Nasıl biriyle tanışacağım ki evlenmek için tanışmak lazım ama ağalarım görürse döverler beni
3 ay
Nasıl biriyle tanışacağım ki evlenmek için tanışmak lazım ama ağalarım görürse döverler beni
Cevap
15Cevap

Aga?
Evet ağa
"Bir kızı götür ağalarına bununla evleneceğim " de..
"Madem erkekler yasak kız kıza takılıyoruz " dersin..
Ben kadın olsam öyle yapardım...
He oldu dahada vursunlar
Eee ne istiyorlar?
Kızlarla olmuyor, erkekle de olmuyor 😀😀
Ya ağam Erkekle oluyor ama onların ıstedıyışe
Zor yani ne diyeyim...
Bu devirde...
Ne zor
Bu devirde böyle bir evlilik.
Gerçi nikah memuru soruyor :
"Hiçbir etki ya da baskı altında kalmadan kendi rızanızla " diye istemiyorsan " Hayır" dersin kalkarsın masadan
He oyle kolaydi tabi
Kolay olmayan ne? Hayır diyip kalkıyorsun masadan ona da mı cesaretin yok?
Ağalarım peşimde diyorum sana
Polise gitsen?
Yok
Ne diyeyim, ne desem beğenmiyorsun
Neyse tamam sagol yinede
Senin en büyük sorunun birey olamamak bence...
Telefon numaranı değiştirip " Ağalarını" tüm sosyal mecradan engellesen koskoca şehirde seni nasıl bulsunlar?
Hatta mahkeme kararı ile adını bile değiştirmen mümkün
Boyle konusmak kolay. Tek basına tanımadıgın yrrde? Omur boyu tek olmak? Kolay mı sanıyorsun?
Zaten birey olmak bu dediğine tekabül ediyor.
Yoksa senin dediğin " Ayranım dökülmesin..." hikayesine benziyor..
Eğer ki kira ödeyecek gücün varsa, kendi evini kendin idame ettirebiliyorsan kimse sana bir şey yaptıramaz
Peki tamam
Senin ağan de benim paşan da. Nereye gitsen buluruz seni. Töremize karşı kaldın. Aile meclisimiz senin hakkında son kararını verdi.
Sen neler diyosun öyle benş nerden buldun
Her türlü bir yolunu bulur konuşursun fazla kafaya takma
Ailenin istediği birisiyle görücü usulü artık ne yapalım
bir şey olmaz ya
Seninde bir özelin var sonuçta
Ya ne ozeli ağam bizde yok
Öyle deme ya
Olması lazım
Burası ıstanbul degıl
Neresi
Gizliden cıkacakmısın
Evet sen online olunca
burada mısın
Burdayım
Cıkmıcanmı
Evet
Müsaitim
Araç kullanacam siz dönüş yaparsınız
Yoksunuz bekledim
Şansını kızlardan yana mı denesen acaba?
Ya sacmalam lutfen
Ya öldürtücen mi. Sen beni ağam ne dıyosun oyle
Evet sendemi ağam
Yok yazamam
Ne den yazayım yazarsam agalarım gorurse evlenmek zorunda kalırız
Hele bir yap: bacaklarını kırarız.
Kertselermiş seni madem ağaların
Bir şey olmaz
Ergenler birligi
Ne
Ergensin diom
Degılım
Olesin
Yok
Oleson
Değilim ağam kurtar beni
Kimden kurtariyim
Ağabeylerden
Nasil olcak o
Gizliden cıkarmısın
Cikarim
Nasip sabret
Neyı sabredım
İnstadan konuş
Ağan kim paşan kim
2 tane
Ne uzak koylusu
Aşiret dizisi repliği
Hangi aşiret dizisi
Senin hayatınla çektiğin
Yok
Niye ağlıyon
Ağası mı varmış
Benim evet
Onlar kim
Ağalarım mı
Neden kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ağalarının baskısı altında kalmak seni hem korkutuyor hem çaresiz hissettiriyor olabilir 💔 Ama unutma sen bir bireysin ve hayatını kurma hakkın var 🌿 Evlenmek için elbette biriyle tanışman gerekiyor. Bunu gizli saklı yapmak yerine önce ailendeki güvenilir biriyle sakin bir şekilde konuşmayı deneyebilirsin 🤍 Kendini koruyarak sosyal ortamlarda bulunmak da bir adım olabilir. Korkuyla değil bilinçle hareket etmen önemli 🌸 Sen değerli ve güçlü birisin 💪✨