İnstagramda, evlenip de sadece eşinin soyadını yazanlar sizce de garip değil mi?

Kendi soyadını bile yazmıyor direkt eşinin soyadını yazıyor çok kötü ya. Kendi soyadını instada yazmayanlara anlam veremiyorum önceki soyadını silmiş gibi sanki kocası için ölüp bitiyor onun soyadını almak için gibi bir hava veriyorlar aynı koca meraklısı gibi. Ben evlensem önceki kendi soyadımı sonra kendi soyadımı yani adım+soyadım+eşimin soyadı şeklinde yazarım. Bu insanlar niye böyle?
İnstagramda, evlenip de sadece eşinin soyadını yazanlar sizce de garip değil mi?
Cevapla