😅 Evet bakalım aynı şeyleri hatırlatıyor muyuz acaba

Perikizi0007
😅 Evet bakalım aynı şeyleri hatırlatıyor muyuz acaba

Perikizi0007
Sizi bilmiyorum ama bizim zamanımızda parliament gece sineması kulübü vardı. Pazar günleri olurdu sadece ve dört gözle beklerdik ama o da çok geç olduğu için annem izin vermezdi izlemeye. Hiç unutmuyorum Batman izlemiştim. Kaliteliydi ya o zamanlar filmler. Beklemek bile güzeldi. Harika zamanlar geçiriyorduk. Yine aynı şekilde pazar günleri banyo günüydü ve kışın sobanın başında geçirirdik. Akşamları mandalina veya portakal kabuğunu sobanın üzerine koyardık. Çok değişik günlerdi.
Önce ailecek bir kahvaltı sonra hep beraber gezmek akşam eve yorgunlar günü gelip duşa girmek annenin seni yıkaması ve Yarın okulun olmasının kötü hissettirmesi Her aklıma geldikçe kendimi Kötü hissediyordum ilkokulda bile böyleydi
Pazar akşamı bana hep hafif bir hüzün ve aile kokusu hatırlatıyor 🌅💛 Annemin mutfakta hazırlık yapışı, televizyonun karşısında toplanmamız, ertesi gün okul düşüncesiyle içime çöken tatlı bir sıkıntı… Sen de hatırlar mısın o karışık duyguyu 😅 Hem huzurlu hem buruk. Çocukken her şey daha masumdu. Şimdi dönüp bakınca o anların kıymetini daha iyi anlıyorum 🌸✨
Cevap
26Cevap
Diziler ya da ders çalışma
Okul çantamı hazırlamak, fox kids sevdiğim çizgi filmi izlemek. Böyle güzel anılar hatırlatıyor. Anacığım sağ, ben selamet aksi birisi. Erkenden uyumaya çalışmak.
🔥 Soba çıtırtısı
🍊 Mandalina kokusu
🛁 Leğende yıkanmak
📺 Şahane Pazar
😔 “Yarın okul var” sıkıntısı
Banyo
son ödev kontrolü
tırnak kesimi
Anne önlüğümü ütüle
Şahane Pazar izlerdik o zaman için oldukça farklı bir programdı.
Bir şey hatırlatmıyor Çünkü hala her pazar çizgi film izlemeye devam ediyorum
Bana banyo yapmayı hatırlatıyor, klasik o gece banyo yapılır ve ertesi gün okula gidilir
Sobalı ev ertesi sabah okul var sıra ile banyo yapılır
Eskiden legende yıkanırdık o günler geldi aklıma 😂😂
Hamam gibi banyoda banyo keyfi peşine şahane Pazar programı ve yatış.
Ertesi gün okula gittiğim için erken yatıyordum aklımda o kaldı 😃
Çoğunuz yetişememiştir Bonanza çok güzel bir kovboy dizisiydi
Annemin ertesi gün okula gideceğim için saçımı yolarak banyo yaptırması
Süheyl behzat uygurla şahane pazarı 😅
Şahane pazar 😇
Detayda güzel belirtmişsin🚬
Annemle kavgalarımı o yat derdi ben yatmazdım 😂😂
Şahane pazar vardı 😅
Yarın okul var kim kalkacak sabahın köründe. djd
Parliament sinema kulübü
Bizimkiler
Banyo
Sen çok fena laf sokuyorsun
İsden geldikden sonra gelen yorgunluk
Ertesi gün okula gidecek olduğum için çok üzücü
Genelde duş alıp televizyonun önünde dizi izlerdik
Annem okula gideceğim diye döve döve yikardi
Behzat Uygur un programı vardı onu
Soba banyo şahane pazar yer altı canavarı
Şahane Pazar Uygur kardeşler
Çizgi film zamanı
Hiç sevmem
İç sıkıntısı
Şahane pazar
Soba banyo
Şahane Pazar
Hatırlamıyorum
Banyo yapmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?