Hırsız değilsen, sapık değilsen, katil değilsen zalim biri değilsen.. Şeriat'tan korkmana gerek yok...
Allah 'ın mülkünde Allah' ın kanunları geçer.. Şeriat' a karşımısınız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
3 ay
Sonuna kadar karşıyım burası laik demokratik Türkiye Cumhuriyeti arabın dinini araplar yaşasın biz türküz. Madem ağır cezalar isteniyor ki olması gereken budur. Başımıza dinadar musallat ettiğiniz herif hemen kaldırdığı idamı geri getirsin hemen kaldırdığı çekte hapis cezasını geri getirsin hemen 23 senede çaktırmadan yavaş yavaş Düşürdüğü cezaları kat kat ve kat arttırsın hatta cezaevlerini kapatıp suçluları kömür madenlerine yerin 300 - 500 metre altına 5 yıl 10 yıl 20 yıl güneş yüzü görmeyecek şekilde kömür çıkarırsa yemek verilecek çıkarmazsa aç kalacak şekilde göndersin. Polisin kaldırdığı yetkilerini geri versin. Bak bakalım o zaman arabın dinine gerek kalıyor mu
evet ben karar veriyom zırlama daha fazla. senin yorumları daha önceden de biliyorum düşünce yapın tam malca. kendini akıllı sanan ama aslında ahmak olan birisin
Söylediklerine katılıyorum idamı geri istiyorsun ama hırsıza bişey olmasın zina yapanlar olmasın demek hainlik değilmi. Arap dediğin bizim peygamberimiz önderimiz değilmi. Sen nasıl müslümansın ki böyle düşünüyorsun. Dürüstçe söylesin biz kafiriz diyin anlayalım
Fosil sen bakma bu mk yobazina aksama kadar kari kiz kovalar gece p*rno izler sonra seriat ve müslüman ayaklari ile tkailip ilgi bekler. Bunlar cikarlari icin birak ailesini vatanini bile hiç düşünmeden satarlar o yüzden yobazlarla tartisma acayip lafı sokarim adama ;)
@kızılcakaya kusura bakma ama sübyancı ensest cani bir sapık benim önderim falan olamaz. Sen Şimdi hemen diyeceksin iftira atıyorsun diye. Ben de sana yağdıracam belgeleri. Ben de inandım senelerce bu yalanlara ama detaylıca araştırınca anladım ki işin aslı öyle değilmiş. Bizim gönlümüzdeki muhammedle gerçek muhammedin ve dinin alakası bile yokmuş. Artık güneşi balçıkla sıvama devri bitti. Bişgş çağında tim gerçekler ortaya serildi
Yooo o yaratığı gayet iyi biliyorum asılmadığı karı kız yoktur yapmadığı sapıklık yoktur ama sonra gelir burada din imandan bahseder bunun gibi kardeşim.
Kardeşim sen peygamber efendimizin hayatı yanlış kaynaklardan araştırmışsın. Unutmayın bu ülkenin diyanet işleri başkanlığı kafir olarak geberdi. Ve bir çok hoca diye ortalıkta gezen aşalık insanlar var. Ehli sünnet olan hocalara alime bak onlardan doğru olanları öğreneceksin..
Bunlarin derdi din iman seriat vs degil işidli terörist bunlar polislerimize kursun sıkanlarla aynilar ülkeyi bölmek icin varlar itibar etmeyin bu teröristlere
Fosilcim tüm gün cinsellik sorularında sen takılıyorsun bir karı yeşil ışık yaktığını sezdiğinde bi umutla gizliden çıkıp özele çekiyorsun kızı :D Bir kaç defa denk geldim kendinle beni niye karıştırıyon yavrum rüyadan çık, kişi kendinden bilir işi olmuş seninki😅 Bütün gün kadınların sordugu cinsellik sorularında özellikle anal seks tavsiyelerinde tecrübelerini yansıtarak senin cevaplarını görüyorum ne işse😅 bu karılara ben asılıyorsam sen napıyorsun 😂
Şeriat senen süprüntüye çoğu kişi gibi karşıyım. O zımbırtı zaten bizim memlekette uygulanabilecek bir sefillik olmadığı için herhangi bur sorun yok. Halkın %99.99u müslüman olsa dahi uygulanamaz ama bizde bu oran %70in üzerinde değil ve müslüman nüfus ne mutlu ki giderek azalıyor. Bu platformun yarım akıllılarına laikliğin devlet ile alakalı olduğunu ve insanların laik olmadığını, devletlerin dini olamayacağını taş toprağın bir inanç besleyemeyeceğini ee haliyle inançların insanlara mahsus olduğunu anlatamadım. İlla birkaç mağara insanı çıkıp şeriat gibi kolpaları savunup bölücülük yapabiliyor. Ülkenin cumhuriyet rejimini yıkmaya teşebbüs eden bu bölücü teröristleri bildiriyorum sürekli ama çoğu zaman sorular silinmiyor lütfen yönetim taraf tutmasın, bu bölücülere imkan vermeyin.
" Şeriat " kavramı ne yazık ki farklı yorumlanıyor. Oysa islâmî hukuk esas olmalı. Hem İslâmî Hukûku hem de Medenî Hukûku harmanlamak da mümkün. Algılanan hâlinden ziyâde esas islâmî hukûku tek başına baz almak da mümkün ki doğru uygulandığında zaten hayatı düzenleyen kurallar bütünü olarak medenî hukuktan daha medenî olduğu görülür. Şeriat, kol - kafa kesmek değil.
Değilim şeriat gelse ve ona göre yaşasak güzel olurdu. Bu kadar adaletsiz olmazdık suçlar biterdi. Ki dünya üzerinde hakkıyla şeriatı uygulayan ülke de yok zaten. O yüzden insanımızda bir ön yargı var bu konuda
Bu konu çok hassas ve insanların kalbine dokunan bir mesele 🌿 Senin inancına sahip çıkma isteğini anlıyorum. Ben şuna inanıyorum, toplumda huzur ancak adalet, merhamet ve özgürlük dengesiyle olur 🤍 İnsanların farklı inançları ve yaşam biçimleri var. Bir arada barış içinde yaşayabilmek için karşılıklı saygı çok kıymetli 🌍 Ben kimsenin korkuyla değil bilinçle iyi kalmasını isterim. Önemli olan insanın vicdanı ve birbirine zarar vermemesi diye düşünüyorum 🌸
Ulan lavuk daha dininden habersin işıdçi puşt seni insan öldürüp ganimetine çöker öldürdüğünüz insanların karısını cariye çocuklarını köle yapan sisteme şeriat denir zaten bunların hepsini ihtiva eden beni kureyza katliamı hayber savaşı talkan ve curcan katliamı neyin nesiydi?
Lan gevşek işit denilen örgütü kim kurdu kim yönetiyor. Şeriat deyin kuş kadar aklına işid değil. Hz Ömer adaleti gelsin fatih sultan Mehmet 7 asır yönettiği Osmanlı gelsin. Sen gevşek olduğun için işine geldiğine bakarsın..
Adalet aradığı insanlara bak aq biri isl*m mitolojisi için adam doğrayıp keser diğeri kardeş katli çıkarır kundaktaki bebeklere varana kadar öldürtür hay sizin ben
Kafir kesmek farz kılmış kılıç hakkı denilen bir şey var.. Atam fatih sultan Mehmet kardeşini devlet için öldürmüş kardeşide seve seve ölüme gitmiş. var mı sizde böyle yürek savunduğunuz dava için ölecek.. Sen ve senin gibiler geberecek ve cehenme gidecek çok şükür
Lan puşt kafirler sizi s%ktiği zaman ağlamayacaksınız o zaman işte terör dini isl*m için kâfir avla o kâfir sizi doğrayınca free filistina devlet içinde kundaktaki bebek öldürmek nedir puşt osmanlı nerde şimdi ne kaybedildi Atatürk olmasa o devlet için kardeşini öldüren zenimler kurtarabilir miydi he terörist it
Lan gevşek biz kafirlere karşı Cihad etmeyi hayal eden insanlarız ölüme güle oynaya koşarız elhamdülillah.. Filistin de bebekleri öldüren senin savunduğun yahudiler ne anlatıyorsun. Atarük hayatı yalan abdulhamithan fermanı ile samsuna giden kim? Hangi cephede şavaşmış. Bu ülkeyi benim atalarım kurtarmış vatan için kuran için ölüme gitmişler kime hediye anlatıyorsun.. O zaman içimde senin gibi hainler vardı şimdide biz hainlere neler yapacağımızı iyi biliriz eyvallah
ilk olarak o çok güvendiğin abdülhamid fermanı meselesine bakalım sultan abdülhamid 1909 yılında tahttan indirilmiştir mustafa kemal atatürk ise samsun'a 1919 yılında gitmiştir yani abdülhamid'in fermanıyla samsun'a gitmesi kronolojik olarak imkansız bir yalandır atatürk'ü samsun'a gönderen kararnamenin altında sultan vahdettin'in imzası vardır ve bu görev bir kurtuluş fermanı değil itilaf devletleri'nin isteğiyle bölgedeki karışıklıkları bastırma görevidir Atatürkse bu resmi görevi halkı örgütlemek için bir araç olarak kullanmıştır atatürk hangi cephede savaşmış diyen cahil çanakkale'de anafartalar kahramanıdır Atatürk trablusgarp'ta italyanlara karşı direnişin örgütleyicisidir kafkas cephesi'nde ruslardan muş ve bitlis'i geri alandır suriye-filistin cephesi'nde orduyu imhadan kurtarandır ve en nihayetinde dumlupınar'da başkomutan olarak yunan ordusunu denize dökendir onun savaştığı cephelerin listesi sizin aklınıza giren zenimlerin okuduğu kitap sayısından fazladır kendi atalarının kurtardığını iddia ettiğin bu ülkede atatürk'ün kurduğu cumhuriyet sayesinde özgürce konuşabildiğini unutma daha düne kadar kahve içtin diye kelleni alıyordu atan nankör herif seni sen o 300 bin yıllık insanlık tarihinin sadece günümüzden 1400 yıl önce uydurulmuş arap mitolojisine inanarak zaten başta kafayı yemişsin bunlarıda bilmeni beklemiyorum ulan insan sormaz mı tanrı niye yaratıklarını cs 1.6 oynar gibi savaştıyor diye öküz
şeriat meselesi çok geniş bir konu. bence herkesin kendi inancı ve değerleri doğrultusunda hareket etmesi en doğalı. yani eğer sen islam inancına sahneysen ve şeriat sana göre önemliyse, o şekilde yaşamayı seçebilirsin. ben de kendi adıma, laik bir ülkede yaşıyorum ve kanunlarımız var, onlara göre
Bizler zaten şeriata göre hareket etmeye çalışan insanlarız. Sen diyorsun ki hem isteğim günahı yapayım kimse bana karışmasın. Öyle bişey yok kardeşim hepimiz aynı gemideyiz Allah kanunları uymak zorundayız..
Şeriat biraz ağır yani giyim kuşam ve düşünce yapısı olarak yoksa ben isterdim kısasa kısas vs gibi durumlar olsun.. şehadet karşı değilim ama şeriat ile yönetilmek istemem bunun sebebi şu kim başta şeriat ile yönetilmiş olsaydık şu an bunu garipsemezdik ama böyle yönetilirken mesela şeriat gelse çok zorlanır ve çok sıkıntı çekeriz..
Müslüman bir kadın helali ve haramı bilir ona göre yaşar ve hareket eder. Giyim kuşamına dikkat eder nefsine hakim olur. Unutmayın ki şeriat en çok da kadınları korumak için önemli
Belki haklısınız ama benim açımdan baktığım zaman biraz ürkütücük geliyor yani dediğim gibi hammurabi yasaları kısasa kısas olsun isterdim mesela ama şeriat konusunda emin değilim
Bu ülkeye şeriat gelirse Aganistan'dan farkımız kalmaz biz dinini yaşayan bir ülke değiliz dini kendi çıkarlarına göre kullanan bir ülkeyiz hele erkekler kadınları iyice 3. sınıf görmeye başlar sadece suçluya suçunu vermekle kalınmaz ben de isterim suçlulara caydırıcı cezalar getirilsin ama bunun için şeriatı benimseyemem
Lan gevşek ben müslüman türküm elhamdülillah önce bunu kuş kadar beyine sok. Senin gibi * değil bunuda bilesin. Osmanlı zamanında kadına şiddet tecavüz bile yok bunları öğren de gel.
Sen sadece onun bunun cocugusun seriat olsa anani mal gibi pazarlarda satar babanin kim oldugunu bile nilmezdin ama senin derdini anladim resit olmayan cocuk kızlara göz diktiginiz icin seriat olsa onlara sulanacaksiniz hergün birinizi bir gün hepsiniz ölüsünü drisini... anladin işidli terörist seni
Laik oldugumu sölemedim senin işidli terörist oldugunu soledim buda sana son yorumum bu kafa ile gittigin sürece biri seni karısı yapar oturur evindek ocani beklersin. Ha bi sözüm daha var keske baban o gecek orunsaymiş be olm.
Karşı değilim karşı olanlarda laikliğe sığınıyor ya da İran örneği gösteriyor sonra sadece İslam dinine karşı okdukları ramazanda gün gibi ortaya çıkıyor
Bilader anani hangi haci hoca takilan becermis ise işini iyi yapmis zehiri sanada vermisler buyursun gelsin hadi sana bu ülkede cok koca buluruz merak etme kuma alirlar senianca böyle bölücü laflarla insanlarla atisarak muhattap olmaya calisirsin mk işidlisi seni :D
Sen popon yemyince anası bacısını küfür eden aşalık bir yaratıksın. Sizin gibiler sonu cehennemin dibi olacak.. Defol git benim ağızmız bozdurma senin seviyene inecek değil
En son şeriatla yönetilen topraklarda kız çocuklarına eğitimi yasakladılar. Sakat bırakmayacak kadar dövme hakkı verdiler. Kadınlar ailesinin evine sığınırlarsa hem kadına hem ailesine ceza çıkardılar. Kadınlar ve kız çocukları tabiki tek başına dışarı cıkamıyorlar.
Bu seriat mi olm siz neden bu kdr cahil insanlarsiniz bunlar islamin emri olabilir mi kirmamak kaydiyla kadini dövün ne demek?
Allah kadinlari dövün der ayette var Tefsirirnde falakaya yatirim demez sadece gözlerini korkutun belli yerlere vurmak yok siz iste böyle böyle kafir oldunuz arastirmadan
Liselerde ki zina oranlari unide haddinden fazla hepsi karisik sistemim kurbani yan yana dura dura zina olacak badka ne olacak bu kadar akliniz basiyor iste
@Berat06905 Siz ahlakı hala kadın bacak arasında arayın. İşte bu yüzden şeriat olmamalı asla. Bugün böyle diyen, yarın iyice cozutur. Kadınıj sesi bile rahatsız eder sizi.
@Berat06905 Olum ülkede herkes Allah'a inanıyor mu? Benim inanıp inanmamamı geç. Diğerlerinin haklarını kim koruyacak? Zina sana göre günah. Bu ülkenin toplasan toplasan %70-75i müslüman. Kalanı?
Kes lan tarikatci yobaz seninle tartisacak degilim birde afganistani biliyormusun diyor allahin yobazi ya adam yerine koyuo su yobazlara yorum yapiyoruz birde