Sadece 30-35 yaş arası bekarlar yazabilir mi? Bu yaş grubu bekar var mıdır merak ediyorum
3 ay
Sadece 30-35 yaş arası bekarlar yazabilir mi? Bu yaş grubu bekar var mıdır merak ediyorum
bu yaş grubunda hâlâ bekar olanların çoğu kariyerlerini önceliklendirenler, ya da evlenmeye karşı temkinli olanlardır dimi? ayrıca bazıları belki de doğru kişiyi bulamadığı için bekliyor olabilir. ya da ailevi sorunlar da olabilir Tabii ki bu yaş grubunda bekar olan birçok insan var.
Aynen gerçekten hayat hikayemi özetlemişsin tam mod bu sebeplerden olmadı
Yani biraz tercih biraz hayat şartları biraz da kaygı bozukluğu. Onlar olmasa yine de evlenemezdim çünkü öyle bir millet olduk ki evlenecek düzgün insan kalmadı. Kapalı diyosun kapalı değil sözde müslüman normal giyinen birine bakıyosun defalarca sevgili yapmış kim bilir neler yapmış. Nasibimizde varsa denk getirir Rabbim.
Aynen öyle kötü zamana denk geldik iyi kadın da yok erkek de yok
30-35 yaş aralığında bekar olman sandığından çok daha yaygın bir durum 💛🌿 Danışanlarım arasında da bu yaşlarda olup kendi yolunu çizen, kariyerine odaklanan ya da doğru kişiyi bekleyen pek çok insan var. Kimi bir ilişki sonrası iyileşme sürecinde oluyor, kimi evliliği aceleye getirmek istemiyor 💫 Toplum bazen baskı kuruyor ama herkesin zamanı farklı. Senin merak etmen bile bu konuyu düşündüğünü gösteriyor 🌸 Yalnız değilsin 🤍
Cevap
35Cevap
bekarım evet
Bekarım ama ben evlilik istemedim ondan yoksa 20 defa evlenmiştir
Bende aynı şeyi yaptım acaba hata mı ettim diye düşünmüyor değilim
Yakında 30 yaşına gireceğim ve hala bekarım
vardır da bu sitenin dışında daha çok bulursun
Bulmak için değil tek miyim diye merak işte
tek değilsin merak etme arayışına dışarıda devam et
Aramıyorum merak etme sayımızı merak ettim sadece
Bekarım evet yapacak bişey yok bekliyoruz bakalım nasibimizi
Ben 37 yaşına geldim hâlâ bekarım hiç sevgilim bile olmadı
Var da ne yapacaksın
Kendine koca mı seçeceksin
Yok Sayımızı merak etmiştim
Sen kaçsınn
30
Neden evlenmedin
Sen
Ekonomimiz yoktu çocuk aç muhtaç kalmasın fiye
33
Sevgilim var mı
Çoçuk neden aç kalsın
Bende yoktu karşıma çıkanlarda benden bekledi çocuk ne yiyip içecek sonra durumu olmayan çocuk yapmasın sürünüyor diye insanlar fa sokakta aç çocuk görünce söyleniyor
Gelen rızkı ile gelir
Öyle olmuyor ben çok kaldım evsiz aç
Nerede yaşıyorsun
Ona buna meşe oldu çocuğum ban bensesin istemedim benim kurtların önüne kuzu atamam ok
Senin çocuğun var mı
Yok işte ya istemedim diyorum fakirlikten kaynaklı kendime bakamıyorum çocuğa sen mi bakcan
Nerede yaşıyorsun ne işle meşgulsun
İşim yok iş vermediler torpilim yoktu
Mesleği nedir
Üniversite mezunuyum
Ne okudunuz
Psikoloji okudum okumasaydım keşke bu bölüm şansıma Birton mezun verdi asla iş yok senelerdir kimse iş için geri dönmedi hep torpil ile alıyor hastaneler zaten 1 psikolog var atamalar da çok az mezun aşırı fazla
Anladım hayırlısı olsun hakkında
Saol
Başka yerden konussak olur mu
Mesela nerden
Buradan dm den
Yaz
Gizlisin kii
Buradaki soru soranlar neden saçmalıyor? ↗
Soruyu beğenirsen ben seni bulurum
O yaş grubunda milyonlarca bekâr var. Merak etme birini bulur nikahı basarsın, evlenmek dışında başka bir amacınız yok.
Yanlış anladın amacım evlenmek değil tek mi kaldım onu merak ettim
Etrafımdaki bütün kadınlar evlendi de tek amacım evlilik olsa 33 yaşına kadar bekar kalmazdım merak etme
Arkadaşım niye tek kalasın, bir sürü bekar kadın-erkek var. İyi ki bekarım diyorum.
Anladım canım sevindim teşekkürler güzel yorumun için 🙏
Rica ederim
Sen bekarmsin?
Evt
Bekarlık Sultanlik mi peki
Sence
Bilmiyorum bnce iyi ama senin için nasıldır ne bilim be
İyi kendime zor bakıyorum evisizim çocuk olsa ortada kalırdı birde onu düşünürdüm büyük sıkıntı
Hani ozman iki kişi olacaksınız ya birlikten kuvvet dogar
Kimse yardım etmek istemedi herkes bende de paraya baktı öyle diyeyim mesela birisi geldi baban Sanada bir araba alamadı dedi babamın durumunu biliyor birde fakir nasıl alsın daha o çocukla konuşmak istemedim
Oo sen çok cekismksn
Hemde çok şans yok
Rabbim nasip etsin
36 bekar yaşlı grubundan elendik🤣
Yaşlı 40 yaşa denir 36 genç daha 4 senen var
Yuppi🥳🥳
Benim o kişi 35 yaşındayım
34 yaşındayım bekârım.
Bekarım :))) evde kaldım
Ben bile bekarım şu an
35 kala kaldık bekar bekar 😂😂
Tövbekârım ben.
Bekarım evlilik düşünmüyorum
31 yaşında ben barım sen pekş
Bende aynı
31 im bekarım evde kaldık
Bu hesaba göre limitteyim tam 🤔
Arkadaşlarım var lazımsa ayarlayalım 😀 😀
Çok kişi vad
40ları geçtik
ben burdayım d:
Var tabi
Var evet
Burdayım
Bekar mı lazım😏
Yok var mı tek ben miyim merak. d
Bekarım
Var, varım
Var nasip bu İşler ya
Evet var
ben kaldım bekar
30 yaşındayım
29 bekar bakır
Var büyür nolduki
halaa tek tabanca
36 bekar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?