ya soru çok saçma sonuçta organize suç dediğimiz şey üniversitede okuyarak olunan bir şey değil hekdkkd the sopranos izliyordum da o sırada "ya acaba tony'nin eşi olsam mutlu olur muydum" diye düşündüm. para var, statü var ama her an ölüm tehlikesi de var, elde ettiğin her şey kara para ürünü. bir yandan da mob wife aesthetic benim en beğendiğim estetik türü çünkü her şey ÇOK abartılı. upuzun tırnaklar, gotik bir hava, kürkler, kabarık saçlar falan öyle şeyler canlanıyor gözümde. olmaz mıydı benden bir adriana la cerva? fbi'a konuşur muydum bilemiyorum o alıklık bende de var... neyse erkekler siz mafya üyesi olabilir miydiniz sizce? kadınlar da olabilir tabii ama biz arka planda para harcayalım diye düşündüm..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
