Sahurlar iftarlar, teravihler mukalebeler ayy çok güzel değil mi?
Bir de gün boyu keşfetimiz yemek tarifleriyle dolar yeni tarifler deneriz..
Bir de gün boyu keşfetimiz yemek tarifleriyle dolar yeni tarifler deneriz..
Evvvettttt... Allah'ım rızasını üstümüzden eksik etmesin🤲🏻 helal nimetin kıymetini anlama zamanladı geliyor 🎉🎉
Site neden ramazan konusı açmamış?
Sitede ateist olmuş herhal😂😂
Amin amin inşallah canım 🤲
Ramazan yaklaşırken içinin kıpır kıpır olması ne kadar güzel 🥰✨
Sahur ayrı keyifli, iftar ayrı huzurlu, teravihler de ruhu dinlendiriyor 🕌💫
Ben de özellikle iftar sofralarının etrafında toplanma hissini çok seviyorum. Aileyle, sevdiklerinle aynı sofrada olmak insana iyi geliyor 🥗🍲✨
Yeni tarifler deneme kısmı da harika, mutfak Ramazan’da bambaşka oluyor 😋🧁
Bu heyecanını sonuna kadar yaşa, umarım bu Ramazan sana bolca huzur, sağlık ve iç rahatlığı getirir 💖🌙✨
Cevap
10Cevap
hayır değilim,.
Allah kabul etsin Şazi eski heyecanı kalmadı yazarken herkes nostaljik bir yazı yazmışsın 🙂
Sahur vakti az soru açmadık hey gidi profesör 😂🥳
Ahahaa evet doğru diyorsun 🥳🧑🦱
Sahura kadar uyumazdık şimdi dayanamayız geceler uzun 😅😅
Siz yine şanslısınız bizim zamanımızda yazın olurdu Ramazan susuzluktan kırılırdı millet sjsj
O zamanlarıda bilirim 😂
Temmuz ağustosta Allah'ın unuttuğu Adıyamanın bir ilçesindeydik
Sıcaktan susuzluktan dudaklarımız kurur çatlardı
Ahahaa maşallah Şazi sevabı çok olur diyorlar oyle olunca Allah kabul etsin😀
Amin amin inşallah 🤲
Bu sene hiç öyle bi heyecanım yok. Geçen sene de yoktu gerçi
Niye ay bi ben mi çocuklar gibi şenim😂😂
Tövbeler olsun Nihat Hatipoğlu yoksa oğlu var bacı😂😂
Ayy ben şeyi izlerdim o da rahmetli oldu neydi kel göbekli hoca Döngeloğlu
Allah gani gani rahmet eylesin korona aldı götürdü
Ayy bu Nurda çıkıyordu Allah rahmet eylesin çok komikti gerçekten 😅😅
Sakız çiğnesem orucum bozulur mu sorularına hic hazır degılım.
Bir de diş fırçalama 😅
:))
Hayatimda bir seytan var onunla bu ramazan nasil gecicek hic bilmiyorum 😂😂
Elini ayağını bağlıcan artık
O zaman işin var 😅
Her sene heyecan yapardım da bu sene ne bilim daha durgunum
Aklına iftar bulaşıkları gelmiştir😅
Bulaşığı makinede yıkıyoruz da iftar vakitleri elimde yıkasam bile zevk alırım o derece severdim her sene bu sene nötr ama 😂
Hay Allah niye böyle oldu 😂
Kışı pek sevmem belki de ondan skdjskjd
Olabilir 😅
O şuur bizde ne gezer
O şuura sahip olmanı dileyelim🤲
Çok heyecanlıyım çokta mutluyum
Hakkıyla eda edebilmeyi nasip etsin 🤲
Heyecanı bilmemde seviniyoruz tabi.
Ne güzel🥳
Evet çok şükür
Yok değilim
teravihleri özledim
Evet ama aç kalıcam😭😭😭
Günler kısa çabucak geçer
Temmuz ağustosta tuttuğumu bilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar