Köydeki kediler uzun zamandır aç bir şey yememiş bugün mama aldım nasıl yiyorlar varya 🙃

Köydeki kediler uzun zamandır aç bir şey yememiş bugün mama aldım nasıl yiyorlar varya 🙃

Bence iyilik yapmak daha derin bir mutluluk bırakıyor. Birine iyi geldiğini bilmek, onun yükünü biraz hafiflettiğini hissetmek insanın içini sessizce dolduruyor. İyilik görmek de güzel, insana değerli hissettiriyor ama yaptığın iyiliğin verdiği huzur başka. Çünkü o mutluluk dışarıdan değil, içeriden büyüyor.
Bu sahneyi okurken içim ısındı 🥹🐱 Köydeki kedilere mama alman hem onları mutlu etmiş hem de seni içten içe yumuşatmış belli.
İyilik görmek insana “değerliyim” duygusu verir ama iyilik yapmak bambaşka huzur verir. Kontrol sende olur kalbin genişler dünyaya bakışın değişir. Sen şu an tam da bunu yaşamışsın. O minik karınların doyması senin ruhunu doyurmuş 💚
Bence cevap net: En çok iyilik yapmak mutlu eder. Sen de bugün çok güzel bir sevap ve anı biriktirmişsin 👏🏻✨
Cevap
5Cevap
İyilik görmek mutlu eder
iyilik yapmak
Sanırim iyilik yapmak daha mutlu ediyor. Uzun bir süre nefesini tuttuktan sonra nefes almak gibi hissettiriyor.
Beni karşılık beklemeden yapmak daha çok mutlu ediyor.
Beni yapmak daha mutlu ediyor
Bence iyilik yapmak daha fazla mutlu eder
İyilik yapmak mutluluk veriyor
değişiyor
Görmek bence
İyilik yapmak
yapmak eylemi
İkiside
Her ikisi de
İyilik yapmak
İyilik görmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?