Bu mesajlaşmadan sonra Murat Bey’e ilk adımı ben mi atmalıyım, ne yazılır?

[27/2 13:16] ✨️🕊: Merhaba... Bey, en son randevu planlamıştık fakat acil şehir dışına çıkmam gerektiği için gelemedim. Haber veremediğim için kusura bakmayın lütfen. Geç de olsa bilgilendirmek istedim. 🙏😌

[27/2 13:36] ... Bey: Olur mu hiç ne kusuru sebepler dünyası tanış olduk istediğiniz zaman buyurun hayırlı günler dilerim

[27/2 13:37] ... Bey: Şikayetiniz yoktur inşallah varsa cuma vakti 20 dkya klinikteyiz

[27/2 13:43] ✨️🕊: Çok teşekkür ederim, şu an bir şikayetim yok. Aslında tatile İzmir’e gelmiştim, sonra yaşadığım şehre dönmek durumunda kaldım, bu yüzden pek mümkün değil. Ama yolum tekrar düşerse tabii ki gelirim. 🙏😌

[27/2 13:49]... Bey: Gayri ihtiyari durumlarınıza yanlışlıkla baktım ve çok samimi geldi takip eder oldum yanlış anlaşılmasın içten duaların sahibiyle umarım tanışma fırsatımız olur. Çok adetim değil zaten sosyal medyam yok ama önüme gelmişti rahatsızlık duyuruyorsa size bildirin lütfen. Her şeyin hayırlısı lafı çok uzattım hayırlı günler dilerim geçmiş olsun tekrar

[27/2 13:55] ✨️🕊: Mesajınız için çok teşekkür ederim, kesinlikle rahatsızlık yok 😊 Samimiyetiniz için ayrıca memnun oldum. Ben de tanışma fırsatımız olursa sevinirim. Her şeyin hayırlısı dilekleriniz için de teşekkür ederim 🙏

[27/2 13:57] ... Bey: Rica ederim asla bu tarz sohbetler içinde bulunan bir insan değilim yanlış anlamanızdan çekinerek yazdım rahatsızlık vermemenin vicdan azabıma yol açmadığı için ve sizin de samimi geri dönüşünüz için ben teşekkür ederim görüşmek dileğiyle sağlıklı günler dilerim

[27/2 14:01] ✨️🕊: Çok teşekkür ederim Murat Bey, ben de samimiyetiniz için minnettarım. Sağlıklı günler dilerim, umarım bir gün İstanbul'a gelme fırsatınız olursa yüz yüze tanışma fırsatımız olur. 😌

[27/2 14:05] ... Bey: İzin alabildiğim ilk fırsatta geleceğim yani İstanbul'u çok karışık görsem de artık bir sebebi var tarihi şehrin 🙂 teşekkürler bu arada yani istediğiniz zaman yazabilirsiniz şayet dilerseniz

[27/2 14:18] ✨️🕊: Teşekkür ederim 😊 Evet, İstanbul biraz karışıktır, ama yolunuz düşerse tanışmak ve. görüşmekten memnuniyet duyarım. Ben sizi daha fazla meşgul etmeyeyim, hastanız vardır 🙏

[27/2 15:11]... Bey: Meşguliyetimiz böyle olsun hiç önemli değil 🙂 görüşmek üzere 😊

[27/2 18:38] ✨️🕊: Görüşmek üzere 😌

En son cuma günü konuştuk ne o ne ben yazmadım

Bu mesajlaşmadan sonra Murat Bey’e ilk adımı ben mi atmalıyım, ne yazılır?
Cevapla