Kocamla ayrı yatıyorum sizce sorun olur mu?

9 aylık hamileyim kocam çalışıyor ben şu anda hamilelikten çalışamıyorum hatta ev işleri dahi ağır gelmeye başladı ama elimden geldiğince gözleme poğaça dolma sarma veya köfte ne gelirse yapıyorum fakat eşim bazen çok kırıcı konuşuyor ben dört dörtlük değilim ama evim temiz yemeğim pişiyor kendime bakıyorum elim yüzüm dağınık değil eşimin yardımı olmadığı için zorlamıyorum ve çamaşırları yıkaması için yardım istedim ama 10 kez tekrarlamam gerekiyor bir yardımı için işten gelir gelmez oyun oynamaya başlıyor oyun yeter deyince de böyle hayat olmaz çok kötü hayatım diyor belki de ona yük oluyorum belki de beni sevmiyor ve sürekli tehdit ediyor evden giderim susmazsan şunu yapar bunu yaparım diye bugün hiç yoktan tartıştı annesi aradı amcası eve geldi hep gelip onu destekliyorlar ben ailem uzakta olduğu için yapayalnız kalıyorum ve bana işe yaramaz olduğumu söylüyor temizlik yemek yapmıyorsun diyor çirkinsin diyor sonra da sinirle söyledim özür diledim deyip sarılıyor mesela bugün bir krem almasını istedim ama bir krem aldı amcasına diyor ki krem aldım kötü bir koca olsam almazdım vs Gönül ister ki kocamdan ayrı uyumayayım ama çaresiz kalıyorum bana köle gibi davranıyor babam senin hakkında pis temiz olmadığını söylüyor vs diyor

Kocamla ayrı yatıyorum sizce sorun olur mu?
Cevapla