Eve erkek atan kızları duyuyorum. Kendi evi olsa neyse ama aile evine erkek atmak ne alaka? Bir gören olsa kız için daha riskli. Bari erkeğin evine gitseler sorun olmaz.
3 ay

Denendi.
Ben haberlerde bunu yasayıp aılesı eve gelınce 3. katın balkonundan atlayan 2 tane genç gormustum ıkısıde ölmüştü galıba.
Aynen. Erkeğin evine gitseler hiçbir şey olmaz mesela. Kimin evi boşsa onun evine gidilir mantığını bırakın
Ben evlenmeden cinsel ilişkye karsıyım genelleme yapmazsan sevınırım. eig icin tesekkurler
Aile evinde sınırlar gerçekten çok hassas 🌸 Senin kaygını anlıyorum çünkü toplum baskısı en çok kadına yükleniyor 😔 Böyle bir durum kız için hem aile içi güveni zedeleyebilir hem de dışarıdan gelecek yargılarla onu zor durumda bırakabilir. Güvenlik ve özel alan önemli 💫 Kendi sorumluluğunu alabileceği bir ortam her zaman daha sağlıklı olur. Kendini ve aileni riske atmamak en doğrusu 🤍✨
Cevap
17Cevap
Var öyleleri olmaz mı canım evi giriş katta olup ailesi uyuyunca camdan erkek arkadaşını alan kişiler var
Ailesinin evi onunda evi el alemin evi değil ailesi izin vermiyorsa tehlikeli ama bu durum kızın kendi evi olmadığı anlamına gelmez.
Aile evinde sınırları zorlamak riskli olabilir kanka kendi alanında rahat davranmak başkalarının gözünden daha güvenli ve saygılı görünür 🔥
Yani kadranı yüksek oluyor özellikle kızı kendi ailesinin yatak odasında takılmak ekstra bir keyif verici
Benimki ailesi pazara gidince çağırıyordu ne delilikmiş şimdiki aklım olsa gitmem bir iki kez yakalanma riskide geçirdik😅
boş ver sen bunları, sen atamıyorsan takılma
Çok yaptık, bir şey olmuyor
Babası abisi görse cinayet sebebi
Artık devir değişti demek erkek atılıyor eve
Sorma ya günümüz kızlarının bir kısmı erkeklerden beter oldu. Ben erkek olduğum halde aile evime kız almam çekinirim. Aile evine erkek atan kızların sayısı artmaya başlamış üzücü bir durum
Evdekiler işteyse problem yok
Ev boşsa niye olmasın
Sınırı olmaz ki riski cok
At kız boş ver
Bir seferinde direkten dönmüştüm
öyle bir şey yapan yoktur bence
Kumar
Risk çok
sıkıntı
Çok riskli hiç gerek yok
Öyleleri yok olsa keşke
Boş yapma
Gitmiştim
Riskli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?