyen erkek tarafından öldürülen onca kadın var... Daha yeni bir sürü kadın kaybettik aynı sebeplerden... Üstelik evli olmayan kadın bile sevgiliyken öldürülüyor... Türkiyede yaşıyorsun ama sadece bedenen zihnin gayet refah bir ülkede ikamet ediyor... Buranın gerçeklerine kör sağır olma!!! Dul kadın diye bir şey yokmuş... Hayatım sen bence hiçbirşeyden haberdar değilsin... Dul kadın çirkinliği en çok kadına yapılıyor... Kimse fikrimi sormamışmış " herkese açık yorum yaparsan senin fikrine karşılık kendi fikrimi söylerim engelleyecek kadar korkaksan yorum yapmayacaksın ya da yapacaksan yoruma kapatacaksın" Allah bence kendi hemcinslerinin yaşadığı sorunlara kör sağır olan yok öyle bir şey diyen senin gibi kadınlardan korusun" sen onların sorunlarına yok diyorsun!! Beni de olmadık şeylerle itham ettiniz... Umarım sınanmazsınız
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. bu kadar isteği kabul etmek gerçekten çok zor, neredeyse imkansız. 40 milyonluk istek normal değil, bu bir evlilik değil, bir alışveriş gibi görünüyor. ailelerinin bu kadar maddi beklentisi olması ve bunların evlilik öncesi istenmesi gerçekten şoke edici. senin gibi düşünüp ayrılmak en doğrusu etmişsin dimi?
01 Yorumla
Soran3 ayBilseydim baştan bu kadar abartılı bir durumu istemeye bile gitmezdim. Altınları saydılar tamam dedim sorun değil asla. Annemden istediler mesela, kadın sorun değil ben alırım kızım da dedi. Yahu babamdan extra ev ya da arsa üzerine villa nedir? Abimden istedikleri araç 6-7 milyon. Onlarda geçtim, ben annesine neden ev alıp heray para ödeyeyim. 3 tane erkek kardeşi var çalışıyorlar. Benmi bakıcam annelerine olaya bak. O an kafam attı kalkıp cıktım evden. Bitmesi kesinlikle iyi oldu. Bak 2 aydır köpek gibi bana ulaşmaya çalışıyor. Sürekli ağlıyormuş, bir şey istemiyorum diyormuş. İsteme gecesi anasını iyi destekliyordu. Yapacak birşry yok bitti kafam rahat
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ayŞimdiiii sen bu kıza evlendikten sonra seni şu kadar paraya satın aldım desen haksız çıkmazsın ama dersen sen haksızsın gibi davranılar.
evlenmeyin arkadaşlar. Bu tür istekleri talepleri madde madde sıralayan insanlarla evlenmeyin.21 Yorumla
Soran3 ayİlk yazdığım istekler normaldi, onlara tamam. Ama ailemden istedikleri, sonra annesi için istedikleri çok fazla. Parayla birini gerçekten alsam, bu kadar etmez. 1 senemi yediler ailecek
Gizli Üye(30-35)3 ayAblanınki altından heralde 😂😂
261 Yorumla
Soran3 ayOlmadığına eminim😬😬
Cevap sahibi3 ay😂😂😂
Soran3 ayGülme sende ya😂 o konular özel😬
Cevap sahibi3 ayUmarım ayrılmışsındır bak altından da değilmiş 😄😄😄
Soran3 ayHayır ayrıldım tabiki. 2 ayı geçti iletişim kurmuyorum asla. Bana ulaşacak bir ortamı yok, o Tr de ben Almanyadayım.
Cevap sahibi3 ayOh iyi sevindim senin adına bi yılık bileziğe gelin olacak kızlar var inşallah öyle birini bulursun da mal dağıtacağınıza malınıza mal katarsınız 🙂
Soran3 ayBir süre evlilik düşünmek dahi istemiyorum. Tr de eminim vardır, ama bize denk gelmez öylesi. Açık konusayım parayı gören bozuluyor. Fakir numarası yapıcam en iyisi😂
Cevap sahibi3 ayÇok mantıklı heee, zaten başta mal mülk soruyorsa kaç arkana bile bakma 😂😂
Cevap sahibi3 ayMaaşını evlenince öğrensin öyle sevsin yani seni
Soran3 ayZaten Almanyadan geldiğin arabayı görünce maaş sormuyorlar emin ol. Ben Trdeki o aracın fiyatını bilmezken o biliyordu. Lafa bak aaa senin araban burada 25milyon. Tamam tr de öylede ben Almanyada o fiyata almıyorum ki😬😬 ciddiyim ama fakir taklidi yapıcam
Cevap sahibi3 ayburada sana serçe kiralayalım kızı almaya onunla git sen ya da dur dur Tofaş alalım 😂😂😂😂😂
Soran3 ayYa kız tofaşcı çıkarsa ne yapıcaz😂 Almanya ya tofaşmı götüreyim birde🤣
Cevap sahibi3 ayTamam işte gözü yükseklerde değildir götürüver nolcak bi Tofaş değil mi 😂😂😂
Ay gülmekten çatlıcam 😄
Soran3 ayTofaşk cı birisiylede olmaz ya😁 onlarda arıza oluyor diye duydum. Sonra gelecek burada kavgaya falan bulaşır😂 Almanya otobanında parçalanır rüzgardan o araba. Fakir rolü ile kimin yanına gitsen red eder. Haksızmıyım?
Cevap sahibi3 ayHaksızsın çoğunlukta kaybedersin ama doğru kişiye denk gelirsin. MUTLAKA 🙂
Soran3 ay100 kişide 1 kişi denk gelir eminim😂 100 date çıkamam. Benim şansımdan böyle oldu. Bekleyeyim bakalım karşıma kader kimi çıkaracak. Ama seninle konusmak güzeldi, bunun içinde teşekkür ederim.
Cevap sahibi3 ayŞüphesiz öyle olur ortalık çok fena 😄🤦🏻♀️ En güzeli sabretmek ve beklemek o seni bulur 🙂 Akışına bırakmak lazım bazen sende iyi geldin, bende teşekkür ediyorum, iyi geceler 😴
Soran3 ayAynen sabır diyelim bekleyelim artık. Vardır kaderde bekleyen birisi, bir hayat... Seninde her şey gönlünce olsun iyi akşamlar🙏
Soran3 ayBak yorumları sildim görüyormusun. Akşam oldu feminist takım geldi. Nasıl saldıraya geçtiler🫤🫤
Cevap sahibi3 ayHaklı buldukları nokta tam olarak neymiş çok merak ettim 😄
Soran3 ayBen cimriymişim😬😬 nasıl olsa evlenecekmişim neden kasmışım. Kadının hepsi hakkıymış🤔
Cevap sahibi3 ayVay beeeee kendini mal gib satmasına normal diyorlar demekki aynı kafa demekki yadırgamamak lazım 😂
Soran3 ayAyıp olmasın diye millete cevap verdim. Sildim şikayet ettim derken bir sürü kalktı yorum. Site gelmiş S. S seçmiş. elimden gelse soruyu silicem o derece oldum🫤
Soran3 aySenin dısında kafa dengi yorum yapan olmadı 🙏
Cevap sahibi3 ayÜzüldüm beee 🥲 Takma takma onların başına gelse dünyayı karşıdakine zindan ederler 😄😄 Davulun sesi uzaktan onlara hoş geliyor 😄
Soran3 ayDarısı gelecekteki çocuklarının başına diyeceğimde kötü bir durum. Allah son dakika kimsenin başına böyle bir şey vermesin.🙏🙏 Sen çok kafa dengisin😁 kendi arkadaşlarım bile bu kadar iyi gelmedi bu konuda.
Cevap sahibi3 ayBurdan ölene kadar konuşabiliriz 😂😂😂😂
Soran3 ayDur ya sende erkenden öldüreceksin bizi. 😂 2 dk gizliden cıkda yazayım bari. Bu sayfa altında mı buluşalım 😁😁
Cevap sahibi3 ayZenginlerle muhabbetim bu kadar benim valla 😄😄 Zengin sevmem de pek ama seni sevdim canın sıkılırsa yaz burdan konuşuruz ya da sen görün arada sorularına yazarım gizli gizli 😄😄
Soran3 ayEee seninde o yazan feminist kadınlardan farkın kalmıyor😂😂 dakika 1 gömdün hemen. Ben soruda gizliden cıkamıyorum o yüzden dedim. Bende 0 kişi ekli zaten. Kimseyi eklemedim. Gıcık😬
Cevap sahibi3 ayÇok üzülürüm 😂 Ben senin tarafını tutuyorum 😄 Gıcık mı 🙄 Adımı nerden biliyorsun 😄
Soran3 ayBildirim gelince konuda seni arıyorum sayende. Uygulamada yok bende😬😬 dalga geçme 😁 gıcık mış ismi bak şuna
Cevap sahibi3 ay
Cevap sahibi3 ayNe buldum ne buldummm 😂😂
Soran3 ayAhahah bak bu iyiydi🤣🤣 ama benim hatam bu videoda ilk buluşmaya videodaki 2. Araba ile gidip, sonra asıl araçla gitmek olurdu. Ben numaradan da olsa utanır binemem o ilk arabaya 🫣🫣
Soran3 aySayende yorum kovalıyorum sitede. 😬😬
Cevap sahibi3 ayNiye beni mi arıyon 😄
Soran3 ayGiremedim siteye bugün online toplantı vardı 4 tane. Sitede bildirim var bakıyorum en baştan gösteriyor yorumları
Soran3 aySonra seni bulmak zorunda kalıyordum
Soran3 ayGizliden çıkacakmısın? Soruyu sileceğim 1 gün olmuş
Soran3 ayTr saati 8 gibi girerim siteye🙃
Cevap sahibi3 aySil bakalım çıkmayayım şimdi :)
Soran3 aySon kararın mı?
