Ust katan asagiya ses gitmesi?

Yeni eve taşındık iki ay falan oldu alt komşu takık çıktı kadın diyorki yukardan pat pat ayak vurma sesi geliyor koşma sesi geliyor vurma sesi geliyor diyor evde zaten çocuk yok koşan da yok normal yürüyoruz dikkat ederiz dedik bugün adam aramış diyorki evde koşuyormuşsunuz yere vurma sesi geliyor abi dedim yürüyoruz nasıl ses geliyor dedim koşma sesi vurma sesi geliyor diyor yürüyoruz yürürken ses geliyor sa naoiyim dedim ama cidden yürüyoruz onlar koşma sesi tak tak yürüme sesi geliyor diyor normal yürüyoruz evin için de nasıl yürünür normal yürüyoruz normal şekilde bundan sonra görüşürüz diyor apartman gurubuna yazıcam bu sesleri diyor bundan sonra görürsünüz diyor ses yapsak koşsak onun dediği gibi haklı derim ama cidden yürüyoruz yürümeyip uçalımı evin için de anlamadım napalım yani ne cevap verilir buna alt kata nasıl ses gitmez ama ses gidecek te durum yok aslında normal yürüme sesi nasıl bu kadar abartılı gidiyor ben çözemedim şansımıza ruh hastaları altakiler resmen ya
Ust katan asagiya ses gitmesi?
Cevapla