Hesaplamalarıma göre 6 yıl sonra ev araba alabileceğim okul harçlığım ile
3 ay
Türkiye de gayrimenkul ne olacağı belli değil. İnsan önünü göremiyor ki. O yüzden ev al sonra hayatını yaşarsın. Haberlerde illaki görmüşsündur kirasını ödeyemediği için metrolar da hastanelerde yatan insanları
evet
gördüm
öyle yapıcam gezmek tozmak istemiyorum ki erken emeklilik istiyorum
mümkün paran varsa
para senin için çalışır
asgeri ücret alan biri yapmaz memur olup rahatına düşükün olan biri yapmaz insanlar 13 15 yaşında başlıyor bu işlerle
teşekkürler
Şimdi al ufak peşinat saydır kalanı kredi çek okul harçlığını oraya bağla artı kiraya ver hem daha hızlı biter hem 6 yıl sonra muhtemelen 4 katına falan satıp daha iyi bir yer alırsın.
hisse senedi daha fazla kazandırıyor
öğrenci harçlığımla. kimse bana 72 ay Kredi vermez
bilmiyorum konuşacam
selec yatırımı yapmak istiyorum ben
Geleceğin için plan yapman beni çok etkiledi 🌿 6 yıl emek verip ev ve araba almak güven duygunu besler 🏡🚗 Ama gençliğini tamamen kısmak da içini yorabilir. Ben hayatımda denge kurduğumda en huzurlu dönemimi yaşadım 🌸 Hem birikim yapıp hem arada kendini mutlu edecek küçük kaçamaklar planlayabilirsin ☕️🌊 Para biriktirirken anı da biriktirmek mümkün. Kendine şunu sor, bu süreçte kalbim de doyacak mı? 💛
Cevap
3Cevap
okul harçlığın ile ev araba alabiliyorsan okulun bitince annen baban hediye olarak ev araba da alır gibime geliyor
10 bin tl çok mu hic birini babam vermiyor
10 binle ev araba alacağını mı düşünüyorsun? onun 8 katını falan altın olarak atan ben anca 1 seneye araba alabiliyorum
çünkü sen ticaretten anlamıyorsun ben 6 yıldan bahsettim şu an henüz 20 yaşındaym elime ne kadar para geçerse birkitiririm
marka takıntım yok zengin gözükme takıntım yok
amcamın mal varlığı var ama sadece yerinde duruyor uyuyor aldığı 70 bin TL maaş la aptal gibi 10 bin lik ayakkabı 10 binlik tişört bilmem neler neler alıyor SONRA bunlar çöp oluyor kendisi 37 yaşında geçinemiyoruz diyor
o onun aptallığı. yeni mezunum çalışma hayatına atılalı 1.5 sene olmadı. birkaç seneye o kazanç katlanır. ev araba almadan riske girmek aptallık. kafam rahat olmalı ki risk alabileyim
bahsettiğim şey ben o parayı yerim 26 yaşına geldiğimde hiç birşeyim olamaz ama yemesem hisse senetleri yazın çalıştığım para ne kadar hisse senedi alırsan o kadar paranın üstüne katlanıyor yıl sonunda sana para veriliyor onunlada hisse senedi alırsan 6 yıl sonunda paran hem korunuyor hem değeri artıyor
hem şirketen payın oluyor satmamak gerekiyor hiseleri bazıları sadece satmak için satın alıyor emeklilik gibi oluyor sürekli para kazanıyorsun
sorun şu senelik 120 bin liralık hisse senedi 10 katına çıkmadığı sürece bir faydası olmuyor. 10 bin lira ile doğru düzgün sosyalleşemezsin bile. üniversite yılların bir daha gelmeyecek o kadar da 3 ün 5 in hesabını yapma. birikim yapacak kazanacak olan 27 den sonra iş hayatına başlasa bile böyle benim gibi hırslı olduğu sürece idare eder para kazanabiliyor. seneye hedefim 150 bandına çıkmak bakalım 120 civarı olursa da şükrederim ne olucak merak ediyorum
benim hedefim 1 yılık değil dediğim gibi Güneydoğuda neyle sosyaleşicem... yurta yerim uyurum
insanları takan biri değilim çünkü etrafımdaki insanlar çok zengin insanlar
hepside sıfırdan zirveye. daha 14 13 yaşında birikim yapmaya başladılar ben meslek sahibi olduğunu zaman aylık 300 bin veya 400 bin TL ile başlıyacam özel hastanede Memorial da kadın doğum uzmanı olucam oranın başkanı tanıyorum
ailemin verdiği parayı harcıyacam. unide
300 400 le başlayacaksan 2 aylık birikimin olucak kykda ot gibi yaşasan da o kadar para gider. manitle dışarı çıkma ailemin yanına gitme derken kykda takılmama rağmen 2 sene önce 7500 gidiyordu
ben sigara kulanmiyorum içki içmiyorum nasıl okadar param gitsin manita da yapmam ayrılacağım biriyle neden sevgili olayım
Savaş çıkacak zaten, çokta kafa yorma bunlara. Ne istiyorsan onu yap.
çıkarsa ölücez okadar önemli değil
iran Halk kadar aptal görmedim Dans ediyorlar Türkiye'de yaşıyan İranlılar çok mutluyuz diye paylaşıyorlar bunlar kafayı mı yedi
çocuklar öldü
içindekiler cahil toprakların suçu Yok İnşallah barış sağlanır biran önce
Ev araba almak yatırımdır. Cimrilik değil
arkadaşlarımla parayı ezmiyecem. demek istiyorum
yatirim işte emek gerekiyor
fedakarlık
yapicam 25 yaşında 26 yaşında arabam evim olucak insanlar 30 yaşında başlıyor
evet teşekkürler beni motive etin
6 yıl sonra 100 katı olacak
delimisin 🤣🤣 hisse senedi satın alıcam
Belirtmemişsin hisse senedi alacam diye :(
para değer kaybeder sadece biriktirsem
Altına yatırım yapma dedin gibi hisse senedi veya kripto veya faiz mantıklı
faiz yemiyorum oyuzden hisse senedi mantıklı yani ortaklık
Dediğin gibi bencede umarım değer kazanır fazlasıyla bol şans ;)
teşekkürler
kaydedilen bir şey yok hisee senedinde insanlar çok aptal ucuzlayınca herkes satıyor ben satın alırdım ne kadar satın alírsan o kadar şirkete ortak oluyorsun
Haklısın Bi bakmışsın değer kazanmış şans işi ne olacağı belli değil sana güveniyorum ama güzel iş çıkarırsın
Ülker'in batıcağını zanetmiyorum seleceninde
Şansın bol olsun güzel Ülker aslında mantıklı
evet güzel
Araba olsun ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?