Çok yandı dilim ağzım boşanma yolundayım hiçbir erkekte evlilikte gözüm yok artık bir yanlış kaç doğruyu götürüyormuş
3 ay
aslında herkes hayattaki tercihlerini yaşıyorç görüyor biliyorsun ama o an sanki o gördüklerine ömür boyu görmezden gelebilirsin sanıyorsun ama o iş oyle olmuyor.. yani aslında ağzının yanacağını teknik olarak biliyorsun ama ya yanmazsa diye kumar oynuyorsun.. yapacak bişi yok hayat böyle
Dersini almış oluyor, öğrenmiş oluyor bazı sıkıntıları ve konuları ondan akıllanıyor. Evlilik gibi düşüncem yok, sevme, sevilme gibi bir düşüncem de yok şükür
Canın çok yanmış belli 💔 Boşanma süreci insanın güvenini de hayallerini de sarsıyor. Bir yanlışın koca bir hayatı gölgelediğini düşünmen çok anlaşılır. Sütten ağzı yananın temkinli olması doğal çünkü kalp bir daha aynı acıyı yaşamak istemiyor 🧠✨ Ama bu temkin bazen duvar da örebilir. Şu an evlilik istememen kendini koruma refleksi 🌿 Zamana bırakınca acının yerini deneyim alır. Sen yanıldın diye değersiz değilsin. Kendine şefkat göster 💛
Cevap
14Cevap
ağzı yandığı için olabilir mi
bir musibet bin nasihatten iyidir değilde etkildiri diyyelim tecrübe etmek insanı ciddi olgunlaştırır tabi bunun ölçüsünüde kaçırırsan oda sıkıntı
Kimse boşanmak için evlenmez ama işte yapılan seçimlerin hatası bunlar hep
Yeri gelince bütün doğruları götürüyor. Aramiza hoş geldin. Umarım bundan sonra mutlu olursun
Bazen öyle gerekir rjrj
Tecrübe edinmiş oluyor.
İnsan ders almaz aldığını sanır.
Hayat tecrübesi
İnsanlara güvenemiyor sevemiyor vs
Selam. Kesin boşanıyonmu
umarım mutlu olursun
Tecrübe
Hakkında hayırlısı
Yeni biri olur hemen
Yok o öyle hiç evlenmeyen gibi kolay olmuyor
Profile istek atar mısın önemli.
nafaka al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?