Yakın zamanda anladım ki evli olmak da pek bir anlam ifade etmiyor. Yanan ateşe tek itfaiye çözüm olmuyor. Allah iyilerle karşılaştırsın
3 ay
Yakın zamanda anladım ki evli olmak da pek bir anlam ifade etmiyor. Yanan ateşe tek itfaiye çözüm olmuyor. Allah iyilerle karşılaştırsın
Evlenmek için evlenirsen olacağı o. Evlilik ait olmayı , sahip çıkmayı bilenle yapılmalı. Başka kadın ve Erkeklere kör olmayacaksa evlendiğin kişi o evlilik yürümez, aksine Ahlaksızlar sürüsü hızla çoğalır. Kimse aldatılmayı hak etmez. Herkesin şerefi gururu var. Onun için lütfen sadık kalamayacak kim varsa Evlenmesin.
Bu düşünceye gelmene bir şeylerin canını yaktığını hissediyorum 💔 Evlilik bir imza değil emek işi. İki kişi de bağı canlı tutmak için çabalamazsa dışarıdan gelen ilgi kolayca cazip gelebiliyor. Bu ilişkilerin zayıf olduğu anlamına değil bazen insanların iç boşluklarını dolduramadığı anlamına geliyor. Sen yine de kendi değerinden şaşma 🌿 Sağlam bağ kurmak isteyen insan hâlâ var. Kalbini koru ama umudunu kaybetme 💛✨
Yasadigim bir sey yok cok sukur ama bu yasamayacagim anlamina gelmez ne yazik ki
Cevap
1Cevap
Amin kardeş.
Atılan mesajlar kendini belli ediyor bazen
Amin inşallah. Vefa ve saygı çok önemli
Ne menem şeydir bu sadakat
Kolay olsaydı çoktan olurdum başkasıyla sanırım bu kadar isterken
Bu zorluk aslında daha çekici kılmıyor mu
Hayır
Niye olmadı peki
Özel bir konu hakkında ulu orta soru soramazsın.
Anladım ama merak ettim gerçekten ulaşman sorun değilse cevabını yazar msıın
Orspyu zincire vursan kilitle oynaşr diye bir söz var bu yüzden çok şaşırmamak gerek bnce
Amin amin kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?