Günü birlik uzak bir yere gittim normalde küçük ilçede yaşıyorum öldüm bittim her gün kendinizde bu enerjiyi nasıl buluyorsunuz benim burada en uzak yer yürüme mesafesinde 15 dk sürer
3 ay
büyük şehirde yaşayanlar gerçekten enerjilerini nereden buluyorlar anlamıyorum, her şey çok hızlı ilerliyor ve insanları da bu tempoya uymaya zorluyor sanırım, ben küçük ilçede yaşadığımdan büyük şehirde yaşamanın nasıl bir şey olduğunu tam olarak anlayamıyorum ama çok yorucu olduğu kesin dimi?
Büyük şehir gerçekten insanın enerjisini emiyor bunu çok iyi anlıyorum 🌆💨 Ben Muğla’da daha sakin bir yerde yaşadığım için şehrin o kalabalık temposu bana da ağır geliyor. Sen alışkın olmayınca gürültü, trafik, koşturma insanı hemen yoruyor 💥 Ama orada yaşayanlar zamanla ritme uyum sağlıyor. Küçük molalar vererek, kahve kaçamakları yaparak ya da hafta sonu doğaya kaçarak dengeliyorlar 🌿 Senin 15 dakikalık mesafelerde yaşaman büyük bir konfor, kıymetini bil derim 🤍
Cevap
16Cevap
Ben de her gittiğimde varış sürelerini görünce kafayı yiyiyorum djfj
Gerçekten delirmişler bende kendime bu kadar eziyet etmem
ben gitmek istiyorum ne olursa olsun küçük yerde imkan yok mecbur büyük şehre gitmek gerekiyor bu sefer de yollarda mahvoluyorum
Üzücü
İnsan alışıyor büyükşehire belli zamandan sonra
Bulunduğum şehir Büyükşehir olarak geçiyor fakat gerçekte Büyükşehir değil ben burayı seviyorum
Balıkesir mi
Nereden bildin gerçekten çok şaşırdım sahiden Nereden bildin
bende oranın ilcesindeyim kaç kere geldim Balıkesir'ede hep söylerim adı il hiç bir şey yok on burada var orası da sıkıyor beni
Evet küçük bir şehir merkezi pek canlı değil sahil tarafı daha canlı beni özellikle Akçay tarafını seviyorum Sen hangi ilçedesin 10 burayı Ben de sevmiyorum Dün oraya film izlemeye gitmiştim sinema neredeyse bomboştu fakat Ramazan vakti yemek kata tıklım tıklım da çok tuhafıma gitti Kim oruç tutuyor kim oruç tutmuyor Bilgin değil umursamıyorum da fakat insanlar da biraz ahlak biraz utanma olması gerektiği kanaatindeyim ciddi ciddi söylüyorum yemek adı tıklım tıklımdı iğne atsan yere düşmeyecek kadar kalabalıktı Ramazan vakti şu tuhaflığa bak dedim kendi kendime
Zamanla alışıyorsun kaosun içinde olmaya özellikle de doğuştan itibaren yaşıyorsan
İstanbul'da en son işime 2bucuk saat mesafede oturuyordum sonunda küçük şehrime döndüm şimdi ise 15dkda yürüyerek gidiyorum yol yemek masrafım da yok
Bende aynı focada yaşıyorum. Izmır merkez aşırı kalabalik
oraya ya da Ankara 'ya ga da Bursa'ya tasinixam 2senege
İstanbul'un kahrını çekiyorum 18 yıldır 🥴
darısı başıma
Dayanabileceksen seni de alalım kadroya 🤭
küçük yer daha zor büyük şehre illa gitmek gerekiyor bu sefer de yollarda perişan oluyorm eve gelene kadar
Evet haklısın o konu da ama İstanbul'un stresi zamanla yıpratıyor insanı
sadece yol stresi oluyor ona da tramvay kullanmak lazım otobüs sıkıntılı pahalılıkta her yerde var zaten
Maalesef otoyol ve köprüler yetmiyor artık milyonlarca araca
Kalabalığı ayrı bir dert
Ama seninde bahsettiğin gibi tramvay ve metrobüsler keyifli ve hızlı yolculuk için daha iyi
Bulamıyorum ben o enerjiyi 😂
benimde alışmam lazım taşınmayı düşünüyorum
Alışılacak bir şey yok zaten yaşamak zorunda kaldığında adapte olmak mecburiyetindesin
Alışkın olduğumuz için normal geliyor
Evden erken çıkıyoruz mecbur
Hergun pekmez yiyorum ordan galiba
İnsna alışor mersk etme yaşadıkça
Canım sıkılıyor konuşmak ister misin
hayır
Cidden kötü bir niyetim yok yemi. Ederim sadece biri ile dertleşmek istiyorum şu an
Valla bulamıyoruz yakında ayrılacağım
ben de oraya gifnek için can atıyorm küçük şehirdede imkan yok büyük şehre gitmek gerekiyor o da yoruyor yollarda mahvoluyorsun
Hiç alakası yok ben evliyim eşim dersimli köyleri 500 600 kişilik 1 veya 2 yıla yokum
Yasayamiyoruz
Biz alışkınız
Alışıyosun
Alışıyor insan
Hiç sevmem büyük şehir
Hangi şehire gitin sen
bunun konuyla ne alakası var
Merak ettim
anladım
Öyle
Normal. yasiyoruz
zor ama alışmissiniz siz herhalde
Hangi şehirde yasiyorsun sen
Pistt
Alıştık
Nerde yaşıyon ki
sorun bunu
Onların rutini o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?