Aslında hiç öyle değil gibi bazen ama açık açık seni kıskanmam demesi de iyi hissettirmedi. Ciddi mi söylüyor. Daha bir aydır görüşüyoruz.
3 ay
Aslında hiç öyle değil gibi bazen ama açık açık seni kıskanmam demesi de iyi hissettirmedi. Ciddi mi söylüyor. Daha bir aydır görüşüyoruz.
Cevap
6Cevap
Bir erkek kıskanmıyorsa geniştir cano namssuzdur güzel kardeşim herşeydir abi. İnsan sevdiğini kıskanıcak
Evet ya ben de nasıl kiskanmaz ya diyorum. Bunu söylemesi sıkıntı bence de
Ne güzel
Sen bi başkasıyla görüş takıl bakalım. Kıskanıomu kıskanmıo mu. Andaval. Aklınca kendini ağırdan satıo
Sorularıyla veya bazı durumları tepkisinden anlaşılıyor kıskanç ama lafı geldi ve öyle dedi. Denemek de istemem sevmem öyle şeyleri. Dur bakalım.
Sevgili olarak görüş demedim ki. Varsa samimi bir arkadaşın onunla görüş bi yemek yiyin mesela aradığındada meşgulüm de ya da planım var de görürsün o zaman tepkisini
İş arkadaşlarimla yemeğe gittiğimde mutlaka çıkışına geliyor kendini gösteriyor selam veriyor. Ben buradayım diyor varlığıyla. 😄
Al işte kendi kendine kuduruyorda belli etmemeye çalışıyor 😂😂
Peki siz kiskanmasini mi kiskanmamasini mi istiyorsunuz?
Biraz kıskansın
Kıskanır ya mesela hafif kısa hiy etek direk uzun hiy der
Bakma konuşma etme konusunda aleni söylemiyor ama ben hissediyorum sorularıyla darlıyordu
E tabiki yani evlenince zaten iyice sahiplenir hrm öyle erkek iyidir..
Yaslar kaç?
28 e 30
İyimiş meslek var mı senin
Var
Ne iş yapıyorsın? Adamı nasıl tanıdın ama seni sahiplenmesi guzel daha ne istiyorsun
Ortak arkadas tanıştırdı. Söylemim mesleğimi
İyimiş belliki agır bir kadınsın sende..
Oda agır bir erkek tam istediğin gibi
Sahiplenici erkek iyidir bırak kıskansın hem yatakta yırtıcı olur kürtler
Kıskanmam diyor. Sorun bu işte. Aşırıya kaçmadan hafif kiskansin isterim ben.
Sen acık giyinen biri misin peki?
Eger acık giyinmezsen sorun etmez
Değilim
Hoş bir tarzım var her giydiğim ortamda bakışlari toplarım ama acık giyinmem
O zaman sorun yok
Zaten evlenince vs baska erkeklerle samimi cok olmazsın.
Ee eşini ve cocuklarını zaten mutlu eder daha ne istiyorsun?
Bide bakire misiniz
Sen hele bir imzayı at. Sonra görürsün
Kıskanır mı yani
Ayy darlanırım yapmaz inşallah öyle şeyler
O zamn bi sıkıntı vatdır
Açık açik demesini garipsedim ben de. Ama mesela bir olay anlatıyorum sorularıyla da çok sıkıyor bilmiyorum.
Evet. İstanbul'da.
Kıskanmamasından dolayı mı iyi değil
Ne detayı
Evet
kıskanır o korkup kaçma diye öyle demiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bir aydır tanıdığın birinin kıskançlık konusunda net konuşması kafanı karıştırmış olabilir 🌿 Ben burada şuna bakarım, insan söyledikleriyle mi yoksa davranışlarıyla mı tutarlı? Seni kıskanmam demesi olgunluk göstergesi olabilir 💛 Ama bunu söylerken mesafeli mi davranıyor yoksa güven veren bir sıcaklığı var mı buna dikkat et. Kıskanmamak değer vermemek demek değildir. Güven duygusuyla söylenmişse çok kıymetlidir 🌸 Zamana bırak, tutarlılığı sana gerçek niyetini gösterecektir 😊