Soran3 ayNesen çıkmıyorsun 2 dk🫤
Cevap sahibi3 aySon kararım dikkat et kendine 🥰
Cevap sahibi3 ayEic için de çok çok teşekkür ediyorum:)
Soran3 ayÇok güzel soru silinmiyor. EİC seçince soru silinmiyormuş ya.
Soran3 ayBak görüyormusun buda işaret😬😬
Soran3 ayEvlimisin sen😬
Soran3 aySoru sordum seni bulmak için. Dm açık 6 kişi o kişi benim diye yazdı. 4 tanede istek var. Düşürdüğün duruma bak
Cevap sahibi3 ay😂😂 Özür dileriiim, nasibini açtım beeeaaaa
Cevap sahibi3 ayHangi soruyu sordun görmedim ben 😄
Soran3 ayYazmadım ki hiç birine. İnanmadım çünkü. Öyle olsa burada gizliden çıkardın
Soran3 ayNasiple işim yok şu an
Soran3 ayAma senin neden gizlide kaldığını anlamadım
Soran3 ayGerçekten silmek istedim soruyu, meğer EİC seçilince olmuyormuş
Soran3 ayCiddi soruyorum, evlimisin?
Cevap sahibi3 ayEvliyim, evliyim 👍
Buldum soruyu da 4 saat geriye gitmek baya zor oldu 😄 🤦🏻♀️
Soran3 ayO zaman seni tanımak güzeldi. Evli birisi ile daha fazla konuşmak istemiyorum. Sorunun bildirimlerini kapatıyorum. İyi akşamlar
Soran3 ayKusura bakma bu arada, üsteledim. Evli olacağın aklıma sonradan geldi
Soran3 aySoruyuda bulmuşsun madem, nicki gördün👍
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şok çok anlaşılır 😔 Bu istekler evlilik hazırlığından çok maddi bir sözleşmeye dönmüş. Sevgi, saygı ve denge olmayan yerde huzur olur mu diye kendine sorman çok kıymetli 💛 Sen sınırını koymuşsun ve isteme sırasında ayrılman büyük bir güç göstergesi 🌿 Evlilik iki ailenin yarışması değil, iki insanın yol arkadaşlığıdır. İçin rahat olsun, doğru zamanda doğru insan gelir 🌸✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Gizli Üye(30-35)3 ayNe bu kadın altın kaplama mı Zonguldak kömürü için bu kadar mal mülk para verilir mi merkez bankası mısınız bu kadar para vereceğine hergün s*KS partisi yaparsın yatlarda katlarda dubailer yazık bir kadın için bu kadar para vermek normal değil enayi bulmuşlar o gözle bakarlar
12 Yorumla
Soran3 ayBenzetmeler güzeldi😬 enayi gözüyle bakmışlar evet belli. Benim o an vazgeçeceğimi asla tahmin edemediler
Cevap sahibi3 ayEvet abi öyle oluyor onlarda gerek yok boşbeleş bir aileymiş görmemişler
3 aySkecek adam arıyorlar diye yorumladım, üzerine gelini de gazlayacaklar yüz verme damada diye. İyice hayatının içine edecekler anlaşılan. Uzak kalman en iyisi.
17 Yorumla
Soran3 ayBitirdim kardeşim zaten. 1 sene gez toz, 20 kez Almanyadan gel, yurtdısı tatillerine çık. her şey iyi süper, kızı istiyorsun sonra istekler cıkıyor ortaya şok oldum ve bitirdim. 2 aydır haberde almıyorum. Almanyada kafa dağıtıyorum şirkete bile gitmedim daha.
- 3 ay
Kızın aklı olsa zaten, kaçır götür beni Almanya'ya der, bu kafa yapısındaki biriyle zaten olmazdı..
Soran3 ayBen ayrıldıktan sonra akıllandılar. Hiç bir şey istemiyor sadece evlenelim haberi geldi. Ama bunu kabul edecek kadar kafayı yemedim. Evlenip anamı ağlatacak o kesin
- 3 ay
O kızdan da ailesinden de bi cacık olacağını sanmıyorum, bir kişinin ailesi ne olursa olsun, evlat eğer bir noktada da kibarca "hayırdır" çekemiyorsa, o kişiden hiç bir halt olmaz. Kız da olsa erkek de olsa sonuç değişmez..
Soran3 ayBen terk edince şunu demişti, biz annemle çok zorluk çektik, anneminde çok iyi bir hayat yaşamasını istemiştim sadece. Çok rahat yapabilirdin, ne diye terk ettin dedi ya. Gülermisin ağlarmısın. Dediğin gibi 1 sene usta lüx yaşadılar şimdi, köpek gibi akrabalar üzerinden barışalım hiç bir şey istemiyoruz haberleri gönderiliyor. Komedi gibiler
- 3 ay
Senin yerinde olsam direkt görüldü atarım cevap bile vermem, ya da her yerden engelle geç, cevap bile vermene gerek yok yazdıklarına.
Soran3 ayYok kardeşim, zaten sosyal medya kullanmıyorum. Ayrılık sonrası direk numaramı değiştirdim. Aileme yazdı sürekli onlarda mecbur numaramı değişti. Bu sefer sosyal medyadan, amcama, dayıma, teyzeme yazmaya başlamış. İşte onlarda bil diye haber veriyor. Bende kesinlikle o iş bitti diye dönüyorum. 2 Aydır bağlantım kalmadı
3 ayGerçekten böyle insanları anlayamıyorum sanki ticaret yapiyolar bide hediye istemek felan ne kadar görgüsüz bişey ya çok saçma sanki mal satiyolar
13 Yorumla
Soran3 ayŞans işte bize böylesi denk geldi evlilik aşamasında..
- 3 ay
İyiki kirtulmussun o zman
Soran3 ayBende kendimi o yönden avutuyorum. boş ver evlenseydin bo. ku yerdin diye🫤. Ama gerçekten aptalmışım işte..
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u 3 ayBu kizla evlenmeyi kabul edenin aklı yoktur. Ve sende doğru olanı yapmışsın.
22 Yorumla
Soran3 ayÇok teşekkür ederim. Maalesef, özelden onu haklı bulan o kadar yazan oldu ki hayretler içerisindeyim. İlginç bir ülke olmuş Tr maalesef
- 3 ay
Onu haklı bulan mi var?🤣 Boş yapmışlar. iki erkek annesiyim ve sonuçta bende gelin oldum. Ama öyle isteklerim olmadı. Benim çocuklarımdan böyle saçma istekleri olan birini bende gelin istemem.
Oha bu ne nasıl bunu istemeye yüz bulmuşlar
23 Yorumla
Soran3 ayBazı isteklerimiz var dediler ama bu kadarını beklemedik
Soran3 ayKüçümsemek istemedim ailesini hiç bir zaman. Ama kirada oturan, normal vasıflı birisi kendiside. Çok fazla geldi istedikleri
3 ayNormal değil saçmalık sonra niye gençler eklenmiyor diyorlar
11 Yorumla
Soran3 ayTürkiye koşullarında normal ailelerin, ve erkeklerin Allah yardımcısı olsun kardeşim. Gençler olarak sizin işinizde zor
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 3 ay4 milyonu bir arada gördüler mi acaba? Millet evleniyor mu ticari ilişki mi kuruyor yazık
14 Yorumla
Soran3 ayTanıştıktan 1 ay sonra ben çalışmanı istemiyorum deyip, 1 senelik maaşı ve 1 senelik kiraların çok üstünde 1 milyon gönderdim hesabına. Onu bile hayatlarında görmediklerini söylemişti.🫤 Bu evlilik üstünde ticari ilişkinin ilk adımları.
- 3 ay
Başta pek verici olmamak lazım demek ki ya
Soran3 ayBundan sonra fakir numarası yapacağım kafaya koydum. Bakalım ne olacak o zaman😬
- 3 ay
Erkek olsaydım ben öyle yapardım..
3 ayVaktinde uzaklaştığın için seni tebrik ederim. İnsanlar gerçekten acımasız ve aç gözlü.
13 Yorumla
Soran3 ayTesekkür ederim.. Kendime olan saygımdan dolayı olması gereken oydu. Daha fazla bu ilişkiyi devam ettirmek aptallıktı maalesef.
- 3 ay
👏🏻👏🏻👏🏻
Soran3 ayTeşekkürler 🙏🙏
kralize elizabeti mi istiyorsun :) o bile bu kadar istemez bu devirde
112 Yorumla
Soran3 ayKimse vazgeçilmez değil kardeşim. Onlarda öyle zannetti, isteme sırasında duyunca çıkıp gittim. Konuşacak bir durum kalmadı.
- 3 ay
Ben şeyi merak ettim durdurmaya çalışan arkandan gelen olmadı mı
Soran3 ay@Pandora_5455 sadece amcam demişti ilk tanıştığımda. Bak bu kızın ileride çok isteği olur, benden söylemesi demişti. Aileme karşı zaten çok iyiydi. 1 senedir o kadar iyiydi ki anlamak mümkün değildi. Ne olduysa istemeye gidilince oldu işte.
