Evlilikte eğitim seviyesi, statü farkları önemli mi sizce?

Bence iki taraf da birbirine yakın olmalı. Mesele para değil. Aşırı farklar hayata benzer pencerelerden de bakamamayı sağlıyor. Özellikle erkeğin eğitim seviyesi veya statüsü kadına göre çok aşağıda kalıyorsa o evlilikler çoğunlukla sağlıklı yürümüyor. Kimse alınmasın, gücenmesin. Erkek kadının statü ve eğitim seviyesine yakın olmalı. Aksi taktirde erkekler düşükte kalınca bunu kompleks haline getiriyorlar. Kadınların da saygısı azalıyor. Benim çoğunlukla gördüğüm bu şekilde. İstisnalar kaideyi bozmaz

Evlilikte eğitim seviyesi, statü farkları önemli mi sizce?
Cevapla