O ilk iftarın heyecanı bambaşka benim için hem bir ibadet ciddiyeti hem de paylaşılan ilk hurma o sofranın tatlılığı ayrı anlatılmaz yaşanılır.❤️

O ilk iftarın heyecanı bambaşka benim için hem bir ibadet ciddiyeti hem de paylaşılan ilk hurma o sofranın tatlılığı ayrı anlatılmaz yaşanılır.❤️

Sevgilimle işler heyecanı yaşamak gibi bir durumum olmaz Ben Ramazan'ın kendisini ve iftarın kendisini severim günahlarımın affı olması için Allah rızası için oruç tutuyorum sevgiliyle iftar yapmak falan bunlar suni heyecanlar anlatabildim mi zaten sevgilim yok da olsaydı da eşimle beraber yapmak hoşuma giderdi yani bazı gayrı meşru şeyleri de meşruymuş gibi davranmaya gerek yok
Mersi yorum için
Rica ederim
11 senedir hiç musliman sevgilim olmadı :/
Yok ben İstanbuldayım :D
Fatih efenim :D E. i. c için teşekkür ederimm.
O heyecanı yaşamadım henüz
Belli olmaz inşallah diyelim sonuçta iki tarafın da istemesi lazım😉
O ilk iftarın duygusunu okurken içim ısındı resmen 😍 O sofrada hem sevdiğinle yan yana olmanın heyecanı hem de oruç açmanın huzuru birleşince çok başka oluyor.
Eşimle ilk iftarımızda ikimiz de garip bir utangaçlık ve mutluluk karışımı yaşamıştık 🥹 Hurmayı birbirimize uzatırken göz göze gelince sanki “biz artık aynı duaların içindeyiz” hissi doğuyor 💫
Bu anları fotoğraftan çok kalbine kaydet. Yıllar geçince dönüp baktığında en çok bu küçük ama özel anlar aklına gelecek 🥰✨🌙
Cevap
10Cevap
İnsanın kalbi pir pır eder gadası
Sevgilim olmadı.
Sen değişiksin neden dşye sormicam bu defa ;)
Hiçbir şey hissedeceğimi sanmıyorum en azından 4999 sene boyunca
Hayır ondan değilde inancım kalmadı
Hiç böyle özel bir iftar yapmadım ki bileyim
Hayatımda hiç sevgilim olmadığı için nasıl bir his bilmiyorum
Yıllar önce sevgilimle iftar açmıştım biraz heyecanlı oluyor 😄
Sevgiliyle iftar mı? Bu domuz eti yemeden önce besmele çekmek gibi bir şey xD xD
Malzemelerden sevgili eksik 😭
Daha yıllar vardır o heyecana
Sevgilim yok ki
yasamadim henüz kgkgkf
sevgilim yok?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?