Erkekler neden böyle davranıyorsunuz?

Herkesi kapamıyor bazı erkekler diyelim geçmişte bi kızdan kötü şeyler yaşadığında yeni ilişkisinde de hiç çabalamıyor benim karşıma öyleleri çıkıyor hep. Sevdiğim birisi vardı aldatılmış e aldatıldıysan benim suçum ne hiç çabalamıyodu oysa ki cidden ben çok çabaladım onu görmek için iş yerine bile gidiyodum akşamları dışarıda bekliyodum niye böylesiniz yani geçmiş ilişkinizde oldu diye diğer kişinin günahı ne

Erkekler neden böyle davranıyorsunuz?
Cevapla