- 3 ay
İnsan sevince kör oluyor ki. Sen aşık olmuşsun sevmişsin anlayamazsın
- 3 ay
şu an kız pişmanmış özür dilese kabul etmez misin bitirdin mi kafanda
Soran3 ay@Pandora_5455 Asla kabul etmem, ben o gece annen için ev, aylık bağlanması, abimden araba istemeden cok fazla dedim. Dediği ev Eskişehir de 7-8 milyon, istediği araba 7-8 milyon. O annemin rahatı için demişti. O araba bile Tr de annesin emrinde olacak düşün. Annesi tarafında oldu bende o sinirle arabaya binip o gece yola çıkıp almanyaya döndüm araçla. 20 saat o yolu nasıl geldim inan bilmiyorum. Sonrada heryerden sildim, numaramı değiştirdim. Annemlerde ben bu şekilde yapın dediğim için aynı tavrı koydu. Amcam üzerinden instadan yazmıs, pişmanım hiçbir şey istemiyorum sürekli ağlıyorum affetsin diye. Telefonda konustum, ve asla istemediğimi bittiğini söyledim. Benim için bitti o ilişki.
- 3 ay
Şok olmuşlardır ama sen birden kalkıp gidince. Kız çok pişmandır kesin. Elindeki bütün imkanları görgüsüzlüğüyle kaçırdığı için ailecek koymuştur bence. Ama sen sevmiyor musun kızı. Bi anda bitebiliyor mu duygular. Yani mantık hayır dese de kalp meylediyor bazen o yüzden sordum oluru yok mu diye
Soran3 ay@Pandora_5455 Sevmek başka, o insanı kullanmak istemek başka. Ben kullanıldığımı düşündüm. Zaten evlenince maddi yönden herşeye sahip olacaksın. Belki o demese ben onun annesi içinde extra bir şey düşünürdüm. Kirada bir sürü ev var gelsin birinde yaşasın derdim. hiçbir şey istemiyorum, evlenelim demek bile çaresizlik. O yüzden dediğim gibi içimde, sevgi, aşk bir şey kalmadı. Ama kendime kızıyorum aylardır. Hak ettin sen bunu diye
- 3 ay
Emin ol ilerleyen süreçte sen düşünürdün daha fazlasını da önüne koyardın. Evlenmeden bu kadar imkan verdiysen ona, evlendikten sonra neler neler yapardın. Bunu düşünmek anlamak çok zor değil ama ayıp etmişler nasıl olsa imkanın var diye bu kadar da yapılmaz. İnsan biraz kıymetini bilir bazı şeyler hep orada sanıldığından oluyor böyle ama üzücü olmuş o kadar emek boşuna gitmeseydi keşke
Soran3 ay@Pandora_5455 Giden 1 seneme yanıyorum, giden maddi hiçbir şey umrumda değil. Yerden onu koymak basit. Zamanın telafisi yok. Parmağında oynatacaklarını sandılar işte. Aç gözlülük yaptı analı kızlı ikisi.
- 3 ay
Aç gözlülük yapmışlar fazlasıyla hemde. Şimdi bütün her şey gidince anlamışlardır değerini , yaptıklarını. Veya anlamamış da olabilirler cimriymiş. Şunu bunu istedik diye hemen attı yüzüğü bile diyebilirler 😃 insanlara belli olmuyor
Soran3 ay@Pandora_5455 Cimri asla diyemezler, son 1 senede yapılan şeylerin hesabını kendileri iyi biliyorlar. O kadar fazla şeyler yapıldıki nasıl olsa bu enayi verir dediler. Artık kendimi bildiğin enayi gibi hissediyorum.
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
3 ay40 milyonluk ne vajinaya sahip ki bu kiz hahahah beklentiye bak
120 Yorumla
Soran3 ayO kadar etmez eminim
- 3 ay
Abim almanya mi ne ben olsam bunlari rezil ederdim.
Soran3 ayYazılı olarak isteseler yemin ediyorum haber kanalına atacaktım.
- 3 ay
Bence sosyal medyaya at kizin tipini merak ettim
Soran3 aySarışın 1.70 boyunda 10/10 bir kız. Şimdi güzelliğine bir şey demem asla.
- 3 ay
![İsteme sırasında 40 milyonluk istek normal mi?]()
Avrupa da nasil bulamadin aq. Alman kizlarina bak danlara bak fransizlar
Soran3 ayTr de arkadaş ortamında denk geldi ya. Onun yüzünden Alman kızı terk ettim. Alman kızı bunun hiç birini istemez. Gözleri tok yemin ederim. İşte birazda aile kaynaklı, türk gelin istediler
- 3 ay
![İsteme sırasında 40 milyonluk istek normal mi?]()
Wo wohnst du hier? Hangi stadtdasin
Soran3 ayMünchen.
- 3 ay
![İsteme sırasında 40 milyonluk istek normal mi?]()
Nürnberg yakiniz reis.
Soran3 ayNürnberg e haftaya geleceğim. Orada iş yaptığımız 2 şirket var. Onlarla görüşmem var
- 3 ay
Ne is yapiyorsunuz sormasi ayiptir?
Soran3 ayYazılım sektöründeyiz. Kvr ve Jobcenter için yazılımlar bizde Nürnbergde
- 3 ay
Ilk defa vizyoner geasterbeiter torunu görüyorum gurur duydum
Soran3 ayÇok teşekkür ederim. Rahmetli sağolsun iyi karar alıp gelmiş buraya. Sayesinde bizde burada iş güç sahibi olduk
- 3 ay
Bende net olayim reis kacak geldim ama Ne teröristim ne suclu
Soran3 ayAllah seninde yardımcın olsun. İnşallah alırsın oturum. Deport etmesinler, güç bela gelmişsin.
- 3 ay
![İsteme sırasında 40 milyonluk istek normal mi?]()
Korkanin cocugu olmaz. Bir gün ugrarsan cay ikram etmek sohbet etmek isterim en azindan vizsyonlu bir gurbetci görmek sevindirdi.
Soran3 ayÇok tesekkür ederim düşünmen yeterli. Kvr de işin varsa yardımcı olayım. Hangi yabancılar dairesine bağlısın?
- 3 ay
Zirndorf kvr ama cok tesekkür ederim
Gizli Üye(25-29)3 ayO paraya harem kurarsın. Hiç bi kız etmez o kadar ayrıl geç.
23 Yorumla
Cevap sahibi3 ayHaftada 3 kez karıya gitsen kuş işlevini yitirene kadar para yeter. Karın olunca o vermez haftada üç kere. Değmez salla geç
Soran3 ayİsteme sırasında ayrıldım zaten. Bitti
Cevap sahibi3 ayEn iyisi
Gizli Üye(36-45)3 ayİstemeden hamile bırak bak nasıl BEDAVAYA geliyor😅
11 Yorumla
Soran3 ayOnu asla yapmazdım. O kadar şerefsiz değilim. Çocuk üzerinden 1 kadını kendime asla bağlamam
Gizli Üye(36-45)3 ayPardon ama bunlar ailecek kendine sponsor mu arıyor?
14 Yorumla
Soran3 aySuç bende dostum ya. 1 senedir o kadar çok harcama yaptım ki. boş ver olan oldu. Fazla para azdırdı bunları olan bu
Cevap sahibi3 ayHani kızı anladım da ailesi niye birşeyler istiyor?
Onlar da mı evlenecek?
Soran3 ayZaten beni patlatan o oldu ya. 3 tane erkek kardeşi var çalışıyor. Annesine ben neden ev alıp her ay al harca diye para vereyim.
Soran3 ayO an bitirdim zaten doğrusu buydu
Gizli Üye(18-24)3 ayAbicim bu görücü usulü. Kadın seni sevmiyor tanımıyor menfaat ilişkisi var. Keşke gençken evlenseydin o zaman seviliyorsunuz. Ben parasız erkekte sevdim inan ki hiç umrumda olmadı ama erkekler 30a kadar bekliyor 30 yaşına gelmiş erkeğide sonra da biz sevmiyoruz menfaat giriyor araya erkeğin gençliği zamanı gitmiş en güzel zamanlarında kız yoksa paraya bakar
03 Yorumla
Soran3 ayNasıl görücü usulü Allah aşkına? Kızla arkadas ortamında tanıştım. 1 senelik beraberlik var. Yaşımı asla göstermiyorum ayrıca. Sende bak onun gibi düşünüyorsun. Menfaat ilişkisi yaparım diyorsun. Yazık.
Cevap sahibi3 ayİster göster ister göster mi yaşını üzgünüm ama senin yaşanmışlığın fazla bu göz ardı edilemez kaybolan onsuz geçirdiğin yıllara karşılık menfaat gütmüş. Kadınlar menfaat duymadığı tek ilişki şekli erkeği genç yaşında tanımaktır. Genç yaşta olan erkeğe herşeylerini adarlar gerçek budur. Erkek fakir olsa bile.
Soran3 ayYaaa öylemi? Neden o zaman asgari ücret olan Türkiyede bir sürü erkek evlenemiyor? Nerede o dediğin kızlar. 20-35-30-35 erkeğin yaşının önemi yok. Herkes erkeğin maddi gücüne bakıyor. Gelip boşuna edebiyat yapma burada.
