3 yıl önce görüştüğüm bir kişi vardı. Ailesi beni istemediği için hakkımda iftira attılar. Bu yüzden ilişkimiz bitti. O dönem çok üzüldüm, hatta hastalandım. O ise benim için soyadından bile vazgeçebileceğini söylemişti ama ailesiyle arası bozulmasın diye ondan ben vazgeçtim.
Aradan 3 yıl geçti. Hayatımı toparladım, kariyer yaptım ve şu an başka biriyle nişanlıyım. Nişanımdan bir hafta sonra eski görüştüğüm kişi beni arayıp hâlâ beni sevdiğini söyledi. Ben de ondan uzak durmasını istedim. İki gün sonra bu kez annesi arayıp oğlunun hasta olduğunu, yaptıklarından pişman olduklarını ve onun yanında olmamı istedi. Ben de artık hayatımı yeniden kurduğumu ve beni rahat bırakmaları gerektiğini söyledim. Sizce bu ailenin amacı nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer