Yarın akşam yemeğine küs olduğum ablam geliyor?

Annem kanser hastası ve bütün aileyi yarın bir arada görmek istiyorum dedi ve küs olduğum ablamla beni de yemeğe çağırdı ablam çok güzeldi iyi insandı ama istemediğim kötü biriyle evlenmişti ilişkimi kesmiştim ben de yüzüne bakmadım hatta çok ağladım kaza geçirdiğini duyunca korktum ama sonra iyi olduğunu duyunca tamam dedim en son 3 hafta önce gördüm yolda oğluyla yüzüme bakıp geçerken merhaba dedi bir şey demedim ilerledim baktı oğlu da anne yürü dedi annem de beni aradı ablan ağladı niye selamını almadın dedi barışacaksınız dedi ama her ne kadar sarılıp öpmek istesem de o pslk herifle evlenmesinden dolayı barışmak istemiyorum şimdi biliyorum ablam dibimden ayrılmaz barışmak için en son ki yemekte yüzüme baktı konuşmadı ama belli etti üzüldüğünü.
Güncellemeler
3 ay
Ablamla barıştık ablana niye selam vermiyorsun lan sen diye sarıldı agladi bende sarildim ağladım kuzum benle yaşasana sana çok ihtiyacım var dedi ilginçtir ki kus olduğum ablamın yanına gidiyorum şimdi annem git kal ablanla ikiniz etle tirnaksiniz dedi
Yarın akşam yemeğine küs olduğum ablam geliyor?
Cevapla