- Aile & Toplum konusunda 972 cevap paylaştı.
3 ayAz bile kralll sarayımı varmış sultanmıymış neymiş allan aşkına
05 Yorumla
Soran3 ayKirada oturan, bir büroda çalışan eleman kendisi. Kendisini dev aynasında gören birisiymiş. Görememişim maalesef.
- 3 ay
Helal sana zararın neresinden dönsen kar
Soran3 ayAynen öyle giden 1 sene olsun. Çıkılan yurtdısı tatilleride hediyem olsun artık🫤
- 3 ay
Şeyyy sadaka olsun :):)
Soran3 ayAynen öyle :)))
3 ayÜst düzey kişilerin oğlu falan mısın bunlar normal bi insandan istenmez, abinden araba istemek nedir
01 Yorumla
Soran3 ayKendi işimiz var. Tr de ve Almanyada aynı işi yapan 2 şirket var. Gelirimiz yüksek, ben burada 4. nesilim anlayacağın
Gizli Üye(25-29)3 ayO sırada hiçbir şey istemeden evlenen her şeyi eşimle yapan Herkül kız ben pü bedavaya gitmişiz 😅 Allah korumuş sizi yolunuz açık olsun 🌸
128 Yorumla
Soran3 ayÇok teşekkür ederim. Ömür boyu mutluluklar diliyorum sizlere. her şey gönlünüzce olsun🙏
Cevap sahibi3 ayBildirim gelince yine okudum bir tur daha güldüm valla hiç yüz yok millette 😅😅
Soran3 ayBana mı gülüyorsun ayıp ya🫤
Cevap sahibi3 aySenin alakan yok aşk olsun kıza güldüm
Soran3 ayİnşallah bu salağı uyandırmış diye gülmedin🫤
Cevap sahibi3 ayEvlensen sal ak olurdun çok şükür kurtulmuşsun 👍👍🙏🙏
Soran3 ayTeşekkür ederim. Ama dediğin gibi bile bile kabul etmek için, beyinsiz olmak şart.🫡🫡
Cevap sahibi3 ayYa var böyle insanlar hayatta çok tuhaf ama öyleler işte
Cevap sahibi3 aySenlik değil bu onların ayıbı ve beyinsizliği
Soran3 ayŞunu anladım ama, hiç kimseye ettiğinden fazla değer vermeyeceksin. Bunu acı birşekilde öğrenmiş oldum
Cevap sahibi3 ayAcı falan diye düşünme hiç ilerisinde anlasan ne olacak düşünsene çoluk çocuğun olsa aman iyi kurtuldun ya
Soran3 ayDoğru söylüyorsun. Herşeyde vardır bir hayır. Buda benim sınavım oldu
Cevap sahibi3 ayYeni insanlarla tanış gez yeni kitaplar oku aklına bile getirme unut gitsin bunları ben sinir oldum durduk yere
Soran3 ay2 ay önce oldu bu olay. Emin ol herşeyii unuttum. İçimde sadece nefret kaldı ona karşı. 2 aydır şirketle alakam yok, bizimkilerde gez toz kafanı dağıt diyor. Ülke ülke gezip vakit öldürüyorum. Ama geri döneceğim artık. Ailem hep arkamda durdu, benimde eskisi gibi yanlarında durma zamanım geldi
Cevap sahibi3 ayİşine gücüne bak aynen sen kendinle ilgilen
Soran3 ayÖyle yapıcam artık. Kocan şanslı adammış🙏 elinden su içmek lazım onun🫡
Cevap sahibi3 ayBencede akıllı adam 😅 ama bende hiç uyanık değilim işte orada sorun 😅😅😅
Soran3 ayHaydaa😁😬 deme öyle... Bence tam tersi, sen uyanık değil gibi yapıyorsun. Arkadaki asıl patronun kim olduğunu tahmin edebiliyorum 🤣
Cevap sahibi3 aySana anlatsam anlardın emin ol 😅 o yüzden senin olaydaki kıza bakıyorum vay canına diyorum 😅
Soran3 ayAnlat anlat içinde tutma. 🤨 o kız için vay canına mı diyorsun😬
Cevap sahibi3 ayEvet evet o bir yolunu bulur rahat beleş bir hayata konar emin ol yolu bu
Cevap sahibi3 ayAy çok zaman geçti anlatsam da boş artık 😅😅 şimdi oğluşumun büyümesini izliyorum en güzeli 🥰💙🧿
Soran3 ayBenden daha önce aldıkları onu 2-3 sene çalışmadan yaşatır. O sırada ne yapıyorsa yapsın umrumda değil... İçimde kalan tek şey nefret
Cevap sahibi3 ayBoşuna nefret bile etme sal rahat edersin
Soran3 ayNe kadar güzel, Allah oğluna uzun ömür, iyi bir hayat ve güzel insanlar çıkarsın karşısına.
Cevap sahibi3 ayAy çok teşekkür ederiz çok güzel enerjin var çok saol senin içinde hayırlısı olsun her zaman 🙏
Soran3 ayRica ederim🙏🙏 o senin kendi enerjinin güzelliği. Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim. Konusmak iyi geldi çok sağol🙏
Cevap sahibi3 ayBende rica ederim ne demeeek senle sohbette çok keyifli geldi 🙏🌸🥳
- Aile & Toplum konusunda 406 cevap paylaştı.
3 ayBedavaya gittik derken şaka yapmiyordk yaa
22 Yorumla
Soran3 ayİstemesini bilmemişsin🫤 isteyen güç var diye istiyor baksana..
- 3 ay
Vallahi millet istioda istio
3 ayo ne verecekmiş :)
11 Yorumla
Soran3 ayVerecek neyi varki😬 hep istemesini bildi 1 senedir. Tatiller alışverişler, fazlası azdırdı işte. Ben hatayı orada yaptım.
3 ayDul kadın mı alıyorsun yapıcaksın tabikide
11 Yorumla
Soran3 aySen bulunca bu istekleri alacak birisini evlilik öncesi, sen iste emin ol yaparlar...
- Aile & Toplum konusunda 660 cevap paylaştı.
3 ay12 adalar ve Rodos adası istemedi mi ayıp etmiş.
11 Yorumla
Soran3 ayEvlenince vatandaşlık alacaktı adayı ne yapsın😬
3 ayUha yani hiç normal bişey değil anormall...
16 Yorumla
Soran3 ayİlişki yönünden şansım yok sanırım. Bu saatten sonra dengim olmayana bakmayacağım. Akıllandım net.
- 3 ay
Umarım istediğin gibi birini bulursun. Gerçekten çok zor düzgün birine denk gelmek.
Soran3 ayTeşekkür ederim.. Bu devirde sözde herkes iyi, düzgün birisini arıyor ama kimse ben nasılım diye kendine sormuyor bu soruyu.
- 3 ay
Evet öyle gerçekten. İyi gibi görünüp başka yüzlerini görüyoruz sonradan çıkıyor işte...
Soran3 ayŞu yüzünü 1 sene insan nasıl saklar işte. Ben ya çok kör oldum, ya da çok iyi bir oyuncu oldu bana karşı.
- 3 ay
Sevince göremiyorsun işte yüzlerini...
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 aySorsaydın altından mıymış 😁
11 Yorumla
Soran3 ayDeğil ya biliyorum maalesef😬😬 değerliymiş sanırım
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayBence bu bir dolandırıcılık yöntemi
18 Yorumla
Soran3 ayVize işlemleri falan başlamıştı, süremiz kısıtlıydı. İsteme sonrası resmi nikah hızlıca yapılıp düğün hemen arkasından yapılacaktı. Önden bir talebi yoktu. Evlendikten sonra alınmasını istedi herşeyin. Dolandırıcılık olacağını sanmıyorum.
- 3 ay
Dolandırıcılıktan farksız ama
Soran3 ayUzaktan bakınca öyle görünebilir. Ama şöyle düşün karşında evlilik düşündüğün bir erkek var. Fazlasıyla varlıklı sende bunu biliyorsun. 1 senedir seni defalarca yurtdısı tatillerine götürmüş, rahat rahat gez diye altına geçici araba vermiş, istediğin gibi harca diye kart vermiş, sen olsan o gücü biliyorsan sende istersin. Onunda yaptığı bu oldu, ama abarttılar maalesef
- 3 ay
Ben hayatımı birleştireceğim insandan bu kadar şey talep etmem zaten aynı hayatı paylaşacağız zaten onun varlığı benim varlığım olmuş olacak
- 3 ay
Abi ayrılıp alır kaçarsa öyle de var düğün yapıp takı alıp kaçan kadınlar var
Soran3 ay@GüvenilirFenaAdam istemede ben bitirdim kardeşim. 2 ay oldu iletişim kurmuyorum.
- 3 ay
İyi yapmışsın abi en temizi
Soran3 ay@GüvenilirFenaAdam Teşekkür ederim kardeşim. Allah büyük vardır bundada bir hayır dedim
- Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.
3 ayOha o ne öyle 40m tl
111 Yorumla
Soran3 ayBen düz hesap öyle yazdım. Hepsini toplasak dediği gibi olsa daha fazla çıkardı
- 3 ay
Kızın ailesi de bu kadar varlıklı mı
Soran3 ayKız annesi ile kirada oturan, benim son bildiğim 45k maaş alan büro personeli. Ben bu yönden hiç bir zaman onu eksik görmedim. Küçük görme gibi bir durum asla olmadı olamazda.
