Oturalım yemek yiyelim diyolar. sonra bi daha çağırmıyolar neden?

Ben ödüyorum hesabı. Arayı açmayalım diyorlar. Bir daha arayıp sormuyorlar. İstisnasız böyle oluyor. Neden
Oturalım yemek yiyelim diyolar. sonra bi daha çağırmıyolar neden?
Cevapla