Küçücük sebeplerden dolayı insanlar küsmemeli ya çok saçma değil mi?

Beni hayatından çıkaranlar kimseyle küsemem ben diyenlerdi kendimi Deccal gibi hissediyorum. Kötü biri değilim ama kendimi yanlış ifade ediyorum. Hiç vazgeçilmeyen insan olmak o kadar kötü ki. 😭 Üç tane yakın candan bildiğim arkadaşım vardı üçü de benle küstü. Demek ki o kadar vazgeçilmez değilim ya da çok dengesiz hatalar yapıyorum ne olur konuşalım mı?
Küçücük sebeplerden dolayı insanlar küsmemeli ya çok saçma değil mi?
Cevapla