Hayat neden bu kadar gelir insanın üstüne?

Aşk yok, işyerinde uzun süreli mobbing yaşadığım için yaşama hevesimi kaybettim ruhum çekiliyor artık, kafam omuzlarıma ağır geliyor artık hiçbir şekilde mutlu değilim sadece uyuyarak geçiriyorum boş zamanlarımı. 1 sene önce böyle değildim ailemden uzakta olmak çok yordu beni sürekli gelgitler yaşıyorum Rabbim gönlümü ferahlatır inşallah..

Soru değil öylesine iç dökmek istedim sadece çevremde 1 tane dostum arkadaşım yok anlatacağım kusura bakmayın lütfen :(
Hayat neden bu kadar gelir insanın üstüne?
Cevapla