- 3 ay
E dengin bile değilmiş bu aile o zaman. bunlar senden para kopartmak yolmak istemişler akılları sıra varoşlar
Soran3 ayBen maddi yönüne hiç bir zaman bakmadım gerçekten. Tanıyıp sevdim maddi taraflarını ailesinin kafama takmadım. Biteli 2 ay oldu şimdi iyice düşünüyorum son 1 seneyi, ben kör olmuşum aslında 🫤 hayırlısıymış bu şekilde bitti
- 3 ay
Davul bile dengi dengine. Şimdi sorun olmazsa ileride kesinlikle olurdu. Hiç bir özellik bakımından uç fark olmaması lazım
Soran3 aySevince insanın gözü görmez dedikleri doğruymuş. Bizde öyle yüksekten bakma bile olmaz. Ailem 1 gün olsun hiç bir imada bulunmadım bulunmaz. Sağlık olsun ama dediğin doğru, sonradan bozulur bu kız demişti amcam🫤 adam haklı çıktı ben ona yanıyorum
- 3 ay
Okumamış okuyanın diplomasına, fakir zenginin parasına, çirkin güzelin bakımına asssla saygı duymaz. Sahip olmadığı bir deneyim çünkü
Soran3 ayBu lafın aynısını babaannem dedi bana😁 çok doğru bu yönüyle bakınca. Davul dengi olayına bakmam aslında. Ama buradan birisine dediğim gibi, fakir numarası yapıcam😂 kabul eden böyle etsin. Etmeyende kendi yoluna gitsin
- 3 ay
Numara yapmaya gerek yok senin kadar zengin olmasa da fakir olmaması yeterli
Soran3 ayBakalım kadere artık. Şu kuyruk acım bir geçsin. 🫤 arada bizimkiler de laf sokuyor. Unutulsun biraz
3 ayKlâsik tc kızı vizyonsuz boş beleş
14 Yorumla
Soran3 ayBaşka bir şey derdimde kardeşim, terbiyem el vermedi. Haklısın sonuna kadar👏👏
- 3 ay
Yo yo söyle knk böyle bir terbiyesizlik görmüşsün en büyük hakkın senin
Yabancı kadınların böyle istekleri olmuyor bide
Soran3 ayYinede yaşanmışlık vardı, ben bitsin burada her şey istemiyorum deyip cıkıp gittim evden. Ailem bile gel etme dedi Allah var. Konusalım dediler, ben parayla satın alınacak kız istemiyorum deyip cıktım. 2 aydır ulaşmaya çalışıyor. Ölse dönüp bakmam yüzüne bitti
- 3 ay
Helal olsun diyorum başka bir şey demiyorum benden bir kuruş isteseler terk etmeyi düşünüyorum
3 ayTabikide normal değil
113 Yorumla
Soran3 ayAnormal bir durum yaşadık. İsteme sırasında bitti her şey
- 3 ay
Bitirmekle en iyisini yaptınız. Yoksa istekleri bitmezdi
Soran3 ayKabul edecek kadar canım değildim maalesef. Güzelliği bir yere kadardı. Güzelliğine çok güvendi şimdi sürekli ulaşma derdinde bana. Bitti o devir
- 3 ay
boş ver tekrar kabul etme.. Evlendikten sonra da çok sıkıntı çıkarır bu tarz bir insan ve ailesi
Soran3 ayNumara değiştirdim, ortak arkadaşları sildim, sosyal medya hepsini kapattım. Bana ulaşamıyor, akrabalarıma yazıyor sürekli. Hiç bir şey istemiyorum evlenelim diye haber göndermiş. İsteme günü annesini destekliyordu, evlenip hayatımın içinden geçmeyi düşünüyor belli
- 3 ay
Aynen öyle evlenip sonra da zehir edecek. Allahın seni kurtardığı şeye tekrar bulaşma
Soran3 ayBulaşmam kesinlikle kapandı o defter. Şeytanın vücut bulmuş hali şu an o. İlk fırsatta içimden geçerler
- 3 ay
Aynen öyle. Babam her zaman derki kızlarımı evlendireceğim zaman karşı taraftan asla bişey talep etmem, istemem. Zaten biz de başlık parası falan da yok. Kimin gücü neye yeterse ev kurulurken o yapılır diyor. Yok kız tarafı şunu alır erkek bunu yapar diye bişey yok diyor. Kimin gücü neye yeterse.. Olması gereken de bu değil mi sence
Soran3 ayTabiki bu ailelerin durumuna bağlı. Ama baban doğru olanı düşünmüş. Mesela ailemden istedikleri olmasa, diğerleri sorun değil. İnsanın bir sınırı olmalı. Tr de gelince kaldığım bana ait zaten dairem var, Almanyada yine kendime ait ev var. Bunlar olmasa hadi ev konusunda haklı diyeceğim. Ama dediğim gibi niyetinin bozuk olduğunu ben 1 sene göremeyecek kadar aptalmışım
- 3 ay
Bişeyler ciddiye binmeden gerçek yüz görünmüyor maalesef
Soran3 ayAllahın sevgili kuluyum diyorum artık. Evlendikten sonra görseydim bu halini vay halime..
- 3 ay
Aynen öyle. Geçmiş olsun 😅🙏
Soran3 ayÇok teşekkür ederim🙏🙏
- Aile & Toplum konusunda 330 cevap paylaştı.
3 ayAltındanmıymış şeyi onu da sorsaydınız
14 Yorumla
Soran3 aySordum şirketi size verelim diye. Bir o kaldı istemedikleri
- 3 ay
Bunları yapacaklarını bilsem kestirir ben evlenirim la 😂😂
Soran3 ayMaddi gücüm var fazlasına, ama bir kadın için asla bu kadarını yapmam
Soran3 ayKestirme yazık😁
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ay40 milyona harem kurarsın kanka
13 Yorumla
Soran3 ayGerek yok kardeşim ya. 2 aydır kafa dağıtıyorum. Kendime gelemedim, koydu ama kendisine köpek gibi pişman. Şimdi hiç bir şey istemeden evlenelim diye amcam üzerinden haber göndermiş. Komedi gibi bu bizim Tr nin kızları. Alman kız 1 yüzük isterdi, bizimkiler bulunca parayı donumuza kadar istiyor
- 3 ay
Trde de sırf almanyaya gelip rahat bi hayat yaşamak için yüzüğe tav olacak kızlar var. sana biraz tuhaf olanı denk gelmiş. Allah kurtarmış diyelim
Soran3 ayO dediğin doğru gerçekten. Karakteri sağlam çok iyi kızlar var. Onlarda bize denk gelmez bu şansla.
Gizli Üye(25-29)3 ayEn iyisini yapmışsın sanırsın altından kendininki
117 Yorumla
Soran3 ayGüzelliğine cok güvendi. 1 senedir o kadar gezip tozduk diye, herşeyi isteme hakkı buldu sanırım. Ama bitti pişmanda değilim
Cevap sahibi3 aySalla knk o paraya elli bin tane çeşit çeşit gelir
Soran3 ayAynen öyle dostum. Giden 1 senem oldu işte. Yapacak bir şey yok.
Cevap sahibi3 ayboş ver ya yurt dışındaysan burdaki kezbanlara bakma hiç
Soran3 ayAlmanyadayım ya, sülalem burada zaten.
Cevap sahibi3 ayKeşke gelebilsem knk be ama yok yani imkan yok vs vs önüne yoluna bak boş ver
Soran3 ayGelebilme imkanın varsa kesinlikle düşünme.. Fırsatın oldugu anda gelmeye çalış buraya
Cevap sahibi3 ayYok abi nasıl gelcem ya evlilik ya iş sözleşmesi bende ikisi de yok
Soran3 ayTr de meslek ya da diploman var mı?
Cevap sahibi3 ayÖğretmen diplasi çöp orada kendi çapımda bilgisayar tamiri ve elektronik kart tamiri yapıyorum
Soran3 ayHangi branş öğretmenlik? Bak biz yazılım sektöründeyiz
Cevap sahibi3 ayyazılıma girişmedim abi hiç ben bilgisayar donanımı bakım onarım tamir sanırım IT diye geçiyor cctv kamera bağlantısı yaptım onarım ve hat çekme şimdi de elektronik kartlar yani notebook anakartlarını tamir etmeye başladım. Ben ilkokul öğretmnei mezunuyum anne zorla olmamı istedi zerre istemediğim bir şey uzun zamandır da işsizim ülke durumu malum öyle servet falan da yok aileden yani
Soran3 ayDenklik durumlarına baktın mı?
Cevap sahibi3 ayöğretmenlik denkliği yok almanca full olacak kabul alacan falan filan diğer iş için de ne diploma ne sgk girişi var o yüzden sadece evlilik veya iş sözleşmesi ile anca olur velevki oldu burdan kredi çekip gelirim en kötü
Soran3 ayİş sözleşmesi için nasıl bir şey lazım sana? Hangi sektör? ya da o şekilde gelebilme durumun var mı?
Cevap sahibi3 ayHerhangi bir iş yani şirket dicek ki iste bu eleman lazım maaş vercek o zaman hükumet ona yük olmadan yaşayacağımı onaylıyor ve vize çıkarıyor.
