Mezun oldum ve evde oturup babamdan para istediğim için kendimi sığıntı gibi hissediyorum. Bunun doğrusu ne olmalı?

22 yaşındayım, evde sığıntı gibi hissediyorum. Babamdan para istemeye yüzüm yok, kendimi çok yük hissediyorum. Doğru olan ne?
Mezun oldum ve evde oturup babamdan para istediğim için kendimi sığıntı gibi hissediyorum. Bunun doğrusu ne olmalı?
Cevapla