Yani bir isim yazılmış olsaydı kaderinde evli olurlardı öyle mi?
3 ay
Yani bir isim yazılmış olsaydı kaderinde evli olurlardı öyle mi?
Ama belki kaderlerini de geç evlenmek yazılmış o şekilde de düşünmek lazım hani Kader belirli bir yaşa kadar yazılmıyor mesela atıyorum 25 yaşına kadar evlenmedin bundan sonra da evlenemezsin diye bir kader yok ki
İnan bana çok karışık bir durum yani en iyi doktorlar bile çözemez Allah bilir ben 34 yaşındayım bırak evlenmeyi kız eli tutmadım bu nasip mi evet tabiki nasip ama düz mantık hesap yapalım sadece %25 kısmı nasip olsa %50 tip ve statü %25 doğru ortam. Yani ben tipsizim, asgari ücretin 2 tık üstüne çalışıyorum ve yaşadığım ortam 1 gecelik ilişki isteyen kşrlarla dolu. Bunun geri kalanı nasip diyelim
Sanki geç kaldık bir şeyler için
Kaç oldun
Zamanı var bekle
Bu konuyu düşündüğünü hissediyorum 💛 30 yaşında olup evlenmemiş olmak, kaderinde evlilik yok anlamına gelmez. Hayat tek bir çizgi üzerinde ilerlemez. Ben danışanlarımda şunu gördüm 🌿 İnsan bazen doğru kişiye hazır olmadığında yollar kesişmez. Bu “yazılmamış” demek değil, zamanının gelmemiş olması demek olabilir.
Evlilik bir kader zorunluluğu değil, bir tercih ve uyum meselesi 💫 Senin değerini belirleyen şey de bir yüzük değil. İçin ne istiyorsa ona kulak ver, eksik değilsin 🤍
Cevap
9Cevap
40 yaşına kadar evlilik düşüncesi hep olur. Sonra biter
Bir zahmet bitsin yani
Hayır yani insanın umudu olur.
Umut olunca elde yine olmuyor
Olur da kanaat etmen gerekir. Misal ben 48 yaşında sana tam uygun biriyim diyelim. Ama yaşımdan dolayı kabul etmezsin.
Veya bir başkası 38 olsun sana uygun. Ama işini beğenmedin. Seçici olmak çok şey istemekle de ilgili. Yoksa illa olsun desen 1 ay sonra da evlenirsin
Ben uyuyacağım. Bana dua edersen çok sevinirim. İyi geceler tatlı rüyalar.
Iyi geceler.
Belli olmaz ileri yaşta da evlilik olabilir
50 li yaşlarda bile aşkın ve s2işin ne kadar güzel olabileceğini bilsen dalga geçmezdin 🤣
Biraz da kişiye kalmış bir şey bu yani kaderini insan kendisi çizer
Kader diyip kenara çekilmek olmaz
Kader insanin çabasina iradesine bağlı kılınmıştır Eskişehirli 😉
Firsat ver erkeklere
Herkese kapını kapama
Neden sadece Türk kadinlari yalnız dünyada?
Belki de onların da kaderinde geç evlenmek vardır. 🤔🤔🤔
Neden olmasın ki sadece zamanı gelmemiştirr
Galiba benim yok
Dogrumu yasin
33 benimde napicaz boyle
Dusunmuyomusun
Nerde yasiyosun
Var niye olmasın
Takiplesene
E noldu
Cevap vermicen mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?