Cevap sahibi3 ayBen teknik elemanım abi elektronik bilgisayar yani bu alanda ilerlemeyi isterim yazılımda olabilir tabi ama çok bilgim yok
3 ayEn nefret ettiğim olay bir iğne dahi istemedim.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı. Şaka değil dimi?
14 Yorumla
Soran3 ayYok kardeşim şu soru inan, ne şaka, nede trol. Bildiğin günlük hayattaki bir olay
Soran3 ayMantıklı insanın yapması gereken buydu.
3 ayOha be
14 Yorumla
Soran3 ayAynen öyle. Bende içimden oha demiştim🫤
- 3 ay
Gerçekten çok fazla yani olması gerekenden bunlar olayı ticarete dökmüş bu kadar olmaz insanlıktan uzak kalmışlar
Soran3 ayAnnesini sevememiştim bir türlü. İçimden diyordum bu kadından uzak dur diye. Kızının annesi tarafını tutacağı aklıma gelmedi inan.
- 3 ay
İnan ki bu süreci zorlaştıran en temel etkenlerin başında anacı erkek kadın geliyor bir fert birey olamamış insanların üzerne ailesi üstünlük kurunca süreci onlar yönetiyor söz sahibi olamıyorlar ve bu sefer olanda bozuluyor
Çok abartı sanki
11 Yorumla
Soran3 ayİstemedikleri bir şirket kaldı. Çok fazla abartılıydı. Üstüne daha ben bitti dediğimde, haliniz vaktiniz yerinizde, manken gibi kız veriyorum diyordu annesi. Şimdi gitsin versin işte
3 ayEbesinin hamı
120 Yorumla
Soran3 ayAynen öyle dedim bende, ama anasının olarak😂
- 3 ay
Ben ileride 500 gram istemeyi düşündüm şu anki şartlara bakarak o bile bazen fazla mı diye düşünüyordum millet 40 milyon istiyor padişahın kızı mıymış 😂
Soran3 ayDikkatli ol isterken. 😬😬 karşındaki ben gibi isteme sırasında bırakıp gitmesin
- 3 ay
500 gram da alsın mk ömür boyu evlenme niyetiyle bir araya geliyoruz 10 gram mı isticez
Soran3 ay500 grama ben dünden tamamdım. Set ve kemerde dahil. Diğer istekler aşırı fazla. Alacak birisi çıkar sanada🙏
- 3 ay
@PeachGirl58 yürüyen enerji vampiri misin ablacım sakin ol alamazsa daha az bir gram söyleriz relax sen dert etme bunları ya aaa
- 3 ay
@PeachGirl58 ayrıca ne kadar kötü temenniler bunlar bunu düşünsen bile söylememen gerekirdi ne diyeyim Allah sizin gibi enerji sömüren insanlardan beni ve sevdiklerimi korusun.
Soran3 ay@PeachGirl58 beni tanımadan önce yargı ile yaklaşman çok saçma. Ben hepsini kabul etsem, ailemin fazlasıyla alacak gücü zaten var. Ama burada konu, extra evler ve araba var. Ben onun annesine bakmak zorunda değilim, 3 tane erkek kardeşi varken. Altınları neden almayayım? Yarım kilo altın 3.5milyon. Ben o parayı son 1 senede tatillerde onunla zaten harcadım. Sen dert etme ben kendimi biliyorum. Herkesin hayatı kendine
Soran3 ayKadına bak gelmiş neler söylüyor. Allah bunun gibilerden herkesi sakınsın
- 3 ay
Valla bana da boşanırsın seni ortada bırakır falan dedi bi insan bi insana bunu niye der ki kendi yaşadığın hayat seni oraya götürmüş olabilir umarım daha iyi bid hayatın olur ama başkalarının da mutlu olmayacağını düşünmek veya bunu ister gibi konuşmak saf kötülük başka bir şey değil her neyse Allah korusun.
- 3 ay
Sana sadece gülüyorum yaşadığında anlarsın...😂😂😂😂 o zaman benden daha enerjik ol emi!! ağlama üzülme buraya gelip de yazarsın... Soru sahibi gibi
- 3 ay
@PeachGirl58 Allah sizin iğrenç temennilerinizden bizi korusun daha da bir şey demiyorum sizi kendinizle bai başa bırakıyorum, iyi geceler!
- 3 ay
Kızdan açgözlü diye ayrılmışsın kendin öfkelisin bıraktığın için oh olsun edasıyla burada soru paylaşıp erkek kadın bir sürü insanında hakaret etmesini istiyorsun... Daha ne olabilir... Annesi için istedikleri konusunda haklısın zaten ama sen bence en baştan kızın istediklerine bile oflamaya puflamaya başladın... Kendini kandırma
Soran3 ay@PeachGirl58 Allah senin kocanı senden kurtarmış ya, çok mübarek bir adam mış. Çok boş bir insansın
- 3 ay
Boşanırsın demiyorum temenni yok iyi oku aynısını yaşama ihtimalini söylüyorum... Az düşün!!! lafı mabadından anlama deyincede siz!!! önlem al demek, dikkat et demek!!! O erkek olan sana olur demek!!! ama kime anlatıyorum... Anlamadıkları gibi bir de beddua seansına başladılar😀 siz şakasınız umarım🙄 ayrıca evlenmedim... Senin gibi cimriysiyle tanıştım... Yol verdim defoldu gitti... Öyle insan olacağına hiç evlenmem daha iyi... Böylelerini it diye beslemem
- 3 ay
Sen çok dolusun evleneceği insanı burada anonimlere linçlettiriyor... Ayrıldığı için kurban falan kessin
- 3 ay
Allahım kardeşim senin beynin başka yerin mi? ben nerde dedim inşallah yaşarsın diye!!! ikaz ediyorum ikaz ikaz ikaz bak üç kere yazdım anla diye!!! bu kendi hemcinsini linçlettiren kişiye beni de malzeme ettin... Hakkıma giriyorsun... üstelik bir kadın olarak
- 3 ay
Kabede şeytan taşlar gibi insan taşlamaya başladılar kamera şakası bile olmaz sizden
- 3 ay
@PeachGirl58 o erkek olan sana olur diye düşünen bi zihniyetin varken senin o aşağılık cinsten erkeklerden bi farkın kalmıyor bir kadın boşanadabilir evliliği mutlu huzurluysa sürdüredebilir her evlilikte boşanma ihtimali de var sonsuza kadar birlikte olma ihtimali de bunu göze alarak evleniyor çiftler zaten. Dul kadın diye bir iey yok bana göre boşanmış kadın var boşanan erkeklere dul denmiyorsa kadına da denemez! Sen kendin kendi hemcinsini böyle görüyorsan.. laf anlatılmaz bacım sana senin gibi tanıdığım insanlar var ben erkeklere güveniyorum demiyorum kendimce önlemimi alıyorum rahat ol seni ilgilendirmez o konular biri sana fikrini sormadan fikrini beyan etme yeter! Kal sağlıcakla.
- 3 ay
@PeachGirl58 çok uzattın engelliyorum 😙 güle güle
3 ayAlmazsınız olur biter
11 Yorumla
Soran3 ayİsteme sırasında ayrıldım zaten
3 ayBu ne la kraliyet ailesinden mi geliyor
01 Yorumla
Soran3 ayEskişehir nüfusuna kayıtlı, bildiğim kadarıyla değil😬
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Tüm sülalenin kızını mi veriyor
01 Yorumla
Soran3 aySülalesinin en güzel kızını veriyormuş 😬
3 ayAbi istemeyle olsa ben de isterim 😂
010 Yorumla
Soran3 ayİmkanım var o yüzden istediler😉 1 senedir herşeyimi biliyordu. Ben o an kabul etsem ailem tamam derdi emin ol. Duyunca bırakan ben oldum, ailem değil.
- 3 ay
Abi bunu da bi zahmet kabul etmeyin hani sabanci olsan da abartı bu herseyin bi ayarı yolu yordamı var
Soran3 ayZaten kabul etmedim edermiyim. İsteme sonrası bu konu açıldı, ben önce şaka sandım, çok şey istiyorsunuz dedim. Annesi ne olacak canım alırsınız dedi. Kadına saygımdan bir şey demedim. Kalktım güzelce bu iş burada bitti, herkes kendi yoluna deyip bitirdim. 2 ay oldu biteli. Bu kadarına gerek yoktu
- 3 ay
Yani onu diyorum altta kalanın canı çıksın olayına dönmüş sizinki Allah daha da iyisiyle karşılaştırsın sizi
Soran3 ayTeşekkür ederim. Hepimizin karşısına iyisini çıkarsın
- 3 ay
🙂Amin
Soran3 ayBen sıramı saldım bir süre, bekarsan darısı başına olsun. İnşallah 🙏 iyi yönde diyorum bak😬
- 3 ay
Ben bisey demiyim benim isler karışık yine de teşekkürler 😁
Soran3 ayRica ederim😬 hayırlısı olsun hakkında
- 3 ay
Teşekkürler
3 ayŞaka mı bunlar trolüne mi yazdın
082 Yorumla
Soran3 ayNeden trol yapayım. Sanada yazayım şirket ismini arayacaksan almanyayı ben varım şirkette. Dene gerçeği görürsün👍
- 3 ay
Tamam yaz
- 3 ay
Ben şunu anlamadım böyle işi gücü yoğun olan biri bu sitede niye dolaşır
Soran3 ay2 aydır şirketle alakam kalmadı fazla. Türkiye, Avusturya, İsviçre gibi yerlerde vakit öldürdüm. Etrafımda ister istemez dalga konusu oldum, biz sana demedik mi bu kızın derdi para diye. Onu geçtim, ben bu siteyi 6-7 yıl önceden biliyordum. Ama üyelik yeni. İnsan konuşacak birilerini arıyor, etrafımdakilerden bıktım. Bu olay yılbaşından önce oldu. Bak ben daha yeni yazdım. Demekki dolmuşum, konuşacak birilerimi aradım
- 3 ay
Anladımm evet insan ilk etapta içinde bastırıyor. Kendiyle bile konuşmaktan kaçıyor ama bir yerde patlıyor. Senin ki o hesap olmuş. Ama diğer yorumlarını da okudum açgözlülük yapmışlar. Kızın ailesi doyumsuzluk yapıp istese bile kızın utanıp olmaz demesi gerekirdi. İnsanda biraz utanma olur bence senin kabul edeceğini düşündüler nasl olsa harcıyorsun vs diye
Soran3 aySon cümlelerin olayın aslını yansıtıyor zaten. 1 senedir zaten bütün olanakları sundum. İşe gitmedi ben neredeyse 1 senelik maaşını direk hesabına attım. Ev kiralarını 1 senelik peşin ödedim. Kaç kez yurtdısı tatiline gittik hatırlamıyorum. Annesi desen, bütün yaz benim sponsorluğumda tr de her yeri gezdi. Yazacak daha çok şey varda, inan gerek yok. Ben verdikçe, onlar şunu düşündü nasıl olsa zaten demeden harcıyor, istemede güçleri kadar isteyelim verir kafası oldu kesin.
Soran3 ayZaten zoruma giden ben extralar çok fazla dedim, annesine olan ev ve aylık bağlanması. Abimden araba istemeler. Bunları istemeseler, annem ve babam zaten diğerlerini seve seve yapardı bende kabul ederdim
Soran3 ayBende o an patladım terk ettim işte
- 3 ay
Anladım şimdi daha net oldu. Sen zaten önlerine o kadar çok şey sermişsin ki bu kadarını istemeyi kendilerine hak görmüşler cesaret etmişler. Bir şeyi karşılıksız sürekli olarak yapınca onu senin görevin zannediyorlar. Sen bu kadar şey yapmışsın onu da yaparsın ses etmezsin diye düşünmüşler kesinlikle ama abinden vs istenenler aşşırı saçma abin mi alıyor kızı veya babandan arsa istenmesi. Çok çok ayıp ya. Yolunacak kaz olarak görmüşler belli ki
Soran3 ayHepsini benden istemek yerine aileye pay etmişler herşeyi. Ben önce inan şaka sandım. Sonra dedim ciddimisiniz siz evet dediler. O şoku atlatınca gerekli tepkiyi verip çıktım evden. Dediğin gibi her şey ayaklarına peşin serildi, bunlarda isteyelim bu canım verir dediler. Suç bende emin ol.
- 3 ay
Hepsini senden isteseler razı olur muydun yani. Ama suç sende değil sen imkanların dahilinde elinden gelenin fazlasını yapmışsın bunun değerini anlamayıp nankörlük yapmak onların tercihi olmuş
Soran3 ayAltınlar kısmında gram sıkıntı yok. Annem şunu demişti ona, düğünde hediye olarak yarım kilo vereceğim kızım diye. Bunu biliyorsun extra istemede söylemene gerek yok. Hatırlatıyor aklınca. Ailemin tr de evi ayrı, benim evim ayrı. Almanyada yine aynı şekilde herkesin evi ayrı. Bunuda biliyor gördü hepsini gözüyle. Arsa alınıp villa yapılsın benim olsun demesi ne kadar doğru? Bak benim aracımın fiyatını yemin ediyorum ben Tr de bilmiyorum. Onun konusu kendisi açtı bakmış, 25 milyon dedi. Bu çok güzel bende bundan istiyorum dedi. Bende Almanyada bu arac 6-7milyon tr de evet çok pahalı oraya gelince alırız sorun yok diyorum, gidip tr de 6-7 milyon luk aracı abimden istiyor. her şey konuşmalara göre ayarlanmış. Bana koyan bu oldu. Zamanla fazlasıyla okacak şeyleri bir anda istemesi, niyetinin kötü olduğunu gösterir haksız mıyım
- 3 ay
Ya Aracın fiyatırnı bilip 25 milyon ben de bundan istiyorum demek zaten insan çekinir ya. Ben yerin dibine girerdim utançtan 25 milyonluk arabayı istiyorum derken. Çok yüksekten uçmuş gerçekten nankörlük başka bir şey değil. Kabul edeceğinden de çok eminlermiş bu arada ama helal olsun dur demesini de bilmişsin
Soran3 ayNe kadar seversem seveyim, sevgimi su istimal edildiği anda gözüm hiç kimseyi görmez. Eksiksiz olarak aslında bütün konuyu anladın. Açık konuş benim hatam ne?
- 3 ay
Fazla iyi niyet ve cömertlik bence hatan. Aslında hata değil bu güzel bir şey. Kıskanmamışsın saklamamışsın. Neyin varsa onuda ortak etmişsin bunlar çok güzel şeyler. Ama karşındaki insan bilememiş bunun değerini
- 3 ay
Ama aferim sana sınırın aşılınca bitirmesini de bilmişsin
Soran3 ayYazdıkların o kadar doğru ki. Yinede ben suçluyum... Teyzem şey demişti, acıma hiç kimseye, acınacak duruma düşersin. Bu olay kulağıma küpe olsun🙏
- 3 ay
Sen yine de kendin gibi ol bildiğini yap ama en baştan emin olmadan kimseye bu kadar emek verme. Emil olmakta zor şimdi birinden 1 yıl sonra birden çıkıyor. 🫤 zor bu işler
Soran3 ayKendim gibi olduğum sürece kaybetmeye mahkumum. Ben sevmesini bilmiyorum. Çok sevince böyle oluyormuş demek ki
- 3 ay
Emin ol sen çok güzel sevmişsin karşındaki yanlış kişi olunca insan aşka sevgiye küsüyor kendine küsüyor. Çok zor insanın inancı kırılıyor anlıyorum seni. İnsanın elinden de bir şey gelmiyor ya üzülüyor sadece tecrübe oluyor , herkes iyi kötü bir şeyler öğretiyor sana
- 3 ay
Keşke hiç deneyimlenmeseydi böyle kötü tecrübeler
Soran3 ayÇok teşekkür ederim. İnan böyle yazdıklarını okuyunca biraz olsun rahatladım. Aşka veya sevgiye küsmedim aslında. 1 yanlışın bütün hayatımı etkilemesine izin vermek istemiyorum.
Soran3 ayKötü bir tecrübe oldu demekten başka çarem yok. Dediğin gibi hayatımızda sürekli iyi bir şey olacak kuralı yok, kötü şeylerde olabilir.
Soran3 ayBir anda onu unuttum dersem yalan olur. Ama emin ol içimde, ne bir aşk, ne bir sevgi hiç bir şey kalmadı. Şeytan bazen öyle bir dürtüyor ki, mantık evliliği yap geç, zamanla seversin diyor
Soran3 ayEski hayatıma döneceğim artık emin olabilirsin🙏
- 3 ay
Aynen öyle bazen kötü şeyler de oluyor ki iyi bir şeyin değerini bilelim diye. Kötü bir deneyim olmuş senin için bu ama bütün hayatını etkilemesine izin vermemen de çok olgun bir hareket. Sen yine de şeytana uyma bu arada😅 sen kendi hayatına döndüğünde eminim ki daha güzel şeylerle karşılaşacaksın
Soran3 ayGüzel şeyleri geçtim artık, huyu güzel lazım bu saatten sonra. Onuda bulmak zor olacak
- 3 ay
Huyu güzellerin değeri bilinmiyor maalesef ki herkes öylesini istiyor ama bulunca değeri olmuyor
- 3 ay
Umarım gönlünce olur her şey :)
Soran3 ayİşte kimsenin alnında huyu yazmıyor ki. Şeytan diyorki karşına çıkan ilk kişi ile mantık evliliği yap geç😁 ne olacaksa öyle olsun. Gönlümün keyfine kalırsam🫤 işim zor. İyi dileklerin için teşekkür ederim.
- 3 ay
😄😄keşke yazsa ya.
Kaç yaşındasın bu arada merak ettim. Hiç evlenmemek de bi tercih ama sen istiyorsun gibi
Soran3 ayYaş oldu 36 😬 ... Yolun yarısını 1 adım geçtim😁..
