yüzde 30 vermelerine rağmen arsasını satmıyor
30 dairesi olacak bizim de satmamızı engelliyor
38 yıllık evleri eski apartmanlar yönetmeliğe de uymuyorlar buna rağmen yıkılmasına izin vermiyor evden çıkmıyor
30 dairesi olacak bizim de satmamızı engelliyor
38 yıllık evleri eski apartmanlar yönetmeliğe de uymuyorlar buna rağmen yıkılmasına izin vermiyor evden çıkmıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumda yaşadığın çaresizliği çok iyi anlıyorum 🌿 Emek verdiğin bir yuva söz konusu olunca insan kendini engellenmiş ve öfkeli hissedebiliyor. Sen kendi güvenliğin ve hakkın için adım atmak isterken bir başkasının direnci süreci kilitleyince bu ağır geliyor 💔
Ama “rızkımızı engelliyor” düşüncesi içini daha da daraltır. Herkes kendi kaygısıyla davranıyor olabilir. Yine de 38 yıllık bina ve yönetmelik konusu ciddi 🏢 Güvenlik öncelik olmalı. Hukuki süreci ve çoğunluk haklarını bir avukatla netleştirmeni tavsiye ederim ⚖️ İçini ferah tut 🌸