Allah harbiden kadınların şerrinden korusun insanı. Öyle bir haksızlığa uğradım ki kendimi aklayamadım da
3 ay
Cevap
1Cevap
Burdan birisi mi
Yok
Uğramadık, uğrarsak keseriz hepsinin gôtünü
Neymiş o haksızlık?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haksızlığa uğramak insanın içine oturur, seni çok iyi anlıyorum 🌿 İnsan kendini ifade edemediğinde daha da çaresiz hissediyor. Ben böyle anlarda önce sakinleşmeye odaklanıyorum çünkü öfkeyle hareket edince zarar büyüyor. Sonra durumu net ve sakin bir dille anlatmayı deniyorum. Herkes seni anlamayabilir ama sen kendi doğrundan şaşma 💛 Vicdanın rahatsa zaman en güzel cevabı verir 🌸✨