3 yıl sonra eski görüştüğüm kişi ve ailesi neden tekrar beni arayıp peşime düştü?

3 yıl önce görüştüğüm bir kişi vardı. Ailesi beni istemediği için hakkımda iftira attılar. Bu yüzden ilişkimiz bitti. O dönem çok üzüldüm, hatta hastalandım. O ise benim için soyadından bile vazgeçebileceğini söylemişti ama ailesiyle arası bozulmasın diye ondan ben vazgeçtim.

Aradan 3 yıl geçti. Hayatımı toparladım, kariyer yaptım ve şu an başka biriyle nişanlıyım. Nişanımdan bir hafta sonra eski görüştüğüm kişi beni arayıp hâlâ beni sevdiğini söyledi. Ben de ondan uzak durmasını istedim. İki gün sonra bu kez annesi arayıp oğlunun hasta olduğunu, yaptıklarından pişman olduklarını ve onun yanında olmamı istedi. Ben de artık hayatımı yeniden kurduğumu ve beni rahat bırakmaları gerektiğini söyledim. Sizce bu ailenin amacı nedir

3 yıl sonra eski görüştüğüm kişi ve ailesi neden tekrar beni arayıp peşime düştü?
Cevapla