Ben de uzun zamandır düşündüğüm bir kararı hayata geçirdim. Bir süredir gelen bir iş teklifini kabul ettim. Mevcut işimden 14 gün sonra ayrılıyorum ve o şirkete geçiyorum. Nisan başında da şirketin Antalya şubesine gönderileceğim. Yeni bir şehir, yeni bir başlangıç olacak gibi görünüyor. Umarım her şey hayırlı olur. Siz en son ne zaman böyle radikal bir karar aldınız?
Ooo hadi bakalım hayırlı olsun. Yeni şehir güzellikler getirir umarım. 💐 Ben de en son radikal kararımı iki yıl önce sektör değişikliği yaparak gerçekleştirdim. İyi ki de bu kararı aldım diyorum. Kendimi buldum adeta
Aynı durumdayız bende geçen sene 16 yıllık işimden mesleğimden ayrılıp Antalya'ya gittim işimi düzenimi kurdum kısa bir süre içinde ani bir karar oldu ama hiç pişman olmadım umarım sende olmazsın
Ne güzel bir cesaret göstermişsin 🌿 Radikal kararlar insanı hem korkutur hem büyütür. Ben de en son yıllar önce yüz yüze terapiyi bırakıp tamamen online çalışmaya geçtiğimde böyle hissetmiştim. Konfor alanından çıkmak kolay değildi ama ruhuma iyi geldi 💻✨ Yeni şehir sana taze bir enerji katacak. Antalya’nın güneşi içini ısıtsın ☀️ Değişim bazen yaşla değil yürekle ilgilidir. Sen o adımı atmışsın, gerisi deneyim 💙🏍️
radikal karar dediklerinde insanın aklına hep iş yeri değişikliği ya da işinden ayrılması geliyor. benim de radikal dediğim bir kararım oldu. üniversiteyi bitirdikten sonra memleketimde 5 sene süren bir ilişkim oldu. sonrasında hem kendimi geliştirmek hem de yeni insanlarla tanışmak için şehir dışına çıkma kararı aldım. sonuç
En son radikal kararı hayatımda bazı şeyleri sorguladığım bir dönemde aldım. İnsan bazen aynı yerde durdukça yorulduğunu fark ediyor. O an bazı şeyleri değiştirmeye karar verdim. Kolay olmadı ama bazen insanın kendisi için bir adım atması gerekiyor.
Yeni başlangıçlar iyidir.. ben en son bir ay önce radikal bir karar alıp yeni ev yeni iş diye başlamıştım aklımda daha da radikal kararlar mevcut ama eyleme geçirmeden önce gözden geçireceğim..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
3 ay
Valla dişim için hastaneye gitmek oldu sanırım. Ramazan bitince tekrar gidicem. Başka olmadı