Annem sürekli tripli, alıngan sorulara ters cevap veren birisi.. çok yoruldum siz yerimde olsaydınız napardiniz?

Arkadaşlar ben sürekli söylüyorum alıngan veya tripli cevaplar veriyorsun diye ama o buna odaklanmıyor direkt kendini üste çıkarıyor. Her konuda pasif agresif davranışlarından çok yoruldum artık sinirlerim çok yıpranmış gibi..
Annem sürekli tripli, alıngan sorulara ters cevap veren birisi.. çok yoruldum siz yerimde olsaydınız napardiniz?
Cevapla