Yeni eve taşındık iki ay falan oldu alt komşu takık çıktı kadın diyorki yukardan pat pat ayak vurma sesi geliyor koşma sesi geliyor vurma sesi geliyor diyor evde zaten çocuk yok koşan da yok normal yürüyoruz dikkat ederiz dedik bugün adam aramış diyorki evde koşuyormuşsunuz yere vurma sesi geliyor abi dedim yürüyoruz nasıl ses geliyor dedim koşma sesi vurma sesi geliyor diyor yürüyoruz yürürken ses geliyor sa naoiyim dedim ama cidden yürüyoruz onlar koşma sesi tak tak yürüme sesi geliyor diyor normal yürüyoruz evin için de nasıl yürünür normal yürüyoruz normal şekilde bundan sonra görüşürüz diyor apartman gurubuna yazıcam bu sesleri diyor bundan sonra görürsünüz diyor ses yapsak koşsak onun dediği gibi haklı derim ama cidden yürüyoruz yürümeyip uçalımı evin için de anlamadım napalım yani ne cevap verilir buna alt kata nasıl ses gitmez ama ses gidecek te durum yok aslında normal yürüme sesi nasıl bu kadar abartılı gidiyor ben çözemedim şansımıza ruh hastaları altakiler resmen ya
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer