Ben ödüyorum hesabı. Arayı açmayalım diyorlar. Bir daha arayıp sormuyorlar. İstisnasız böyle oluyor. Neden
3 ay
Cevap
5Cevap
Ben hiç öyle davranmam. Nerden buluyorsunuz yaa böylelerini
Seni kullanıyorlar
1 kere oluyo. sonra bi daha aramıyolar. bu sayede bin kişiyle temek yemişimdir gerisi gelmiyor
Ben en çok kendimden sevdim insanlara veririm sonra hepsi hayatımdan çıkardım değmiyorlar
Benim hayatımdan çıkarma lüxüm yok. hesabı ödüyorum yine görüşücez diyolar bi daha görüşmüyolar
Mesafeli dur bende yedirmeyi severim onlar yitince ben mıtlu olurum 3 ve 5 takılmam ama menffatçileri sevmiyorum
Bende istisnasız en masumu bile memfaatçi çıkıyor
Ben karşılıklı olsun istetim bugün ben ödetim yarın sen öde
İşte o yarın gelmiyor
Bu oluyorsa belirt sen para yolda toplamıyorsun
Kime belirtcem yaa anlamıyosunnnn bi daha götüşmüyoruz kiii
Ozaman bir daha çağırsalar işim var de
Öyle yapıcam ama çağıracaklarını sanmıyorum borçlular banaa
boş ver iyilik yap denize at karşılık bekleme
Kim onlar kız arkadaşların mı? Flörtlerin mi?
Kız arkadaş
Gani arkadaşlığımız sürsün. İstiyorum bi daha beni aramıyolar
Onları bırak onlar seninle menfaat ilişkisi kuruyor
1 kere oluyor zaten bi daha yüzlerini görmedim. beraber yemek yiyelim diyolar alman hesabı. bende diyotum nasılsa yine görüşürüz o da benimkini öder. yemeği ödüyorum bi daha benimle görüşmüyolar
Onlarla olmaktansa yalnız ol daha iyi
Param onlarda kaldı ama
Aman giden para olsun
Senden iletişimin ışığını alamıyorlar demekki, umutsuz vaka görmüşler seni
Yemek zıkkımlamdırıyorum napim daha
Bilemem orasını
Uyumsuzlukla illa oluyor her insan farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum seni kırmış belli ki 💔 Sen iyi niyetle hesabı ödüyorsun ve ilişki sürsün istiyorsun. Ama bazen insanlar çıkar dengesi bozulunca uzaklaşır. Sürekli sen ödüyorsan bilinçaltında rahat bir alan oluşur ve emek vermek zorunda kalmazlar. Bir noktada da suçluluk ya da borç hissiyle mesafe koyabilirler 🤷♀️
Bir dahaki buluşmada hesabı bölmeyi teklif et. Gerçek niyetlerini o zaman daha net görürsün 🌿 Kendini kullandırma güzel kalpli insan 💛