Gerçekten hayattan keyif alan, yasamaktan zevk duyan mutlu insanlar var mı yoksa herkes benim gibi mi hissediyor?

Ben çok mutsuzum sevdiğim, yapmaktan hoşlandığım şeyler bile beni artık mutlu etmiyor mecburiyetten yaşıyorum hayatı ömrüm dolsun göçüp gideyim dünyadan istiyorum. Gün geçtikçe daha da agresifleşiyor her şeyin tadı daha da kaçıyor gibi kendimi odalara kapattım yemek yemek bile gelmiyor içimden.

Gerçekten hayattan keyif alan, yasamaktan zevk duyan mutlu insanlar var mı yoksa herkes benim gibi mi hissediyor?
Cevapla