Ben artık evlenmek istiyorum ya daha 20yim ama banane. Hayatımda kimse yok biliyorum daha zamani gelmedi çünkü?

Evlenip eşimle yaşamak istiyorum sağlıklı huzurlu mutlu şekilde. Hatta bu ülkeden de gitmek istiyorum yaşanmıyor artık asla yaşanmaz burada umarım hayırlısı olur

Ben artık evlenmek istiyorum ya daha 20yim ama banane. Hayatımda kimse yok biliyorum daha zamani gelmedi çünkü?
Cevapla