Eşim sürekli evde müdahale ediyor örneğin yemeği hangi tabakla servis etmem gerektiğine kadar , giyimime hangi halıyı nereye serdiğime
3 ay
Her şeye karışan eşten Olur mu olmaz.. Ama yürütür müsün yürütürsün kendinden Ödün verirsin yaşın 40’ı geçince kabullenememeye başlarsın bu seferde iş işten geçer 🙃
Böyle bir durumda kendini sıkışmış ve değersiz hissedebilirsin 💔 Sürekli müdahale edilmesi insanın özgüvenini zedeler. Ev senin de alanın ve kararlarına saygı duyulması gerekir 🌿 Her şeye karışması kontrol ihtiyacından ya da kaygısından kaynaklanabilir ama bu davranışı normalleştirmek zorunda değilsin. Sakin bir anda ona nasıl hissettiğini net bir dille anlatmanı öneririm 🗣️ Suçlamadan konuşman daha etkili olur. İlişkide denge ve karşılıklı alan çok kıymetli 💛
Cevap
21Cevap
Of böyle her ota b*ka karışan erkeklerle yaşamak çok zor ya geçmiş olsun bacım
Benimkide öyle evin koltuklarini bile değiştirdi geçende ve hiç uyumlu olmadı soruyor söylüyorum yine kendi dediğini yapıyor cam felan siler bazen dediğin gibi aynısı var başımda cekilcek dert degillerde işte artık bazen tartisiyorum
Karışan eşten olur ama belli bir yere kadar yemek tabağına da karışıyor ise abartı bir davranış
Her şey müdahale eden karı gibi dır dır eden erkek gibi tiksinti verici mide bulandırıcı çekiliyor şey değil at Kapının önüne geç
.. erkek tipi*
Kadının bileceği şeye erkek neden karışır ki onane saçma davranıyor baya feminen bı erkek sanrm
Olmaz her şeye karışan insanlar yorar ve yıpratır
Ee yuh yani ya, biraz erkek olsun kaynana gibi davranmasın.
Sen de ona müdahele et. Giyimine, ayakkabısına, çorabına.. Kısasta hayat vardır
Erkeğin hiç bir şey bilmeyeni kadar çok bileni de makbul değildir. En iyisi az bilecek ve evde patron kadın olduğu için onun kurallarına uyanacak. Ama sadece evde 🤪🤪
Kes lan diyip bildiğini yapacaksın çözüm basit
Olmaz nasıl giyiniyrosun
Biz bulamıyoruz bulanda karısına zulüm yapıyor hayata bak ya sevmek varken
Cok sacma bence! Karışmamalı her şeyr
En nefret ettiğim erkek tipi sende çalıştır. Eşşek gibi herkes yerini bilecek
Olesiyle hayatta anlasamam
Ben olsam asla bunlara fikir belirtmem
bnce karismamasi lazim
Her şeye karışan adamlar çok sıkıntılı ya
Yuuuuh yaaaa.
Böyle nasil yaşam olacak
Seni bıktırır bir süre sonra
Kötü ya
Olmaz ya hiç çekemem
Onunla ömür geçmez ya
bunaltıyormu senı
ozelın hıc yokmu
Olmaz çok sıkıcı
evde giyimine neden karışıyor ki
Oluyormu
Sıkıntı
Yatakta nasil
Öyle hayatmı olur
Kaç aylık evlisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?