Evlat ayrımı yapan sözde anne babalar hakkında ne düşünüyorsunuz😔?

Benim 2 öz abim var ama bu zamana dek annemin nazarında hiçbir zaman onlar kadar değerli olamadım ve bunu maalesef şimdi çok geç fark ediyorum. Büyük abimin bu 3. evliliği ve ne zaman evlense dünyalar annemin oluyor. Keyfen boşandığı zaman da ona hep "yazık" deyip duruyor. Ben ise hiç evlenmedim ama aynı konuda annemin zerre umurunda değilim. Adeta evlenmemi bile istemiyor, evde kalan son evladı olarak sanırım beni sigortası olarak görüyor. Ben projelerle uğraştığım için çapkınlık, kız tavlama gibi şeylere zaten ayıracak vakit dahi bulamıyorum. Bazen bu yaştan sonra evlenip de napacaksın? Yeğenlerin bile seni boyunu geçmiş diyorum ama evde kaldıkça da maalesef göze batıyorum. Hem evlenmemizi resmen istemiyorlar hem de evde kaldıkça gözlerine batıyoruz.

Kız-Erkek demeden Türkiye'de benzer sorunu yaşayan bir sürü kişi olduğuna eminim...

Bu dünyanın öbür tarafı da var. Evlat ayrımcılığı yapıp, kalp kırıp ömrümden yıllarımı çalan hiç kimseye her iki dünyada da hakkımı helal etmiyorum!..

Evlat ayrımı yapan sözde anne babalar hakkında ne düşünüyorsunuz😔?
Cevapla