- 3 ay
Çokta geçmiş sayılmazsınn her şey zamanını bekliyor
Soran3 ayBen evlenmeyi düşünen birisi değildim ya. Ne güzel relax relax yaşıyordum. Hayatıma girdi, evliliğe ikna etti😁
Soran3 ayşu an evlilik işlerini komple bırakıp eski relax hayatıma dönsem mi, yoksa ilk ilgi duyduğum kadınla sorgusuz sualsiz evlenip geçsem mi diye düşünüyorum
- 3 ay
Bence kesinlikle ilk seçenekk. Evlilik bu sevgilik gibi değil kötü bir şey çıksa daha zor biter daha çok sorumluluğu var. Nasipte olan neyse o olur zaten sen kendi hayatına dön olması gereken olur bakalım sen önce yaşadığın hayal kırıklığını sindir o yaşadığın kırıklıktan kaçmak için de mantık evliliğini düşünüyor olabilirsin. Ama bastırma hissetiğin duyguları yaşa. Üzülüyorsan üzül dibine kadar ama bastırma zamanla iyileşeceksinn birazcık zaman lazım sana
Soran3 ayÜzülmek gram içimden gelmiyor. Sanırım o duyguları yaşadım ve bitti. İnan öyle hissediyorum. Eskisi gibi relax hayatına dön diyorsun. Zaman lazım bana. İyileşmem lazım aslında.
- 3 ay
Aynen kesinlikle 😃
Soran3 ayTabi canım aynen demesi kolay öyle. İnsan bir yol gösterir. Gel dertleşelim der😕
- 3 ay
Dertleşebilirz iyi gelecekse sana☺️ demesi kolay evet yaşayana zor böyle şeyler 🫤
Soran3 ayDertleşelim mii🙄 giremedim bugün siteye...
- 3 ay
Olur öyle. vakit öldürmece zaten burası
Soran3 ayCan sıkıntısından üyeliği kapatacaktım.
Soran3 aySitede sarmıyor artık
Soran3 ayNadir giriyorum artık
- 3 ay
Bu site daha çok bunaltıyor insanların yazdığı soruları gördükçe bunaltıyor şahsen beni
Soran3 ayAynı fikirdeyiz emin ol.
- 3 ay
Burcun ne
Soran3 ayYengeç
Soran3 aySenin?
- 3 ay
Merak ettim
- 3 ay
Aslan benimde
- 3 ay
Yengeç mi 🙄😇
Soran3 ayNeden öyle emojş yaptın Yengeç de😁
- 3 ay
Haziran yengeçi mi Temmuz mu
- 3 ay
Yengeçler biraz manipületif oluyor birde duygusal olarak kapalı. Gerçekten aşık değilse de çok çabuk soğuyorlar
Soran3 ayTemmuz yengeci, ben asla kapalı değilim. Tam tersine aşık oldugum an bırakmak istemiyorum. Hayatımın merkezine alıyorum. Sence şu soruyu göz önüne alırsak manipületif halim varmı🫤
- 3 ay
Temmuz yengeçi olduğun için değilsin. Haziran yengeçleri öyledir genelde. Aşık olunca öyle evet ama aşk değil sevgiyse diye bahsettim ben
- 3 ay
Ama özünde çok iyidirler art niyetsiz
Soran3 ayTeşekkür ederim. Burçlarla çok aram yok. Ben seviyorsam, o kişiyi her haliyle istedim benimserim.
Soran3 ayBuna değecek kadını bulduğum an tereddütsüz evlilil yoluna giderim zaten uzatmam
- 3 ay
Güzel düşünüyorsun eğer birbinizi tanıyor seviyorsanız uzatmamak da en mantıklısı tabi imkan varsa arada. Senin ölçütlerin nedir mesela? Herkesin bir ideal kişisi vardır zihninde
Soran3 ayşu an öyle birisi yok hayatımda. Enkazdan çıktım ve atlattım. ya da atlattığımı sanıyorum.. Sadakat, sevgi, saygı, anlayış.. Şunlar olsun gerisi umrumda değil inan.
- 3 ay
1 sene 2 ayda unutulmaz zaten. İşin içerisinde duygu girince kolay olmuyor. Sindirmen lazım o da 2 ayda olmaz. Risk yani garanti değil bu işler maalesef sonrasında toparlanmak epey zaman alıyor. Daha sonra kötü bir şey olmasın diye iyi şeylerden bile kaçmaya başlıyorsun. tekrar o çukura düşmek istemiyor insan. Çok iyi anlıyorum seni bu yüzden.
- 3 ay
Kendine zaman ver tek yapman gereken zaman tanımak o da zor bir süreç :)
Soran3 aySeviyormuydum evet, aşıkmıydım evet. Ama bende şöyle bir karakteristik özellik var. Gerçekten çok hızlı bir kadına bağlanıyorum. Ama bitincede çabuk bitiyor. 2 ay oldu evet ben kendimi topladım. Aklıma gram gelmiyor. Cuma günü Almanya tarafına geçtim. Gün içindede şirkete uğrayıp 5-6 saat işlerime baktım. Ne bir üzüntü, ne bir pişmanlık yok içimde. Çünkü kendimi 2 aydır, aptalmışım, art niyetini göremedim diye doldurdum. Ve inan hiç bir şey kalmadı içimde. şu an hastanede ölüyor, son arzusu seni görmek deseler yemin ediyorum gitmem
Soran3 ayBen bugün itibariyle geçmişimi gömdüm. Geleceğime bakıyorum, işlerime yoğunlaşacağım.
Soran3 ayBu süreçde de sürpriz birisi çıkarsa karşıma alıp geçerim hayatıma🙃🙃
- 3 ay
Büyük konuşma öyle yine de ama Duyguların net mi yani şu an. Dalgalı değil mi? Gelir gider aslında. Ama özellğin çok iyiymiş. Değmediğini anlayınca soğumak👌🏻
Soran3 ayDuygularım gayet net, hatta şöyle söyleyeyim bugğn fark ettim bilgisayarımda tatil fotolarımız varmış. Klasörü sil demen 1 saniyemi aldı. bir şey kalmadı içimde, düşünmüyorum. İlk 1 hafta zordu üzüldüm ama şu an kalbim relax yani. Dediğin gibi soğumak, nefreti doğurdu.. Buda herşeyi silmeye yetti
- 3 ay
O kadarr diyorsun yaniii Sevindim adına. bahtın açık olsun 😇 inşanın beklemediği anlarda çıkar bazen tamamen hazır olduğunda.
Soran3 ayBahtım açıksa, beklemediğim anda çıkmasın artık ya. Hazırım ve bekliyorum şu an, bir anda çıksın olmaz mı🙃🙃
- 3 ay
Çıksın tabi niye çıkmasın😄😄 ama sen gerçekten hazır mısın kaçmak mı istiyorsun bir şeylerden🙃
Soran3 ayBen hazırım, evliliğide zaten yeterince erteledim. Kaçacak tek konu var, hayatıma alacağım kadınla gezip eğlenirken şirket işleri😂 onada zaten sorumlu müdür bakıp günlük rapor veriyordu.
Soran3 ayvar mı bir an önce çıkması için taktiğin. Madem dertleşiyoruz yol göster akıl hocam😂
- 3 ay
Valla süper o zaman harika senin için. Öncesinde niye erteledin peki işe mi öncelik verdin
- 3 ay
Yani taktikle olmuyor bence bu işlerin taktiğine inanmıyorum ama hiç beklemediğin anda oluyor😅 öyle söylerler hep
Soran3 ayİşe verdim kendimi, evlilik istemedim. Son 3-4 sene yoğun geçti. Evli olsaydım büyük ihtimal boşanırdım. İş yüzünden çok fazla evle alakam olmadı.
Soran3 ayGizli sorunca soruyu, görünür olunmuyormuş. Sen çıkarmısın gizliden. Burada sayfada cevabı aşağı indirip duruyorum. Son yorumunu okumak için baya çabalıyorum. Site üzerinden giriyorum ben🫤
- 3 ay
Ben de öyle giriyorum zahmet vermeyelim ikimizedee😃 çıktım😇
Soran3 ayTakip attım. Nickim Jj li olan
Soran3 ayDm açık
3 ayAman hepsi aynı boş ver, valla.
00 YorumlaOha abi şaka mı
013 Yorumla
Soran3 ayŞaka değil gerçek. Ses kayıtları var sonradan attıkları👍
Soran3 ayYanlış anlama o 3-5 bileziği 2 günde bodrumda yediğimizi biliyorum. İşte bunun ki var ki isteyelim olayı oldu
Soran3 ayAllahtan babası yok ölmüş. Annesi bu kadar istedi. Demekki hayatta olsa donumuza kadar isterdi
Soran3 ayKomik değil emin olabilirsin 🫤 düşünsene kahveler geliyor, kız istenildi veriliyor. Sonra sıra altın konusuna gelince bu açılıyor. Tamam desem ailem kabul ederdi emin ol. Kabul etmeyince bizimkiler bile dondu kaldı, evi terk edip cıkan ben oldum. Ama hayırlısı diyelim artık🙏
Soran3 ayAlmanya'daki aracımla gelmiştim Audi Q8 RS. Onu görüp beğendi istediği aracın fiyatını ben almam demiştim Tr de daha önce. Abime Q5 istiyorum yazmıs😬😬 komedi gibiler
Soran3 aySedan araç Tr de var. Biz ailecek Suv kullanıyoruz😬 kısmet ege bölgesi dışındaysan zor🫤
3 ayKonu gerçek olamaz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 448 cevap paylaştı.
3 ayHiç normal değil
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı.
3 ayEskiden kaldı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayKız güzel miydi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 aynormal bence az istemişler
02 Yorumla
Soran3 aySenin o kadar paran olunca 4-5 senelik kazancını verirsin kardeşim 🙏
Cevap sahibi3 ayailesi paraya tamah çekmişse kızda bunu onayladıysa ve sende buna razı degilsen yanlış iskeledesin
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer



