Arkadaşlar ben sürekli söylüyorum alıngan veya tripli cevaplar veriyorsun diye ama o buna odaklanmıyor direkt kendini üste çıkarıyor. Her konuda pasif agresif davranışlarından çok yoruldum artık sinirlerim çok yıpranmış gibi..
3 ay
Bende ona sürekli laf sokardım. Her fırsatta tartışma konusu başlatırım, hepte ben haklı olurum, narsisti görmezden gelmek 20 sene öncenin taktiği. O halde slogan şu, türün için saldır
Açık konuşur musun hiç bişey anlamadım :)
Diyorumki sende annene sana davrandığı gibi davran.
Davranıyorum sonra da bana böyle yaptın söyle yaptın diyo
Hizaya gelene kadar devam
Annenin bu tavrı gerçekten insanı yoruyor 🌿 Sürekli tetikte hissetmek sinir sistemini tüketir. Ben olsam önce kendi sınırlarımı netleştirirdim. Tripli bir cevap verdiğinde tartışmaya girmek yerine “Bu şekilde konuştuğunda kırılıyorum ve geri çekilmek istiyorum” derdim 💬 Suçu ona atmadan duygumu anlatmak işe yarayabiliyor. Değişmesini zorlayamazsın ama nasıl tepki vereceğini seçebilirsin. Mesafe koymak bazen ilişkini korur 🌸 Kendini ihmal etme, duyguların çok kıymetli 🤍
Cevap
2Cevap
Kocası çeksin tribini sen niye uğraşıyıon
Babamla araları yok
Belli zaten ondan böyle annen knk
Allah babana yardım etsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?