Neden herkes kıskanıyor gibime geliyor?

Ya biliyorum çok antipatik bir soru ama bunu bana bir arkadaşım da fark ettin mi, arkadaşların seni kıskanıyor falan demişti bunu diyen kız ben düşük yapınca gülüyordu (net) yüksek yapınca bildiğin ağlamıştı ben plaket aldım önümde olmasına rağmen kız sana da helal olsun tebrikler demedi. Ya diğer hemcinslerde de benzer şeyler oluyor birkaçı yüzüme de demişti kıskanıyorum diye esprili dediler ama biri ikimizin fotoğrafını kardeşine gösterip hangimiz daha güzel yapıyormuş, diğeri yapay zekaya attırdı, biri sevgilisine söyletti çok sık oluyor arkadaş edinemiyorum gibime geliyor belki sorun bendedir ama normal mi bu ben kıskanmam mesela Allah inancım var ve ben kıskanırsam birini Allah'ın bana nasip etmeyeceğini, nazar değer yazık o kişiye falan diye içimden bol bol okurum zaten kıskanmazsam Allah bana daha çok verir vermezse bir bildiği vardır şeklinde düşünürüm.

Neden herkes kıskanıyor gibime geliyor?
Cevapla