Ben kaynanayla alt üst oturmayı istemiyorum. Mesafeli olmayı seven biriyim zaten yapım gereği. Bi de mesela eşimle en ufak tartışmamız olsa kaynanam hep oğlunu tutar. E ben anasız babasız gariban mıyım? İlla huzurum kaçıyor. Eşim ev işlerine yardım etse hemen oğlumu çalıştırıyor diye vah vah yapıyor. Yani kime ne ki benim evimin düzeninden
Ben zaten çalışan bir kadınım ben çalışırken para kazanırken gelin erkek işi yapıyor demiyor da oğlu evde yer süpürünce neden kadın işi yapıyor diyor.
Bu sebeplerden kaynanamla uzakta olmak istiyorum kirada da otursam. Bu sefer de diyorlar ki boşuna mı bu evi yaptık masraf yaptırdık. Nasıl ikna ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer