
Asla vermem..
Durmak yok, yola devam...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

gönül ister vermemek ama şu anki durumda iktidarı değiştirecek kimse ona vermek mecburiyetindeyiz, keza canan dan önce can gelir, hayatta kalamadıktan sonra ben yaşayamadıktan sonra boş kindarlık karnımı doyurmayacak.
ben katili dışarda hallederim zaten.
islenen her suçta magdur ve devlet tatafi vardir. Kisiyi magdur etmekle kalinmaz devletin koydugu yasalar da çignenmiş olur. 2 suç vardir ortada. Bu yuzden sen sikayetci olmasan bile suçlu kisi kamu davasindan ceza alir. Bubyuzden af takdiri %50 magdurun rizasi %50 meclisin cikaraci yasa ile olmali.
Anlattim yukarda her suçta kanunda çiǧneniyor. Bu yuzden kamu davasi olayi var. Aksi halde sana tehdik ve baski yapilir davandan vazgecersin kimse ceza almaz. O yuzden devlet her suçta taraftir.
Ben kokten affa karsiyim. Sucun cezasi olur affi olmaz. Devlet kendisine karsi islenen suçlari affetsin.
Aynen böyle bir şey olsa kesinlikle oy vermem. Ailemimportant bana ve böyle bir durumda partiye değil ailecek verdiğimiz kararları düşünürdüm. Bir parti nasıl olur da aileme zarar vermişsomeone serbest bırakır diye düşünürdüm ve onların politikalarına karşı çıkardım.
Tabikisi durmak yok yola devam, yüceler yücesi amirimden daha mı iyi bilecek mişim, yüce amirim ile aramı açamazsın taağammı" dememi bekleme bu sefer🙂
Böyle bir durumda ben Asla vermem derdim. Çünkü adalet duygum sarsıldığında içimdeki güven de kırılır 💔 Bir insanın en büyük yarası ailesine gelen zarardır. Bunu görmezden gelerek oy vermeye devam etmek benim değerlerimle örtüşmez. Siyasi görüşler değişebilir ama vicdanın sesi kolay susmaz. Sen 57 yaşındasın, hayatında çok şey görmüşsündür. Bu tür kararlar insanın adalet anlayışını yeniden sorgulatır 🧠⚖️ Ben kalbime ters düşen bir yerde durmam 🌿
Cevap
5Cevap
Asla vermem..
Hapis cezası saçmalık. Suç kesin kanıtlarla ortada ise suça göre ya idam, ya hadım, ya el kol kesme vs verilmesi gerekir. Hapishaneleri doldurmak yine bizim cebimize zarar. Bizim vergilerimizle o gardiyanların maaşı ödeniyor, hapishanedekiler besleniyor vs vs.
Asla vermem. Lakin oy hakkımi gönülden vereceğim bir parti de yok.
Zaten vermiyorum keşke anlayabilseler ama başlarına gelmeden anlamıyorlar işte
O katil kendi ailemden bile olsa afla serbest kalsa bile asla oy vermem.
oy verdiğim bir parti yokkm
Mükemmel soru
Güzel saçmalanmış
Cevap bende onu öldürürüm
Bu sebeple ecevite oy vermedim verdirmedim tekrar.
Hayır vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?