Komşumun davranışı karşısında travmatize oldum. Kendi evimde bile güvende değilim. Ne yapmam gerekiyor?

Benim işime yarayacak yorumlar yapın.
Absürt yorumları şikâyet edeceğim ve sileceğim.

Hayatımda yaşayabileceğim en iğrenç olayı yaşadım. Salonda oturuyordum. Binadaki komşumdan biri kapımı çaldı ama açmadım; eve misafir kabul etmiyorum. Daha sonra evimin arkasına kadar gelip camlarıma vurmaya ve içeri bakmaya çalıştı. O sırada üzerimde kıyafet yoktu. O kadar çok korktum ki… Defolup gitmek yerine hâlâ içeriyi görmek için çabalıyordu. Ön camı vurduktan sonra bir de yan camıma vurmaya başladı. Beni görüp görmediğini bilmiyorum ama muhtemelen gördü. Görmüş olsa bile, buna rağmen rahatsız edici davranışına devam etti. Sonuçta kendi evim benim rahat, güvende hissetmem gereken bir yer olmalı. Daha sonra tekrar ön tarafa gelip kapıma çok sert bir şekilde vurmaya başladı, bir süre sonra gitti. Üstelik bunu yapan kişi yaşlı bir kadındı. 😰
Komşumun davranışı karşısında travmatize oldum. Kendi evimde bile güvende değilim. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla