Mafya olsanız ya da mafya eşi olsanız mutlu olur muydunuz?

ya soru çok saçma sonuçta organize suç dediğimiz şey üniversitede okuyarak olunan bir şey değil hekdkkd the sopranos izliyordum da o sırada "ya acaba tony'nin eşi olsam mutlu olur muydum" diye düşündüm. para var, statü var ama her an ölüm tehlikesi de var, elde ettiğin her şey kara para ürünü. bir yandan da mob wife aesthetic benim en beğendiğim estetik türü çünkü her şey ÇOK abartılı. upuzun tırnaklar, gotik bir hava, kürkler, kabarık saçlar falan öyle şeyler canlanıyor gözümde. olmaz mıydı benden bir adriana la cerva? fbi'a konuşur muydum bilemiyorum o alıklık bende de var... neyse erkekler siz mafya üyesi olabilir miydiniz sizce? kadınlar da olabilir tabii ama biz arka planda para harcayalım diye düşündüm..

Mafya olsanız ya da mafya eşi olsanız mutlu olur muydunuz?
Mafya olsanız ya da mafya eşi olsanız mutlu olur muydunuz?
Cevapla