Kaynanamlar 2 katlı bina dikmiş alt kata kendileri oturdular üst katı bize verdiler ama ben istemiyorum?

Ben kaynanayla alt üst oturmayı istemiyorum. Mesafeli olmayı seven biriyim zaten yapım gereği. Bi de mesela eşimle en ufak tartışmamız olsa kaynanam hep oğlunu tutar. E ben anasız babasız gariban mıyım? İlla huzurum kaçıyor. Eşim ev işlerine yardım etse hemen oğlumu çalıştırıyor diye vah vah yapıyor. Yani kime ne ki benim evimin düzeninden

Ben zaten çalışan bir kadınım ben çalışırken para kazanırken gelin erkek işi yapıyor demiyor da oğlu evde yer süpürünce neden kadın işi yapıyor diyor.

Bu sebeplerden kaynanamla uzakta olmak istiyorum kirada da otursam. Bu sefer de diyorlar ki boşuna mı bu evi yaptık masraf yaptırdık. Nasıl ikna ederim

Kaynanamlar 2 katlı bina dikmiş alt kata kendileri oturdular üst katı bize verdiler ama ben istemiyorum?
Cevapla