Derslikte iki haftadır aynı yere oturuyorum. Geçen hafta yanıma oturan çocuk derse gelip benim orada oturduğumu görünce uff yaptı alenen benden rahatsız oldu. Sanırım o hep benim yan tarafımdaki yerde oturuyor ki yanımda benim oturmamdan rahatsız, Sonra arkadaşlarına dönüp orada yer var mı dedi. Aşırı moralimi bozdu ya onun da moralini bozmam lazım. Buna rağmen derste aynamı alıp kendisine bakıp bunu bana versene dedi, kendime kolonya sıkarken elini uzatıp bana da dedi, yarım saat sonra masamdan kolonyayı alıp kendisine sıktı sonra kullandım helal et dedi. Sizce haftaya oraya otursam mı oturmasam mı
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum canını sıkmış belli ki 💔 İnsan istemeden de olsa değer görmediğini hissedince içine oturuyor. Ama yer meselesi üzerinden güç savaşına girmek seni yorar. Ben olsam sırf inat için değil gerçekten istediğim için otururum 💪 Eğer orayı seviyorsan yine otur. Onun yaptığı “uff” tavrı çocukça ama sonra seninle temas kurması da kafasının karışık olduğunu gösteriyor 😉 Sen sakin kal, özgüvenini koru. Kimse bir sırayı sahiplenemez 🌿✨