KKTC'de yaşıyorum ailem dindar muhafazakar milliyetçi yörük acaba onları üzüyor muyum?

Burada hayatımı doya doya yaşıyorum. Her türlü insanla ilişkilerim oldu. Her şeyi yaşadım. Ama ailem buna üzülür mü?

Üç gün konuşur sonra alışırlar
Hiçbir şey olmaz hayat senin keyfine bak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
3 ay
Ailem dindar yörük Kıbrıs'ta ki maceralarımla onları üzüyor muyum? Aynı anda hem siyahi hem kazak hem Rus sevgili yapmıştım
Güncellemeler
3 ay
Ben bir ororuspu muyum
KKTC'de yaşıyorum ailem dindar muhafazakar milliyetçi yörük acaba onları üzüyor muyum?
Cevapla