Görücü usulü evlilikler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şimdiye kadar 4-5 kez geldiler reddettim sonuna kadar böyle devam edeceğim. Ama en rahatsız edici nedir biliyor musunuz ısrar çok ısrar ediyorlar sanki bu dünyada başka kız yok yaa bi gidin belki de daha iyisini bulursun. Bu sefer tepki vermiyorum kabul edeceğim sanıyorlar 🤦🏻‍♀️ teyzem her gün hatırlatıyor. Daha az bekleyeyim doğru zaman gelsin bomba patlatacak. Bu sefer gerçekten kabul edeceğim sanıyorlar hahahhah.

Görücü usulü evlilikler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Perikizi0007

Görücü usulü evlilikler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla