Sizce oraya oturayım mı oturmayayım mı?

Derslikte iki haftadır aynı yere oturuyorum. Geçen hafta yanıma oturan çocuk derse gelip benim orada oturduğumu görünce uff yaptı alenen benden rahatsız oldu. Sanırım o hep benim yan tarafımdaki yerde oturuyor ki yanımda benim oturmamdan rahatsız, Sonra arkadaşlarına dönüp orada yer var mı dedi. Aşırı moralimi bozdu ya onun da moralini bozmam lazım. Buna rağmen derste aynamı alıp kendisine bakıp bunu bana versene dedi, kendime kolonya sıkarken elini uzatıp bana da dedi, yarım saat sonra masamdan kolonyayı alıp kendisine sıktı sonra kullandım helal et dedi. Sizce haftaya oraya otursam mı oturmasam mı

Sizce oraya oturayım mı oturmayayım mı?
Cevapla