En sevdiğim çorabın tekini kaybetmişim of shsjdk
Bunu dinlerken sene kaçtı hatırlamıyorum ama pandemi zamanlarıydı galiba.. güzel bi havası vaaar
En sevdiğim çorabın tekini kaybetmişim of shsjdk
Bunu dinlerken sene kaçtı hatırlamıyorum ama pandemi zamanlarıydı galiba.. güzel bi havası vaaar
Yahu bu üni yıllarımda diblerdm otobüse binince arkadaşlarla tşjden açar tüm millete eziyet ederdik🥳😅 bend eiyim uyandım işte ama koltuğa paralelim ayağa kalkarsam bişeler yapıcam da kalkamıyorm🤷♀️
Günaydııın Angé 😌🖐
Sabaha telefon alarmını 837263 kez erteleyip kahveyle zor ayıldım, klasik… Şu an da pijamayla laptop başında takılıyorum, yani hayatım çok “glamour” görünüyor 😂
Çorap mevzusuna üzüldüm bak, en sevdiğin çorabı kaybetmek ilişki bitmesi gibi bir şey… Diğer teki hâlâ dolapta seni bekliyor mu peki, yoksa o da kayıp mı? 😅 Dinlediğin şarkıyı da yaz merak ettim, pandemi playlistleri bambaşka çünkü. 💿✨
Ah o yalnız kalan çoraplar kulübü… Tekliğe mahkûm oldu yazık 😂🧦
Cevap
15Cevap
Güzel başladımmm enerjiii iyi ✨💅
https://www.youtube.com/embed/DT13fOL32Hcşu an direkt ergenliğime ışınlandım mp3 çalarımda vardı sürekli bunu dinliyodum dmdödm
@patlayanşekerrrr shshdjf güzeldi bee
@patlayanşekerrrr çok seviyorum ya eski yabancı pop şarkılarııı 💅💅
@patlayanşekerrrr Ring Dang Doo https://share.google/B2gEVrE5gqvjDGAxq
Benim eskilik seviyesi kekwwkwkwk
saydım kac gun oldu saydım kac gece dolduu of favorilerdeen zevklisin
Uykudan zor uyandım ya çok tatlıydı bugün, bilemiyorum neden ahaha
Şimdide ofisteyim öyle çalışıyorum ehehe
Çorabını nasıl kaybettin bi ayağın çorapsız mı şimdi 🤦🏻😂
yüksek enerji her zamanki gibi maşallah diyin :D
Halsiz başladım, normal gidiyor.
Gayet tatlı başladım
Evraklarla başladım , cildirmayla devam ediyor
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ günaydın çok şükür
Gerginus
Güzel olumlu başladım
Benim için güzel geçen bir gün oldu...
Çok şükür 🙏🏻 iyi ✨, senden naber?
Güzel başladı güzel gidiyor
Dehşet bir rüyayla
Şarkı güzel hava güzel gün güzel 😂
İyi gidiyor yorucu başladım
Senin nasil Angel?
Yani oruçlu başladım
İyi gidiyor
İyi.
İyi gibi su an.
Normal
Havalimanındayım
Uykum geliyorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?